کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت تاریخچه ویندوز

دانشگاهی
1388
22
پاورپوینت
1 MB
2067
قیمت: ۱۰,۰۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت تاریخچه ویندوز

    ***3

    مقدمه

    در ادبیات رایانه، ویندوز، عنوان سیستم‌عاملی است که شرکت مایکروسافت آن را برای رایانه‌های شخصی (PC) تولید کرده است. این سیستم‌عامل، نسخه‌های متعددی دارد که از سال 1983 تاکنون به بازار عرضه شده‌اند.

    ویندوز، در زمرهٔ سیستم‌ عامل های چندوظیفه‌ای (Multi-task) به شمار می‌رود و قابلیت اجرای همزمان چندین برنامه را دارد.

    ویندوز، اکثر امکانات خود را از طریق واسط کاربری گرافیکی (GUI) عرضه می‌کند. در محیط گرافیکی ویندوز، هر برنامه، در یک کادر یا قاب مشخص اجرا می‌شود که اصطلاحاً آن را پنجره می‌نامند؛ کاربر می‌تواند پنجره‌ها را جابه‌جا کرده و یا اندازه آنها را تغییر دهد. همچنین، برای خروج از یک برنامه هم می‌تواند پنجرهٔ حاملِ آن برنامه را ببندد.

    ویندوز حاوی ساختارهای داخلی شبکه‌ای است که به کاربر امکان می‌دهد تا اگر به شبکه‌ای متصل بود فایلها و داده‌های خود را به اشتراک گذارد. در یک تشکیلات بزرگ، client‌های ویندوز برخی به سرورهای یونیکس و NetWare متصل می‌‌شوند. نسخه‌های سرور این سیستم عامل (ویندوز ان‌تی و ۲۰۰۰ و ویندوز پروفشنال اکس‌پی) قابلیت کنترل شبکه‌های کوچک تا بزرگ را با امکانات وسیع دارند.

     

    ***4

    تاریخچه

    اولین نسخهٔ ویندوز در سال ۱۹۸3 عرضه شد (ویندوز ۱.۰). این سیستم‌عامل، یک واسط کاربری گرافیکی و محیطی پنجره‌ای را تحت سیستم عامل دیسکی یا همان DOS فراهم می‌ساخت. ویندوز ۲.۰ نیز در سال ۱۹۹۷ به عنوان ارتقایی (upgrade) بر این سیستم‌عامل روانهٔ بازار شد. این نسخه، بعداً با خصوصیاتی جدید مانند قابلیت روهم قرار گرفتن پنجره‌ها بنام ویندوز/۲۸۶ و بعد ویندوز/۳۸۶ ارایه شد. در سال ۱۹۹۲، ویندوز ۳.۰ ارایه شد که نسبت به نسخه‌های قبلی، بسیار متحول شده بود. در سال ۱۹۹۵، شرکت مایکروسافت با ارایه ویندوز ۹۵ تحولی را در ویندوز و سیستم‌عاملهای کامپیوترهای شخصی بوجود آورد. روند ارایه و بهینه‌سازی این سیستم‌عامل، همچنان با ویندوز ۹۸، ME و XP، برای رایانه‌های شخصی و ویندوز NT و ۲۰۰۰ برای شبکه‌ها ادامه یافت. امروزه، ویندوز، مشهورترین و پرمصرفترین سیستم‌ عامل جهان به شمار می‌رود. مایکروسافت با بروزرسانی و بهینه‌سازی این سیستم‌عامل قصد دارد تا تمام توقعات کاربران از یک سیستم‌ عامل مناسب برآورده سازد

  • فهرست و منابع پاورپوینت تاریخچه ویندوز

    فهرست:

    مقدمه

    تاریخچه

    جدول تاریخچه ویندوز

    ویندوز در حال استفاده

    nOS2 تا Windows

    Windows 95

    Windows98

    Windows NT

    Windows 2000

    Windows XP

    Windows Vista

     

    منبع:

    ندارد

کلمات کلیدی:   - -
پاورپوینت درسی سیستم‌ عامل, پاورپوینت درسی ویندوز, پاورپوینت درسی ویندوز NT, پاورپوینت دانشگاهی سیستم‌ عامل, پاورپوینت دانشگاهی ویندوز, پاورپوینت دانشگاهی ویندوز NT, پاورپوینت پایان نامه سیستم‌ عامل, پاورپوینت پایان نامه ویندوز, پاورپوینت پایان نامه ویندوز NT, دانلود پاورپوینت سیستم‌ عامل, دانلود پاورپوینت ویندوز, دانلود پاورپوینت ویندوز NT, دانلود نمونه پاورپوینت سیستم‌ عامل, دانلود نمونه پاورپوینت ویندوز, دانلود نمونه پاورپوینت ویندوز NT, پاورپوینت آماده درسی سیستم‌ عامل, پاورپوینت آماده درسی ویندوز, پاورپوینت آماده درسی ویندوز NT, پاورپوینت آماده دانشگاهی سیستم‌ عامل, پاورپوینت آماده دانشگاهی ویندوز, پاورپوینت آماده دانشگاهی ویندوز NT, دانلود قالب پاورپوینت سیستم‌ عامل, دانلود قالب پاورپوینت ویندوز, دانلود قالب پاورپوینت ویندوز NT

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان