پاورپوینت شبکه های وایرلس (شبکه های بی سیم) دانشگاهی ۴۵ ***2 از آنجا که شبکههاي بي سيم، در دنياي کنوني هرچه بيشتر در حال گسترش هستند، و با توجه به ماهيت اين دسته از شبکهها، که بر اساس سيگنالهاي راديويياند، مهمترين نکته در راه استفاده از اين تکنولوژي، آگاهي از نقاط قوت و ضعف آنست. نظر به لزوم آگاهي از خطرات استفاده از اين شبکهها، با وجود امکانات نهفته در آنها که بهمدد پيکربندي صحيح ميتوان بهسطح قابل قبولي از بعد امنيتي دست ...
پاورپوینت شبکه های بی سیم Wi-Fi دانشگاهی ۶۲ ***3 نياز روز افزون به پويايي کارها ، استفاده از تجهيزاتي مانند تلفن همراه ، پيجرها و ... بواسطه وجود شبکه هاي بي سيم امکان پذير شده است. اگر کاربر يا شرکت يا برنامه کاربردي خواهان آن باشد که داده و اطلاعات مورد نياز خود را به صورت متحرک در هر لحظه در اختيار داشته باشند شبکه هاي بي سيم جواب مناسبي براي آنها ست. ***4 شبکه هاي محلي (LAN ) براي خانه و محيط کار مي توانند به دو صورت ...
پاورپوینت شناسایی و ارزیابی جنبه های زیست محیطی دانشگاهی ۲۷ ***2 در برقراري سيستم EMS ملاک اصلي ايجاد برنامه اي براي جنبه هاي زيست محيطي سازمان است. يعني اينکه يک سازمان مي تواند گواهي ايزو 14001 را دريافت نمايد هر چند که بسياري از جنبه هاي زيست محيطي مربوطه آن از حد استاندارد بيشتر باشد.آن چيز که براي EMS اهميت دارد در درجه اول شناسايي جنبه مورد نظر ، سپس ايجاد يک برنامه ريزي هر چند دراز مدت به منظور رفع مشکل شناسايي شده ميباشد. زمان ...
پاورپوینت طراحی و مدیریت مراکز داده Data Center Management & Design دانشگاهی ۳۴ ***2 مرکز داده محلي براي نگهداري سيستمهاي کامپيوتري و تکنولوژي هاي وابسته مانند سيستمهاي ارتباطي و سيستمهاي ذخيره سازي اطلاعات است. اين مراکز معمولا شامل سيستمهاي پشتيباني تامين منبع؛ پشتيباني شبکه هاي ارتباطي و سيستمهاي امنيتي مخصوص ميباشد. و و مفاهيم تعاريف ***4 •کاربرد مرکز داده •اصلي ترين کاربرد مرکز داده ارايه خدمات نرم افزاري جهت پيشبرد اهداف سازمان ميباشد. •نرم افزارهايي ...
پاورپوینت پایان نامه مقایسه سبک های دلبستگی ، سلامت روان مادر و اختلال توجه – بیش فعالی در کودکان ADHD و سالم دانشگاهی ۳۲ پايان نامه جهت دريافت درجه کارشناسي ارشد روان شناسي باليني ***3 بيان مسئله اختلال بيش فعالي و نقص توجه شايع ترين اختلال رفتاري است که کودکان را مبتلا مي کند راهنماي تشخيصي آماري اختلال رواني(DSM-V) آن را به عنوان الگوي پايدار عدم توجه و تکانشگري شرح مي دهد. و در واقع نوعي اختلال مزمن شديد در تحول رواني است و براي تشخيص آن حد اقل 6 مورد از 9 معيار بي توجهي و يا بيش فعالي-تکانشگري ...
