کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت فرهنگ تربیتی والدین

دانشگاهی
مشخص نشده
9
پاورپوینت - ورد
1 MB
1960
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت فرهنگ تربیتی والدین

    ***2

    اولین و بدترین راه تعلیم و تربیت چیست؟

    برآورده کردن  همه‌ی نیازها و خواست‌های فرزندان، اولین و بدترین راه تعلیم و تربیت است. احساس محبت بیش از حد باعث لوس و ننر شدن فرزندان می‌شود.

    لوس و ننر بار اوردن به این معنی است که آن‌چه را می‌خواهند، ولو غیر منطقی بوده، ولو غیرمنطقی بوده، به آن نیاز نداشته باشند، برایشان فراهم کنید، یا این که کودک را همیشه مانند یک نوزاد تر و خشک کنید. همه‌ی خواست‌های لازم و غیر لازم او را برآورده سازید، کودک را محور زندگی قرار دهید و همه‌ی کارها را در ارتباط با او، وجود او و خواست وی برایش انجام دهید.

     

    ***3

    هوش هیجانی چرا از هوش ذهنی مهم‌تر است؟

    این سوال در مورد مادرانی است که از بچه‌های خجالتی و کم‌روی خود بی‌نهایت مراقبت و محافظت را می‌کردند تا هیچ تجربه‌ی بدی آن‌ها را آزار ندهد و حتی در هیچ زمانی با این تجارب نامطلوب روبه‌رو نشوند! این مادران بچه‌هایی بار آوردند که هر چه از سن آن‌ها گذشت ترسوتر و خجالتی‌تر شدند. اما مادرانی که به طور دائم فرزندان خجالتی خود را تشویق می‌کردند که با دنیا و خوب و بد آن روبه‌رو شوند، فرزندانی تربیت کردند که کم‌کم ترس و خجالت خود را از دست دادند و در بزرگسالی به مراتب بهتر از دسته‌ی اول توانستند از عهد ی مسائل زندگی خود برآیند.

     

    ***4

    هم‌چنین، پدر و مادرهایی  که بچه‌های خود را عادت می‌دهند برای انجام هر کار خوب پاداش بگیرند، فرزندانشان افرادی می‌شوند که هر کاری می‌کنند، انتظار دارند کسی از آن‌ها تعریف و تمجید کند و اگر پاداشی در کار نباشد، اصلاً کار انجام نمی‌دهند.

    در تحقیق دیگری، نتایج نشان می‌دهد بچه‌هایی که در اولین فرصت برای گرفتن شیرینی‌های داده شده را گرفتند، در مقایسه با بچه‌هایی که از اولین فرصت برای گرفتن شیرینی استفاده نکردند بلکه قدری صبر کردند تا حتی شیرینی بیش‌تری بگیرند، آدم‌های متفاوتی بارآمدند.

     

  • فهرست و منابع پاورپوینت فرهنگ تربیتی والدین

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی تعلیم و تربیت, پاورپوینت درسی فرهنگ تربیتی والدین, پاورپوینت درسی هوش ذهنی, پاورپوینت درسی هوش هیجانی, پاورپوینت دانشگاهی تعلیم و تربیت, پاورپوینت دانشگاهی فرهنگ تربیتی والدین, پاورپوینت دانشگاهی هوش ذهنی, پاورپوینت دانشگاهی هوش هیجانی, پاورپوینت پایان نامه تعلیم و تربیت, پاورپوینت پایان نامه فرهنگ تربیتی والدین, پاورپوینت پایان نامه هوش ذهنی, پاورپوینت پایان نامه هوش هیجانی, دانلود پاورپوینت تعلیم و تربیت, دانلود پاورپوینت فرهنگ تربیتی والدین, دانلود پاورپوینت هوش ذهنی, دانلود پاورپوینت هوش هیجانی, دانلود نمونه پاورپوینت تعلیم و تربیت, دانلود نمونه پاورپوینت فرهنگ تربیتی والدین, دانلود نمونه پاورپوینت هوش ذهنی, دانلود نمونه پاورپوینت هوش هیجانی, پاورپوینت آماده درسی تعلیم و تربیت, پاورپوینت آماده درسی فرهنگ تربیتی والدین, پاورپوینت آماده درسی هوش ذهنی, پاورپوینت آماده درسی هوش هیجانی, پاورپوینت آماده دانشگاهی تعلیم و تربیت, پاورپوینت آماده دانشگاهی فرهنگ تربیتی والدین, پاورپوینت آماده دانشگاهی هوش ذهنی, پاورپوینت آماده دانشگاهی هوش هیجانی, دانلود قالب پاورپوینت تعلیم و تربیت, دانلود قالب پاورپوینت فرهنگ تربیتی والدین, دانلود قالب پاورپوینت هوش ذهنی, دانلود قالب پاورپوینت هوش هیجانی

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان