کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت رجیستری ویندوز Windows Registry

دانشگاهی
مشخص نشده
43
پاورپوینت
8 MB
1239
قیمت: ۱۲,۹۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت رجیستری ویندوز Windows Registry

    ***2
    مقدمه ای بر Registry

    با ظهور Windows 95  شرکت Microsoft  محفظه ای برای نگهداری اطلاعات سیستم و برنامه ها ، با عنوان Registry  طراحی نمود . از این پایگاه داده کد شده و پر رمز و راز در عملکرد هر یک از بخش های مختلف سیستم عامل های Windows 9X / ME / 2K / XP   استفاده می شود .

    درک صحیح ماهیت ، عملکرد و نحوه  تنظیم Registry  به کاربران قدرت  ویژه ای در کار با سیستم ها می دهد 

     

    ***3

    رجیستری پایگاه داده ای است با پیکر درختی که در آن اطلاعات مربوط به کامپیوتر ، کاربران ، ابزار جانبی متصل به کامپیوتر و نوع سیستم عامل آن .

    رجیستری را به عبارتی می توان قلب ویندوز خواند .

    البته قلب نه به دلیل احساساتش به این دلیل که اگر نباشد دیگر انسانی هم نیست . رجیستری در ویندوز هم همین حکم را دارد و اگر مشکلی در آن بوجود آید کل ویندوز یا قسمتی از آن به هم می ریزد .

    شما هر کاری را که بخواهید انجام دهید ابتدا ویندوز از رجیستری می پرسد که چه باید بکند و یکی از بیشترین کاربردهای رجیستری این است که می توان کارهایی در ظاهر و تنظیمات ویندوز انجام داد که هیچ محیط رابط کاربری برای آن در ویندوز قرار داده نشده است .

     

    ***4

    برخی از مزایای پایگاه داده رجیستریØفایلهای رجیستری دارای خاصیتهای فقط خواندنی و پنهان و سیستمی هستند , بنابراین احتمال آنکه بطور تصادفی توسط یک کاربر غیر حرفه ای حذف گردند از بین رفته است .(احتمالی که در مورد فایلهای *.INI وجود داشت)

    رجیستری نه تنها مکانی برای ذخیره پارامترهای سخت افزاری و سیستم عامل است بلکه برنامه های کاربردی نیز میتوانند به جای استفاده از فایلهای *.INI جداگانه برای ذخیره کردن پارامترهای خود , آزادانه از رجیستری استفاده کنند .

    ابزارهای متنوعی جهت مدیریت و کار با رجیستری در ویندوز وجود دارد. در رجیستری ابزارهایی وجود دارند که شما را قادر میسازند هر پارامتری را یافته و اطلاعات آنرا درخواست کرده و یا تغییر دهید.

      سیستم عامل ویندوز به هنگام نصب (Setup) خود پایگاه داده رجیستری را ایجاد میکند که شامل دو فایل User.dat و System.dat  می باشد .

     

    ***5

    آشنایی با برنامۀ Registry Editor  

    همانطور که گفته شد رجیستری ویندوز پایگاه داده ای است که در آن مجموعۀ اطلاعات پیکره بندی سیستم و احیانا اطلاعات شخصی کاربر را نگهداری می کند و گفته شد که این پایگاه داده بصورت  فایلهای متنی ساده نیست و دارای ساختاری پیچیده است . حال زمان آن است که با برنامه مدیریت ، ویرایش و نگهداری رجیستری آشنا شویم . این برنامه که در خود سیستم عامل ویندوز قرار دارد  Regedit  ( Registry Editor )             نام دارد . نحوه ی اجرای آن به یکی از دو صورت زیر است :

      از منوی  Start گزینۀ Run را اجرا میکنیم و سپس نام Regedit را تایپ کرده و Enter میکنیم .

     از پنجرۀ  Windows Explorer به پوشۀ Windows  رفته و فایل Regedit.exe را اجرا میکنیم .

  • فهرست و منابع پاورپوینت رجیستری ویندوز Windows Registry

    فهرست:

    ندارد
     

    منبع:

    ندارد

پاورپوینت درسی Registry, پاورپوینت درسی Windows, پاورپوینت درسی رجیستری, پاورپوینت درسی رجیستری ویندوز, پاورپوینت درسی ویندوز, پاورپوینت دانشگاهی Registry, پاورپوینت دانشگاهی Windows, پاورپوینت دانشگاهی رجیستری, پاورپوینت دانشگاهی رجیستری ویندوز, پاورپوینت دانشگاهی ویندوز, پاورپوینت پایان نامه Registry, پاورپوینت پایان نامه Windows, پاورپوینت پایان نامه رجیستری, پاورپوینت پایان نامه رجیستری ویندوز, پاورپوینت پایان نامه ویندوز, دانلود پاورپوینت Registry, دانلود پاورپوینت Windows, دانلود پاورپوینت رجیستری, دانلود پاورپوینت رجیستری ویندوز, دانلود پاورپوینت ویندوز, دانلود نمونه پاورپوینت Registry, دانلود نمونه پاورپوینت Windows, دانلود نمونه پاورپوینت رجیستری, دانلود نمونه پاورپوینت رجیستری ویندوز, دانلود نمونه پاورپوینت ویندوز, پاورپوینت آماده درسی Registry, پاورپوینت آماده درسی Windows, پاورپوینت آماده درسی رجیستری, پاورپوینت آماده درسی رجیستری ویندوز, پاورپوینت آماده درسی ویندوز, پاورپوینت آماده دانشگاهی Registry, پاورپوینت آماده دانشگاهی Windows, پاورپوینت آماده دانشگاهی رجیستری, پاورپوینت آماده دانشگاهی رجیستری ویندوز, پاورپوینت آماده دانشگاهی ویندوز, دانلود قالب پاورپوینت Registry, دانلود قالب پاورپوینت Windows, دانلود قالب پاورپوینت رجیستری, دانلود قالب پاورپوینت رجیستری ویندوز, دانلود قالب پاورپوینت ویندوز

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان