برنامه ریزی منابع سازمانی ERP Enterprise Resource Planning دانشگاهی ۴۶ ***3 يک سيستم اطلاعاتي را ميتوان مجموعهاي از اجزاء مرتبط با هم تعريف کرد که اطلاعات را به منظور حمايت از هماهنگي، تصميمگيري و کنترل در يک سازمان، جمعآوري، پردازش، ذخيره، بازيابي و توزيع ميکند. در يک سيستم اطلاعاتي سه عمليات Input، Process و Output منجر به توليد اطلاعات ميشود. ***4 سيستمهاي پشتيبان عمليات مثل: TPS، PCS، OAS، ECS سيستمهاي پشتيبان مديريت مثل: MIS، DSS، EIS ...
پاورپوینت طرح استانداردسازی ،ساماندهی فرایندها و اصلاح ساختار سازمانی مبتنی بر فناوری اطلاعات دانشگاهی ۲۳ ***3 سيستمهاي اولويت دار جهت پياده سازي در سازمانها سيستم جامع وبانکهاي اطلاعاتي اختصاصي : اين سيستم ها معمولا در سازمانها و شرکتهاي مختلف با توجه به اهداف ، وظايف و سياستهاي سازماني متفاوت خواهد بود . براي طراحي ، پياده سازي و نصب راه اندازي اينگونه سيستم ها يا بانکهاي اطلاعاتي مستلزم نياز و درخواست سازمان مربوطه و شناخت کامل ميباشد . سيستم هاي جامع عمومي مالي و اداري : ...
پاورپوینت کارآفرینی سازمانی Corporate Entrepreneurship دانشگاهی ۲۰ ***2 تشخيص و استفاده خلاقانه از فرصتهاي موجود براي تبديل اين فرصتها به موقعيتهاي تجاري سود آور فرايند خلق محصول جديد از طريق فعاليت تجاري با صرف زمان و انرژي لازم و در نظر گرفتن ريسکهاي مالي و رواني و اجتماعي است که در نهايت به دريافت پاداشهاي مالي و رضايت شخصي مي انجامد. ***4 اهميت کارآفريني سازماني در ايران سازمان هاي بزرگ ايراني دولت کارآفرين سازمان هاي بزرگ ايراني درصد قابل ...
پاورپوینت رفتار سازمانی دانشگاهی ۲۴ ***2 تعريف ارتباطات : واژه « ارتباطات » در جوامع نوين به وسيله همه ، به کار مي رود.اين واژه براي توضيح خطاهاي اجتماع به طور کل و سازمانها به کار مي رود . در ادبيات رفتار سازماني تعريف ارتباطات عبارت است از انتقال مفاهيم اطلاعات که براي اين منظور ، سمبلهايي را به کار مي برند . ***3 هدف ارتباطات به طور کلي هدف از ارتباطات به وجود آوردن تغييرات در رفتار يا تغيير در آن د ...
پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی - مؤلف : زهرا برومند دانشگاهی ۳۰۶ ***4 فصل اوّل موضوع رفتار سازماني هدف اصلي اين فصل آشنا ساختن دانشجويان با چگونگي آغاز و تکوين مديريت رفتار سازماني مي باشد ***5 اساس رفتار سازماني پاسخ به سؤالات متعددي در مورد چرايي و علت رفتارهاي متفاوت کارکنان ، مديران و کل سازمان و نيز دلايل کسب نتايج متفاوت ، اساس اين علم مي باشد ***6 نقش رفتار در سازمان شناخت و بکارگيري رفتار صحيح ، محيط سازمان را جالبتر و جذابتر و ميزان ...
پاورپوینت EFQM تعالی سازمانی مدیریت ۱۹ ***4 تعالی سازمانی رشد و ارتقای سطح یک سازمان در تمامی ابعاد. کسب رضایتمندی کلیه ذینفعان. ایجاد تعادل بین خواسته ها و انتظارات کلیه ذینفعان. تضمین موفقیت سازمان در بلند مدت. ***5 ابزاری برای خود ارزیابی به منظور تعیین موقعیت سازمانها در مسیر تعالی،کمک به درک فاصله بین اهداف و واقعیت ها و ترغیب سازمانها به یافتن راه حلهای بهبود. مبنایی برای ایجاد زبان و تفکر مشترک در تمامی ابعاد ...
پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی دانشگاهی ۲۷۶ ***14 اساس رفتار سازمانی پاسخ به سؤالات متعددی در مورد چرایی و علت رفتارهای متفاوت کارکنان ، مدیران و کل سازمان و نیز دلایل کسب نتایج متفاوت، اساس این علم می باشد ***15 نقش رفتار در سازمان شناخت و بکارگیری رفتار صحیح، محیط سازمان را جالب تر و جذاب تر و میزان بهره وری آن را افزایش می دهد ***16 مطالعه رفتار سازمانی کشف روابط انسانی الگوهای رفتار و نظرهای رفتاری کشف روابط علت و ...
پاورپوینت بلوغ سازمانی در مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات دانشگاهی ۱۰۵ ***5 مسئولیتهای مدیر پروژه –جوابگوی مدیران شرکت مشاور و مشتری هستند و نیروها را باید تأمین نمایند، –اهداف پروژه را از دیدگاه های مختلف درک نموده ، مسئولیت بهره وری، کارائی و اثر بخشی نیروها به عهده وی می باشد –برخورد بین اهداف مختلف در پروژه را هدایت می نماید و از دخالت آثار منفی مسائل سیاسی و حاشیه ای ، در پروژه اجتناب می نماید. –مسئولیت برنامهریزی، زمانبندی و تأمین منابع، ...
پاورپوینت سازمان های یادگیرنده و یادگیری سازمانی دانشگاهی ۱۰ ***2 سازمان یادگیرنده : به عقیده « سنگه » سازمان یادگیرنده جایی است که افراد دائما تواناییهای خود را برای خلق نتایجی که مد نظرشان است توسعه می دهند، جایی که افکار و ایده های جدید پرورش داده می شود، اندیشه های جمعی و گروهی ترویج می شوند و افراد پیوسته چگونه آموختن را به اتفاق هم می آموزند. یادگیری سازمانی: فرایندی است که در آن، سازمان در طول زمان می آموزد، تغییر می کند و ...
پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته دانشگاهی ۴۴ ***4 üماهیت ( اساس ) رفتار سازمانی : پاسخ به سؤالات متعددی در مورد چرایی و علت رفتارهای متفاوت کارکنان ، مدیران و کل سازمان و نیز دلایل کسب نتایج متفاوت ، ماهیت و اساس این علم می باشد . üتعریف رفتار سازمانی : عبارت است از مطالعه منظم (سیستماتیک) عملیات ، اقدامات ، کارها و نگرشهای افرادی که سازمان را تشکیل می د هند. ***5 üمدیریت : فراگرد به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع انسانی و ...
پاورپوینت سیستم باز مدیریت استراتژیک و اثر بخشی سازمان (رویکرد های نوین و سنتی نسبت به اثر بخشی سازمانی) دانشگاهی ۴۳ ***3 تعریف سیستم 1- سیستم به مجموعه ای از اجزاء به هم پیوسته و مرتبط به هم که به نحوی تنظیم گرایدهاند که یک کل مجزا از تک تک اجزا را به وجود میآورند. 2- سیستم منظومه یا مجموعه ای از عناصر و اجزای مرتبط و در حال کنش و واکنش متقابل که یک کل هدفمند را به وجود می آورند. انواع سیستم 1- سیستمهای باز: رابطهی متقابل (تعامل) با محیط دارد. 2- سیستمهای بسته: به محیط وابسته نیست و به ...
پاورپوینت طراحی ساختار سازمانی : مفاهیم، ابزار ها و مدل ها دانشگاهی ۲۳ ***2 ساختار سازمان به عنوان نوعی ابزار مدیریتی برای اجرای استراتژی ها و تحقق اهداف ***3 چرا ساختار سازمان ابزار متداول میان مدیران است؟ (1تغییر آن نسبتاً ساده است (تغییر رفتار، اصلاح فرهنگ یا اجرای استراتژی جدید دشوارتر است). اما جذابیت آن به تاثیر شدید آن بر سازمان برمی گردد. (2تغییر ساختار را می توان به عنوان یکی از دغدغه های جدید مدیریت دانست. (3با تغییر ساختار، مدیر جدید می ...
پاورپوینت تردیس مدیریت رفتار سازمانی دانشگاهی ۲۲۲ تالیف: دکتر زهرا برومند تعداد واحد درسی: 3 ***4 فصل اول: موضوع رفتار سازمانی ***5 گفتار اول : کلیات ***6 موضوع رفتار سازمانی پاسخ به سوالات زیر است: 1- چرا هر کس به گونه ای خاص رفتار می کند. 2- به چه دلیل در موقعیت ها یکسان افراد عکس العمل های متفاوتی بروز می دهند؟ 3- چرا بین چند سازمان که تشکیلات ظاهرا مشابهی دارند یکسان اداره می شوند برخی موفقترند. 4- چرا مدیرانی که موفقترند ...
پاورپوینت تدریس مدیریت رفتار سازمانی دانشگاهی ۲۶۵ رشته مدیریت مولف:دکتر زهرا برومند ***3 مقدمه تمامی مکاتب فکری وادیان الهی بویژه دین مبین اسلام که اخرین و کاملترین ادیان الهی است اهمیت ویژه ای به انسان و شخصیت معنوی و پنهانی او داده است . بهمین جهت در بیان علوم مدیریت رفتار سازمانی از اهمیت و جایگاهی خاص برخوردار است زیرا هر قدر که استراتژی وتکنولوژی سازمانی از پیچیده باشد و هر قدر علوم جدید کشف شود باز هم رمز موفقیت و در خدمت ...
پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی دانشگاهی ۲۲۷ ***1 فصل اول موضوع رفتار سازمانی ***2 گفتار اول : کلیات هدف کلی آشنایی وشناخت چگونگی آغاز و تکوین مدیریت رفتار سازمانی ***3 مقدمه مهمترین مسئله ای که کلیه سازمان های امروزی در آینده با آن روبرو هستند این مسئله است که : آیا می توانند به نحو اثر بخشی در بازار جهانی رقابت کنندیا نه ؟ به سخن دیگر ، آیا توان آن را دارند که در این آشفته بازار با رقابت فشرده حضوری پویا داشته باشند؟ ...
پاورپوینت تدریس مدیریت رفتار سازمانی دانشگاهی ۲۷۱ نام درس: مدیریت رفتار سازمانی؛ تعداد واحد درسی: 3 واحد؛ نام منبع درسی: مدیریت رفتار سازمانی؛ مؤلف: زهرا برومند؛ ***4 فصل اول: موضوع رفتار سازمانی ***5 گفتار اول: کلیات ***6 مقدمه کشمکشهای رویاروی سازمانهای امروزی: اقتصاد جهانی یکپارچه از راه می رسد. ما تقریباً به دومین نسل دهۀ اطلاعات پیوند خورده ایم. توجه کم و بیش به کیفیت تولید کالا و خدمت یا ”انقلاب خدمات کیفتی“. ***7 موضوع ...
پاورپوینت تدریس مدیریت رفتار سازمانی دانشگاهی ۲۵۶ منبع :مدیریت رفتار سازمانی تالیف :دکتر زهرا برومند تعداد واحد :3واحد ***3 فصل اول : موضوع رفتار سازمانی ***4 •این فصل در سه گفتار به شرح ذیل تنظیم گردیده است 1- گفتار اول : کلیات 2- گفتار دوم : تاریخچه طبیعت و حیطه رفتار سازمانی 3- گفتار سوم : گرایش های رفتار سازمانی ***5 •هدفهای رفتاری فصل اول هدفهای رفتاری گفتار اول 1- ابعاد مختلف مدیریت از دیدگاه نوین 2- مشخصه های رفتار ...
پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی دانشگاهی ۲۴ ***2 ارتباطات بدون شک ارتباطات نقش مهمي در اثربخشي مديريت و سازمان ايفا مي کند. از طرف ديگر،ارتباطات معمولاً بعنوان ريشه هاي واقعي هم? مشکلات جهان است. ***3 نقش ارتباطات سنتي به عقيد? ”هنري فايول“ اگر در يک سازمان فرضي، کانالهاي رسمي براي تبادل اطلاعات دنبال شود و طبق نمودار زير فرد F بخواهد با فرد P ارتباط برقرار کند، از طريق: E-D-C-B-A-L-M-N-O-P بايستي ارتباط برقرار شده و سپس ...
پاورپوینت بلوغ سازمانی در مدیریت پروژه های فناوری اطلاات دانشگاهی ۱۰۳ ***3 مسئولیتهای مدیر پروژه –جوابگوی مدیران شرکت مشاور و مشتری هستند و نیروها را باید تأمین نمایند، –اهداف پروژه را از دیدگاه های مختلف درک نموده ، مسئولیت بهره وری، کارائی و اثر بخشی نیروها به عهده وی می باشد –برخورد بین اهداف مختلف در پروژه را هدایت می نماید و از دخالت آثار منفی مسائل سیاسی و حاشیه ای ، در پروژه اجتناب می نماید. –مسئولیت برنامهریزی، زمانبندی و تأمین منابع، ...
پاورپوینت مبانی فلسفی رفتار سازمانی مدیریت بحران دانشگاهی ۲۳ ***4 •بحران چیست؟ حادثه ای که بصورت ناگهانی اتفاق افتاده و برطرف کردن آن نیازمند اقدامات اساسی و فوق العاده است. وقایعی که:درانجام امورجاری بصورت دفعی اخلال ایجاد می کند. وقایعی که براعتبارسازمان تاثیردارد، موجب از بین رفتن زمان می شود، یا موجب جلب توجه دولت و مردم می شود. تغییرعظیمی است که یکباره در یک وضعیت صورت می پذیرد. ***5 •دو دیدگاه در زمینه چگونگی ایجاد بحران بحران ...
پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS) - بر اساس کتاب: MANAGEMENT INFORMATION SYSTEMS 8/E 2001 Raymond McLeod, Jr. and George Schell دانشگاهی ۲۹۵ رشته مهندسي و علوم کامپيوتر ***2 مقدمه اي بر سيستم هاي اطلاعاتي مبتني بر کامپيوتر ***3 اطلاعات مديريت Informationاطلاعات منابع مهم سازماني ***4 اطلاعات(داده) نيروي انساني مواد اوليه لوازم وماشين ها (شامل تسهيلات و انرژي) پول مفهومي فيزيکي پنج منبع اصلي ***5 چگونگي مديريت منابع اکتساب آماده کردن وجمع بندي استفاده بهينه جايگزيني ***6 انواع کاربران ...
پاورپوینت پایان نامه تحصیلی و پروژه کارآفرینی بررسی و تهیه طرح تولید صندلی پلاستیکی دانشگاهی ۹۸ دوره کارداني رشته مکانيک خودرو ***10 پيشگفتار: کارآفريني: واژه کارآفريني از کلمه فرانسوي Entreprender به معناي "متعهدشدن" نشأت گرفته است. بنابراين تعريف واژنامه دانشگاهي و بستر: کارآفريني کسي است که متعهد ميشود مخاطرههاي يک فعاليت اقتصادي را سازماندهي، اداره و تقبل کند. اقتصاددانان نخستين کساني بودند که در نظريههاي اقتصادي خود به تشريح کارآفرين و کارآفريني پرداختند. ژوزف ...
پاورپوینت وب سایت چیست دانشگاهی ۱۳ ***1 1- وب سايت چيست ؟ وب سايت ، مجموعه اي از صفحات مرتبط به يکديگر است که اطلاعات را در قالب متن،تصوير، صدا، و فيلم در اختيار بازديد کننده وب سايت قرار مي دهد. 2- چه کساني مي توانند وب سايت داشته باشند ؟ تمام اشخاص و سازمانها مي توانند وب سايت داشته باشند. به جرات مي توان گفت که سريعترين و بهترين راه معرفي فعاليتها، محصولات و شرکتها ، وب سايت است. در واقع وب سايت نقش دفتر مجازي ...
پاورپوینت طرح کسب و کار دانشگاهی ۹۹ ***6 رئوس مطالب اصلي و عمده: مقدمه 2- مفهوم طرح کسب و کار 3- اهميت طرح کسب و کار 4- موارد اصلي قابل بررسي طرح کسب و کار 5- علل شکست طرح هاي کسب و کار 6- نتيجه گيري ***7 بخش اول: مقدمه ***8 مقدمه يکي ازمهمترين فعاليتها درزندگي اجتماعي بشر امروزمديريت است که به کمک اين فعاليت مي توان ازطريق اصولي و باتوجه به منابع وامکانات موجود به نحو احسن به اهداف سازمان دست يافت. براي رسيدن به ...