کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت پروژه کارآفرینی تولید قند کبریتی با ظرفیت 1100 تن در سال

دانشگاهی
1391
26
پاورپوینت
1 MB
2196
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت پروژه کارآفرینی تولید قند کبریتی با ظرفیت 1100 تن در سال

    ***3

    معرفی محصول:معرفی محصول:

     

    خلاصه طرح :

    در این طرح به بررسی تولید قند کبریتی با ظرفیت 1100 تن در سال پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و ... پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد .

     

    ***4

    مواد قندی طبیعی

    قند ها یا ساکاریدها ، ساده‌ترین کربوهیدراتها  هستند. قندها به قندهای ساده یا مونوساکاریدها ، دی‌ساکاریدها و پلی‌ساکاریدها طبقه ‌بندی می‌شوند. اکثر قندها در طبیعت وجود دارند. بعضی از آنها ساختار بدن سلولهای زنده را تشکیل می‌دهند و برخی طبیعت را می‌سازند. با مواد قندی موجود در طبیعت آشنا می‌شویم.

     

    ***6

    مونوساکارید ها

    فرمول ساده یا تجربی برای همه قندها است.

    گلوکز

    جزء تک قندی‌هاست. گلوکز، قند خون یا قند انگور (گلایکیس در فرهنگ یونانی به معنی شیرین) که به دکستوز موسوم است، یک پنتاهیدروکسی هگزانال است و در خانواده آلدوزهگزوزها جای دارد. گلوکز به صورت طبیعی در بسیاری از میوه‌ها و گیاهان و با غلظتی در گستره 0.08% تا 0.1% در خون انسان وجود دارد.

     

    ایزومر کتوهگزوزی گلوکز ، فروکتوز می‌باشد. فروکتوز ، شیرین‌ترین قند طبیعی است. فروکتوز نیز در بسیاری از میوه‌ها و در عسل وجود دارد. فروکتوز در فرهنگ لاتین به معنی میوه است.

     

  • فهرست و منابع پاورپوینت پروژه کارآفرینی تولید قند کبریتی با ظرفیت 1100 تن در سال

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پروپوزال در مورد برآورد های مالی, پروپوزال در مورد تولید قند, پروپوزال در مورد قند کبریتی, پروپوزال در مورد مواد قندی طبیعی, پروپوزال در مورد مونوساکارید, گزارش سمینار در مورد برآورد های مالی, گزارش سمینار در مورد تولید قند, گزارش سمینار در مورد قند کبریتی, گزارش سمینار در مورد مواد قندی طبیعی, گزارش سمینار در مورد مونوساکارید, تز دکترا در مورد برآورد های مالی, تز دکترا در مورد تولید قند, تز دکترا در مورد قند کبریتی, تز دکترا در مورد مواد قندی طبیعی, تز دکترا در مورد مونوساکارید, رساله در مورد برآورد های مالی, رساله در مورد تولید قند, رساله در مورد قند کبریتی, رساله در مورد مواد قندی طبیعی, رساله در مورد مونوساکارید, پایان نامه در مورد برآورد های مالی, پایان نامه در مورد تولید قند, پایان نامه در مورد قند کبریتی, پایان نامه در مورد مواد قندی طبیعی, پایان نامه در مورد مونوساکارید, تحقیق درباره برآورد های مالی, تحقیق درباره تولید قند, تحقیق درباره قند کبریتی, تحقیق درباره مواد قندی طبیعی, تحقیق درباره مونوساکارید, مقاله درباره برآورد های مالی, مقاله درباره تولید قند, مقاله درباره قند کبریتی, مقاله درباره مواد قندی طبیعی, مقاله درباره مونوساکارید, پروژه دانشجویی در مورد برآورد های مالی, پروژه دانشجویی در مورد تولید قند, پروژه دانشجویی در مورد قند کبریتی, پروژه دانشجویی در مورد مواد قندی طبیعی, پروژه دانشجویی در مورد مونوساکارید, تحقیق دانشجویی در مورد برآورد های مالی, تحقیق دانشجویی در مورد تولید قند, تحقیق دانشجویی در مورد قند کبریتی, تحقیق دانشجویی در مورد مواد قندی طبیعی, تحقیق دانشجویی در مورد مونوساکارید, مقاله دانشجویی در مورد برآورد های مالی, مقاله دانشجویی در مورد تولید قند, مقاله دانشجویی در مورد قند کبریتی, مقاله دانشجویی در مورد مواد قندی طبیعی, مقاله دانشجویی در مورد مونوساکارید, روش تحقیق در مورد برآورد های مالی, روش تحقیق در مورد تولید قند, روش تحقیق در مورد قند کبریتی, روش تحقیق در مورد مواد قندی طبیعی, روش تحقیق در مورد مونوساکارید

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان