کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت سازمان های قرن 21

دانشگاهی
مشخص نشده
9
پاورپوینت
464 KB
1432
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت سازمان های قرن 21

    ***2

    برگ اول:

    هسته حرفه اى و متخصص

    افرادی باصلاحیت، حرفه اى و با تخصص هاى بالا در زمینه فنى و دانش مدیریت هستند. این گروه با در اختیار داشتن اطلاعات حساس و دانش خاصى که سازمان را از رقباى آن متمایز مى سازد، برای سازمان ضروری اند و رکن اصلى سازمان مى باشند. 

    برگ دوم:

    مقاطعه کاران و پیمانکاران

    شرکتهایی هستند که با سازمان قرارداد می بندند و در ازای دریافت حق الزحمه بسیاری از کارها و خدمات سازمان را انجام می دهند.

    برگ سوم:

    نیروی کار انعطاف پذیر

    شامل نیروهاى قراردادى، پاره وقتها، نیمه وقتها، کارگران موقتى و فصلى و همه کسانى که به صورت پروژه اى براى سازمان کار مى کنند، هستند که در دورانهای اوج کار برای رفع نیاز سازمان استفاده می شوند.

     

    ***3

    سازمانهای یادگیرنده

    Learning Organizations

    سازمان یادگیرنده سازمانی است که در آن افراد دائما تواناییهای خود را برای خلق نتایجی که مد نظرشان است توسعه می دهند، جایی است که افکار و ایده های جدید پرورش داده می شود، اندیشه های جمعی و گروهی ترویج می شوند و افراد پیوسته چگونه آموختن را به اتفاق هم می آموزند. به اعتقاد « سنگه » تحقق سازمان یادگیرنده مشروط به تحقق همزمان 5 اصل مهارتهای فردی، مدلهای ذهنی، آرمان مشترک، یادگیری تیمی و تفکر سیستمی می باشد.

     

     

  • فهرست و منابع پاورپوینت سازمان های قرن 21

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

کلمات کلیدی:   -
پاورپوینت درسی سازمان, پاورپوینت درسی سازمان های قرن 21, پاورپوینت دانشگاهی سازمان, پاورپوینت دانشگاهی سازمان های قرن 21, پاورپوینت پایان نامه سازمان, پاورپوینت پایان نامه سازمان های قرن 21, دانلود پاورپوینت سازمان, دانلود پاورپوینت سازمان های قرن 21, دانلود نمونه پاورپوینت سازمان, دانلود نمونه پاورپوینت سازمان های قرن 21, پاورپوینت آماده درسی سازمان, پاورپوینت آماده درسی سازمان های قرن 21, پاورپوینت آماده دانشگاهی سازمان, پاورپوینت آماده دانشگاهی سازمان های قرن 21, دانلود قالب پاورپوینت سازمان, دانلود قالب پاورپوینت سازمان های قرن 21

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان