کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت اهمیت رنگ در طراحی وب

دانشگاهی
مشخص نشده
16
پاورپوینت
216 KB
1485
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت اهمیت رنگ در طراحی وب

    ***3

    یک صفحه وب نیز باید بتواند علاوه بر انتقال مطالب، احساس طراح وب آن صفحه را نیز بیان کند. این کار را رنگ‌ها در طراحی وب انجام میدهند. حس خشم، محبت ، شادی و حتی اعتماد از طریق رنگ‌ها به بیننده منتقل میشود.ما در هنگام صحبت با دیگران علاوه بر حرف زدن کارهای دیگری نیز مانند خندیدن ، اشاره کردن ، نگاه کردن ، عصبانی شدن و غیره انجام میدهیم . تمام این کار ها در ارتباط برقرار کردن ما با مخاطب تاثیر دارد و گاهی بسیاری از حرف ها را با چیزی غیر از زبان بیان میکنیم . یک صفحه وب نیز باید بتواند علاوه بر انتقال مطالب ، احساس طراح وب آن صفحه را نیز بیان کند . این کار را رنگ‌ها در طراحی وب انجام میدهند . حس خشم ، محبت ، شادی و حتی اعتماد از طریق رنگ‌ها به بیننده منتقل میشود .

     

    ***4

    •● رنگ‌ها و معانی آنها :

    •رنگ سبز و سفید با هم ترکیب مناسبی بوجود می آورند . اما در ژاپن یک گل میخک صد پر سفید نشان مرگ است و در چین کلاه سبز به معنای خیانت یک زن به شوهرش معنی میدهد . کلاه سبز با میخک سفید نشان زیبایی برای لوگوی یک شرکت نمیتواند باشد . گرچه سبز رنگ آرامش بخش است ( بهمین دلیل در بیمارستان ها استفاده میشود ) و در ضمن رنگ سبز راحت تر از بقیه رنگ ها در چشم انسان آنالیز میشود . ترکیب های گوناگون رنگ سبز معانی گوناگونی میدهد . ترکیب سبز و زرد کمترین طرفدار را بین بینندگان دارد .

     

    ***5

    •رنگ قرمز

    •قرمز برای افزایش فشار خون و سرعت ضربان قلب استفاده میشود . افرادی که در محیط قرمز کار میکنند معمولا سریعتر کار میکنند ، اما اشتباهاتشان در کار بیش از دیگران است . این رنگ امیال درونی مثل اشتها ، بی قراری و تنش عصبی را افزایش میدهد . ایجاد یک سایت با دو رنگ آبی کمرنگ و قرمز کمرنگ ایده بسیار ضعیفی است .رنگ قرمز ملایم طولانی ترین طول موج را داراست و آبی ملایم کوتاه ترین را . هنگام نگاه کردن انسان به این دو رنگ ، لنز چشم برای تنظیم زوم تغییر اندازه میدهد . اما چون فرکانس های رنگی این دو رنگ با هم خیلی تفاوت دارد باعث خستگی چشم و ایجاد سردرد برای بیننده میشود .

    •سایت هایی که از از سایه های گوناگون آبی یا رنگ آبی و سفید استفاده میکنند بیشتر از بقیه ، مردم پسند بنظر می آیند . چرا ؟ آبی آرامش ، استواری ، امید داشتن و دانایی و بخشندگی را عرضه میدارد . مردم ذاتا به سایت های آبی رنگ سریعتر اعتماد میکنند . متن های آبی رنگ بیشتر در ذهن مردم به یاد میماند . ترکیب آبی و سفید و بنفش نجابت و اصالت را در ذهن انسان میسازد .

     

    ***6

    خدا را شکر که سایت های زرد رنگ زیاد نیستند . با وجود اینکه رنگ زرد نشان از جمع شدگی و تمرکز است ، اما بسیار سخت و مشکل در چشم آنالیز میشود . رنگ اطاق را زرد کنید: نتیجه این میشود که بچه ها گریه بیشتری میکنند و بزرگتر ها سریعتر عصبانی میشوند. رنگ زرد یک رنگ حسی و چشم فریب است و استفاده آن در میزان کم بسیار جذاب و خوش دید خواهد بود .

    بذار کمی درباره نارنجی حرف بزنیم ،نارنجی باعث میشه که اجناس گرون قیمت در نظر افراد مناسب و خوب جلوه کند . نارنجی روشن تر سخت تر در چشم دیده میشود . و به عنوان متن ها و بک گراند صفحه پیشنهاد نمیشود . مقدار کمی نارنجی کمرنگ میتونه کمک کنه که یه سایت شاد و دلچسب بسازید .

     

     

  • فهرست و منابع پاورپوینت اهمیت رنگ در طراحی وب

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی اهمیت رنگ در طراحی وب, پاورپوینت درسی طراحی, پاورپوینت درسی طراحی وب, پاورپوینت درسی وب, پاورپوینت دانشگاهی اهمیت رنگ در طراحی وب, پاورپوینت دانشگاهی طراحی, پاورپوینت دانشگاهی طراحی وب, پاورپوینت دانشگاهی وب, پاورپوینت پایان نامه اهمیت رنگ در طراحی وب, پاورپوینت پایان نامه طراحی, پاورپوینت پایان نامه طراحی وب, پاورپوینت پایان نامه وب, دانلود پاورپوینت اهمیت رنگ در طراحی وب, دانلود پاورپوینت طراحی, دانلود پاورپوینت طراحی وب, دانلود پاورپوینت وب, دانلود نمونه پاورپوینت اهمیت رنگ در طراحی وب, دانلود نمونه پاورپوینت طراحی, دانلود نمونه پاورپوینت طراحی وب, دانلود نمونه پاورپوینت وب, پاورپوینت آماده درسی اهمیت رنگ در طراحی وب, پاورپوینت آماده درسی طراحی, پاورپوینت آماده درسی طراحی وب, پاورپوینت آماده درسی وب, پاورپوینت آماده دانشگاهی اهمیت رنگ در طراحی وب, پاورپوینت آماده دانشگاهی طراحی, پاورپوینت آماده دانشگاهی طراحی وب, پاورپوینت آماده دانشگاهی وب, دانلود قالب پاورپوینت اهمیت رنگ در طراحی وب, دانلود قالب پاورپوینت طراحی, دانلود قالب پاورپوینت طراحی وب, دانلود قالب پاورپوینت وب

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان