پاورپوینت تکنیک های خلاقیت دانشگاهی ۷۷ ***3 اهداف آموزشي کارگاه: -آشنايي شرکت کنندگان با مفهوم خلاقيت ، موانع و منابع آن. 2-آشنايي شرکت کنندگان با گزيده اي از کاربردي ترين تکنيک هاي خلاقيت . 3- افزايش توان ايده پردازي شرکت کنندگان جهت دستيابي به راه حلهاي بهترجهت حل مسايل. ***4 خلاقيت چيست؟ 1-توانايي حل مسايلي که فرد قبلا حل آنها را نياموخته است(Weisberg) 2-فرآيندي که نتيجه آن کار تازه اي باشد که توسط گروهي در يک ...
پاورپوینت لاجستیک (LOGISTICS) دانشگاهی ۲۹ ***4 مقدمه در راستاي اجراي برنامه چهارم توسعه و سياستهاي دولت خدمتگذار و وزارت متبوع، مطالعه، طراحي و راه اندازي سرويس پست لجستيک به عنوان يکي از پروژه هاي 11 گانه طرح ايجاد، توسعه و ساماندهي خدمات پستي به تائيد سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور رسيده و ابلاغ گرديده است. براساس برنامه ابلاغي سال 84 به منظور مطالعه و راه اندازي سرويس درنظر گرفته شده است. ليکن عملاً از آذر ماه سال ...
پاورپوینت مدیریت تغییر و نوآوری مدیریت ۳۰ ***3 مديريت به فرايند انجام فعاليت ها بطور اثربخش و کارآمد توسط ديگر افراد اشاره مي کند. اين فرايند، وظايف يا فعاليت هاي برنامه ريزي، سازماندهي، رهبري و کنترل را دربر مي گيرد. مفهوم مديريت ***4 •مديريت تغيير و نوآوري شرکتهاي بزرگ، تجارتخانههاي کوچک، دانشگاهها، ادارات دولتي در ايالات و شهرها، بيمارستانها و حتي ادارات نظامي زير فشار قرار دارند تا تغيير و تحولي را در شيوه ...
پاورپوینت طرح کسب و کار تولید انواع کارتن بسته بندی دانشگاهی ۲۱ ***6 •کليات طرح کسب و کار عنوان طرح: توليد مقواي بسته بندي شرح مختصري از طرح: مرحله 1- مواد اوليه ( کاغذ و کارتن خريداري شده) به ايجاد سفارش داده شده مشتريان توسط دستگاه برش قطع و برش داده شده ميشود . مرحله 2- در مرحله دوم برروي درب برخي مقوا بوسيله دستگاه چاپ مشخصات سفارش شده مشتريان و همچنين مشخصات شرکت به چاپ مي رسد . مرحله 3- در اين مرحله درب کارتن و زيره آن به صورت بسته هاي ...
پاورپوینت طرح کسب و کار دانشگاهی ۶۰ ***11 •شرح کسب و کار مشخص کنيد ايده شما چيست؟ آيا فکر اين کسب و کار، عملي است ؟ ايده کسب وکار دقيقا آن چيزي است که مي خواهيد انجام دهيد . در اين قسمت، خواننده بايد دقيقا بفهمد که ايده کسب و کار شما چيست؟ شکل کسب و کار نوع کسب و کار نوع محصولات يا خدمات جنبه هاي منحصر به فرد و خصوصيات ويژه ***12 با پاسخ به سؤالات زير، توجيه اقتصادي و اجرايي براي ايده خود خواهيد داشت: •ايده شما چه ...
پاورپوینت ریاضی عمومی 2 - مؤلف:محمد جلوداری ممقانی دانشگاهی ۴۸۳ ***5 دنباله ها و سري ها دنباله و سري از مفاهيم بنيادي حساب ديفرانسيل و انتگرال هستند. دانشجو در اين درس با اين مفاهيم ، مفاهيم وابسته و کاربردهاي ساده آنها ، نظير پيدا کردن حد برخي دنباله ها ، به دست آوردن مقدار تقريبي برخي اعداد و ... آشنا مي شود. هدف کلي از ارائه اين فصل آشنا کردن دانشجو به طوري که مطالعه درسهاي آناليز 1 و معادلات ديفرانسيل براي آنان آسانتر و لذت بخشتر باشد. ...
پاورپوینت انواع ارزشیابی دانشگاهی ۱۰ ***3 اصطلاحات و مفاهيم مربوط به ارزشيابي اندازه گيري آزمون آزمودن سنجش ارزشيابي ارزشيابي پيشرفت تحصيلي ***4 ارزشيابي سنتي و کاستي هاي آن vسطحي سنجي vاعتبار و روايي اندک vاندازه گيري کمّي و غير مستقيم vمغالطه ي هدف و وسيله vمغالطه ي جزء و کل vاضطراب امتحان vفشار نهادي براي کسب نمره vايجاد رقابت نا مطلوب vامتحان ابزار تهديد و ارعاب vحذف يا کاهش خلاقيت vتقلّب vايجاد نگرش منفي نسبت ...
پاورپوینت بهبود نظام آموزشی، تنها از طریق اصلاح ارزشیابی تحصیلی امکان پذیر نیست دانشگاهی ۱۰ ***3 •اهداف اساسي طرح ارزشيابي توصيفي •بهبود کيفيت فرايند ياددهي- يادگيري •فراهم نمودن زمينه مناسب براي حذف فرهنگ 20 گرايي •تاکيد بر اهداف آموزش و پرورش به جاي تاکيد بر محتواي کتاب ها •فراهم نمودن زمينه مناسب براي حذف حاکميت مطلق امتحانات پاياني در تعيين سرنوشت تحصيلي دانش آموزان •افزايش بهداشت رواني محيط ياد دهي - يادگيري با کاهش فشارهاي رواني ناشي از نظام ارزشيابي موجود ***4 ...
پاورپوینت ماکارونی رشته به رشته دانشگاهی ۵۳ ***3 •مقدمه •مجتمع غذائي رشته به رشته توليد کننده انواع ماکاروني واقع در کيلومتر 17 جاده سنتو مشهد قوچان در سال 1357 تأسيس گرديده است ، مالکيت مجتمع غذائي رشته به رشته خصوصي بوده و ماشين آلات آن توسط شرکت ايتاليايي Braibanti نصب و راه اندازي شده است که کليه مراحل توليد و بسته بندي محصول اتوماتيک مي باشد . و با نام تجارتي رشته به رشته که کيفيت بالاي آن موجبات رضايت مشتريان را ...
پاورپوینت روان شناسی عمومی - تالیف: اتکینسون – اسمیت – بم – هکسما – اتکینسون دانشگاهی ۳۰۹ ***3 بخش يکم فصل يکم حوزه روان شناسي ديدگاههاي موجود در روان شناسي خاستگاه ديدگاههاي روان شناسي ديدگاه هاي جديد ارتباط ميان ديدگاههاي روانشناسانه و زيست شناسانه روشهاي تحقيق در روانشناسي وضع فرضيه روش آزمايشگاهي روش ارتباطي روش مشاهدهاي رهيافت هاي بين رشتهاي عصب پژوهي شناختي روان شناسي تکاملي شناخت پژوهي روانشناسي فرهنگي ***5 •پنج مسئله عمده که در حوزه بررسي هاي روان شناسان ...
پاورپوینت فیدر دانشگاهی ۱۶ ***3 ميتوند هر بسته علوفه به هر شکل و ترکم واندازه را ظرف چند دقيقه خرد کرده و ساختار مواد راحفظ کند . ***4 مدل SG : اين مدل به سفارش مشتري طراحي و عرضه مي شود که مواد را قطع نمي کند ، بلکه به روش استثنايي مواد خرد شده از قبل را با هم مخلوط مي سازد تا مخزن را در پايان عمليات وزيع کاملا تخليه نمايد . ***5 اندازه معقول : تکنولوژي موجود در منوفيدر ، دستيابي به دستگاههائي با ...
پاورپوینت برنامه سازی پیشرفته ++C دانشگاهی ۵۶۷ ***4 مقدمه: زبان C يک زبان همه منظوره است. دستورالعملهاي اين زبان بسيار شبيه عبارات جبري و نحو آن شبيه جملات انگليسي مي باشد. اين امر سبب ميشود که C يک زبان سطح بالا باشد که برنامه نويسي در آن آسان است ***5 ++C که از نسل C است، تمام ويژگيهاي C را به ارث برده است. اما برتري فني ديگري هم دارد: C++ اکنون «شيگرا» است. ميتوان با استفاده از اين خاصيت، برنامههاي شيگرا توليد ...
پاورپوینت تجارت الکترونیک دانشگاهی ۱۵ ***2 تعريف اول ، هر نوع تجارتي که از طريق رابط الکترونيکي مانند تلويزيون، فکس و يا اينترنت انجام مي شود، جزء تجارت الکترونيک به حساب مي آيد تعريف دوم: تجارت الکترونيک مجموعه ارتباطات، مديريت اطلاعات و قابليت هاي امنيتي است که به سازمانها اجازه مي دهد که اطلاعات مربوط به فروش و خدمات و کالاها را با هم رد و بدل کنند ***3 فايده هاي تجارت الکترونيک: با بازکردن يک مغازه الکترونيکي در ...
پاورپوینت VRML زبان مدلسازی حقیقت مجازی دانشگاهی ۲۶ ***2 مفهوم حقيقت مجازي •حقيقت مجازي Virtual Reality : • شبيه سازي فضاي سه بعدي توسط تکنيکهاي نرم افزاري روي فضايي که ذاتا دوبعدي است، بگونه اي که کاربر ميتواند به غير از مشاهده اين فضا در آن سير کرده و در محيط تغييراتي را نيز ايجاد نمايد • مثال: چرخاندن يک صفحه شطرنج و نگريستن به آن از زواياي مختلف و جابجا کردن مهره ها • قابليت تغيير اشياء در محيط VR بدليل حفظ دقيق مشخصات و ...
پاورپوینت بهبود مستمر فرآیندها عارضه یابی و بهره وری) ( دانشگاهی ۱۶۳ ***6 تعاريف و مفاهيم فرآيند q مجموعهاي از فعاليتهاي مرتبط به هم يا متعامل که وروديها را به خروجيها تبديل ميکند. مجموعه ورودي هاي يک فرآيند عمومأ خروجيهاي سايرفرآيندها هستند. فرآيندها در سازمان عمومأ برنامهريزي ميشوند و تحت شرايط کنترل شده به اجرا درميآيند تا ارزشافزوده ايجاد شود. يک فعاليت که با استفاده از منابع و بصورت هدايت شده در جهت کسب توانايي براي تبديل داده ها به ...
پاورپوینت ماکارونی رشته به رشته دانشگاهی ۵۳ ***3 •مقدمه •مجتمع غذائي رشته به رشته توليد کننده انواع ماکاروني واقع در کيلومتر 17 جاده سنتو مشهد قوچان در سال 1357 تأسيس گرديده است ، مالکيت مجتمع غذائي رشته به رشته خصوصي بوده و ماشين آلات آن توسط شرکت ايتاليايي Braibanti نصب و راه اندازي شده است که کليه مراحل توليد و بسته بندي محصول اتوماتيک مي باشد . و با نام تجارتي رشته به رشته که کيفيت بالاي آن موجبات رضايت مشتريان را ...
پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار - مولف: حسن الوداری دانشگاهی ۲۸۰ ***4 اهداف درس آشنايي دانشجويان با: مفاهيم و تعاريف مديريت بازار و جايگاه آن انواع بازار و محيط بازاريابي تقسيم بازار و تعيين بازار هدف نيازها و رفتار خريداران ***5 اهداف درس اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش (آشنايي با مدلهاي کمي و کيفي اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه تحقيقات بازاريابي سيستمهاي بازاريابي و انواع مدلهاي ...
پاورپوینت بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمان ها - مولف: شهنام طاهری دانشگاهی ۳۰۰ ***4 آشنایی دانشجویان با: مفاهیم بهره وری و جایگاه آن سطوح بهره وری و جایگاه هر سطح آشنایی با مفاهیم مدیریت فراگیری بهره وری چشم انداز بهره وری فراگیر و دور بهره وری مفهوم مدیریت بهره وری کل اهداف درس ***5 اهداف درس اندازه گیری بهره وری و شاخصهای آن روشهای بهبود بهره وری بهره وری نیروی انسانی مدیریت سیستمها اصول مدیریت بهره وری فراگیر و مزایای استفاده از آن ***6 تلاش برای بهبود ...
پاورپوینت گروه مطالعاتی بررسی اهداف استراتژیک و عملکرد شرکت فناوری اطلاعات دانشگاهی ۲۱ ***2 •تاريخچه برنامه ريزي استراتژيک •برنامه ريزي استراتژيک بصورت برنامه ريزي جامع و در شکل ابتداي اش در دهه 1960 آغاز شد. •هدف اوليه و اصلي از اجراي برنامه ريزي استراتژيک کنترل کل سازمان بود. ***3 برنامه ريزي استراتژيک با نگرش بر تحقيق، توسعه و بازاريابي در اين نظريه زيربناي تشکيل بنگاه اقتصادي و موجوديت آن ورود نوآوري و ابتکارات به جهان تجارت است. تکنولوژي و محصول جديد پاسخگويي ...
پاورپوینت مدیریت دانشگاهی ۴۳ ***3 •از زماني که بشر به زندگي اجتماعي روي آورد, براي رفع نيازهاي خود همواره در کارهاي دسته جمعي و گروهي نياز به هماهنگي و رهبري و در بسياري موارد برنامه ريزي و سازماندهي پيدا کرد. •در هر زمينه اي که براي تحقق اهداف دسته جمعي نياز به همکاري پيدا مي شد. •ولي واقعيتي که وجود دارد اين است که بدون وجود انديشه مديريتي از بدو زندگي اجتماعي انسانها, يا از بدو تاريخ, عمل مديريت وجود ...
پاورپوینت مدیریت انگیزه و مدیرت کار و زمان و مدیریت خلاقیت دانشگاهی ۵۹ ***4 مديريت توليد انگيزه به گفته امام امت (ره) «رزمندگان ما در جبهه ها در سلوک معنوي و عرفاني خويش ره صد ساله را يک شبه طي مي کردند .» سبب چه بود؟ در حالي که مباني معرفتي و مباحث فلسفه اخلاقي در قم تبيين و تدريس مي شد و دروس اخلاق مصطلح در حوزه قم رايج و داير بود و توصيه به اخلاق از اولين روزهاي آغاز زندگي طلبگي در دروس رسمي و در جلسات مختلف تکرار مي شد و علي الاصول در فضاي ...
پاورپوینت اصول علم اقتصاد 1 دانشگاهی ۲۵۷ ***2 uطرح درس در اين درس، ضمن تبيين کليه فصول کتاب مورد نظر، توضيحات لازم در خصوص هر مطلب ارائه شده است. بمنظور اثر بخشي بيشتر در تفهيم مطالب، از نمودارها و فرمولهاي مرتبط استفاده شايسته به عمل آمده است. بعضا از ارائه برخي مطالب که در متن کتاب حاضر موجود نيست ولي در يادگيري مباحث موثر و کارساز ميباشد، دريغ نشده است. ترتيب مطالب و مباحث ارائه شده دقيقا منطبق بر منبع درس ميباشد ...
پاورپوینت شبکه های کامپیوتری دانشگاهی ۳۶۰ ***2 •فصل اول مقدمه ***3 •تعريف شبکه هاي کامپيوتري •تکنولوژي کليدي قرن بيستم •تعاريف اوليه •پيوند کامپيوتر و مخابرات •تفاوت بين شبکه کامپيوتري و سيستم توزيع شده •وب: شبکه يا يک سيستم توزيعي ؟ ***4 •کاربردهاي شبکه هاي کامپيوتري •کاربرد هاي تجاري –اشتراک منابع (برنامه ها، تجهيزات، داده ها) –مدل مشتري - سرويس دهنده –پست الکترونيک –کنفرانس ويدئويي –تجارت الکترونيک ***7 •کاربردها ...
پاورپوینت تعیین قیمت محصول دانشگاهی ۱۵ ***2 قيمت گذاري را چگونه انجام خواهيد داد ؟ قيمت گذاري هنوز يک هنر است ***3 قيمت عبارت است از ارزشي که مشتريان احتمالا براي محصول يا خدماتي قائل مي شوند ***4 قيمت گذاري بر اساس هزينه ها قيمت گذاري بر اساس ارزش کالا ***5 تمام عناصر آميخته بازاريابي بايد براي حمايت از استراتژي کلي هماهنگ شوند و اين امر شامل قيمت نيز مي شود قيمت و محصول 2- قيمت و ترفيع 3- قيمت و توزيع ***6 قيمت گذا ...