پاورپوینت مدیریت تغییر و نوآوری مدیریت ۳۰ ***3 مديريت به فرايند انجام فعاليت ها بطور اثربخش و کارآمد توسط ديگر افراد اشاره مي کند. اين فرايند، وظايف يا فعاليت هاي برنامه ريزي، سازماندهي، رهبري و کنترل را دربر مي گيرد. مفهوم مديريت ***4 •مديريت تغيير و نوآوري شرکتهاي بزرگ، تجارتخانههاي کوچک، دانشگاهها، ادارات دولتي در ايالات و شهرها، بيمارستانها و حتي ادارات نظامي زير فشار قرار دارند تا تغيير و تحولي را در شيوه ...
پاورپوینت سیستم های اطلاعاتی دانشگاهی ۲۶ ***2 تعريف سيستم اطلاعاتي سيستم اطلاعاتي ، اطلاعات را براي يک هدف مشخص جمع آوري، پردازش، تحليل و منتشر مي کند. ***4 انواع سيستم هاي اطلاعات: اين سيستمهاي اطلاعاتي مبتني بر رايانه ( CBIS ) ميباشند. سيستم پردازش تراکنش (TPS ) سيستم کارگران دانش (KWS ) سيستم اطلاعاتي مديريت ( MIS ) سيستم تصميم يار ( DSS ) سيستم اطلاعات اجرايي (EIS ) سيستم اطلاعات حسابرسي ( AIS ) سيستم اطلاعات ...
پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط دانشگاهی ۴۵ ***4 •مديريت رفتار امروزه تأکيد بر مهارت هاي انساني از اولويتهاي ويژهاي برخوردار است. گفته شده است که در مديريت ، توانايي رفتار کردن با مردم بيشتر از هر نوع توانايي ديگر اهميت دارد. به موجب گزارش انجمن آمريکايي مديريت ، اکثر قريب به اتفاق 200 نفر از مديراني که در يک بررسي پرسشي شرکت کردند، بر اين رأي توافق داشتند که مهمترين مهارت يک مدير ، توانايي در سازگاري و رفتار با مردم ...
پاورپوینت مراحل توسعۀ مدیریت دانشگاهی ۴۳ ***2 پيدايش اين علم در حقيقت به توسع? علم مديريت باز ميگردد.مديريت به معناي حرفه اي از لحاظ زماني نهايتا ًبه يک قرن ونيم قبل بازميگردد امّا معناي عام مديريت به ابتداي تشکيل جوامع مربوط ميشود. جوامع تاکنون ? دوره راگذرانده اند: 1- خوراکجو(عصر کشاورزي): مواد مورد نياز مستقيم تهّيه ومصرف ميشد. ?- عصرکشاورزي : توليد از مصرف بيشتر بود براي مازاد توليد بايد سازو کارهائي ارائه ميشد ...
پاورپوینت آشنایی مسئولان دفاتر با اصول و مهارت های لازمه دانشگاهی ۳۳ ***2 فهرست مطالب کليات سازمان و مديريت هدف و وظايف اداره امور دفتري روابط اداري سيستم گردش نامه هاي اداري و نقش مسؤول دفتر بايگاني فراگرد تلفني- نقش و وظايف مسؤول دفتر عمليات اداري مسؤول دفتر مديريت و برنامه ريزي استفاده از تلفن جلسه چند نکته مهم مختصري از آيين نگارش ***4 سازمان مکانيکي (داراي ساختار تشکيلاتي و فرايندي به نسبت ثابت که در اثر برنامه ها و محيط ثابت پديد مي آيد.) ...
پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت دانشگاهی ۴۵ ***3 ظهور سازمانها و گسترش آنها مديريت متناسب با ساختار ملاک درستي هر عمل نتيجه ***4 مديريت، فراگرد به کارگيري موثر و کارآمد منابع مادي و انساني بر مبناي يک نظام ارزشي پذيرفته شده است. اهداف تعيين شده ***6 مديريت يک فراگرد است؛ مديريت بر هدايت تشکيلات انساني دلالت دارد؛ مديريت موثر مبتني بر تصميمگيري مناسب و دستيابي به نتايج مطلوب است؛ مديريت کارآ، متضمن تخصيص و مصرف مدبرانه ...
پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار - مولف: حسن الوداری دانشگاهی ۲۸۰ ***4 اهداف درس آشنايي دانشجويان با: مفاهيم و تعاريف مديريت بازار و جايگاه آن انواع بازار و محيط بازاريابي تقسيم بازار و تعيين بازار هدف نيازها و رفتار خريداران ***5 اهداف درس اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش (آشنايي با مدلهاي کمي و کيفي اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه تحقيقات بازاريابي سيستمهاي بازاريابي و انواع مدلهاي ...
پاورپوینت بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمان ها - مولف: شهنام طاهری دانشگاهی ۳۰۰ ***4 آشنایی دانشجویان با: مفاهیم بهره وری و جایگاه آن سطوح بهره وری و جایگاه هر سطح آشنایی با مفاهیم مدیریت فراگیری بهره وری چشم انداز بهره وری فراگیر و دور بهره وری مفهوم مدیریت بهره وری کل اهداف درس ***5 اهداف درس اندازه گیری بهره وری و شاخصهای آن روشهای بهبود بهره وری بهره وری نیروی انسانی مدیریت سیستمها اصول مدیریت بهره وری فراگیر و مزایای استفاده از آن ***6 تلاش برای بهبود ...
پاورپوینت کتاب مدیریت استراتژیک - نویسنده: دکتر لطف ا.. فروزنده دانشگاهی ۲۷۸ ***3 طرح درس و اهداف درس مديريت استراتژيک در رشته مديريت بازرگاني : استراتژي تصوير جامعي از هدفهاي بلند مدت، مقاصد و هدفهاي کوتاه مدت و سياستها و برنامه هاي عمده براي تحقق هدفهايي است که در آن رسالت موجود يا آتي سازمان و شخصيت موجود يا آتي سازمان تبيين شده است. ***4 درتعريف مزبور مفاهيم زير جلب نظر مي کند: داشتن تصوير جامع از محيط اطراف سازمان و تعيين جايگاه سازمان در آن ،در اين ...
پاورپوینت مدیریت دانشگاهی ۴۳ ***3 •از زماني که بشر به زندگي اجتماعي روي آورد, براي رفع نيازهاي خود همواره در کارهاي دسته جمعي و گروهي نياز به هماهنگي و رهبري و در بسياري موارد برنامه ريزي و سازماندهي پيدا کرد. •در هر زمينه اي که براي تحقق اهداف دسته جمعي نياز به همکاري پيدا مي شد. •ولي واقعيتي که وجود دارد اين است که بدون وجود انديشه مديريتي از بدو زندگي اجتماعي انسانها, يا از بدو تاريخ, عمل مديريت وجود ...
پاورپوینت مدیریت استراتژیک - مولف: دکتر لطف الله فروزنده دهکردی دانشگاهی ۳۱۷ ***4 nاهداف درس آشنايي دانشجويان با: .1تعاريف و مفاهيم فرايند مديريت استراتژيک .2مدلهاي تدوين استراتژي .3تدوين اهداف بلند مدت و انواع استراتژيهاي اصلي .4مفاهيم متغيرهاي اساسي استراتژيک سازماني .5اجراي استراتژي .6ارزيابي استراتژي ها .7ارتباط مديريت بهره وري و فرايند مديريت استراتژيک ***5 nمقدمه درس مديريت استراتژيک يکي از دروس پايه اي رشته مديريت بازرگاني است . شناخت دقيق تغييرات ...
پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی دانشگاهی ۳۴ ***2 مديريت امور دفتري: مجموعه اصول و روشهايي است که ناظر بر دريافت و ثبت، تهيه و صدور نامه هاي اداري مي باشد و موجب هماهنگي، کنترل و بهبود روشهاي گردش نامه هاي اداري در کليه سطوح سازماني مي باشد. امور دفتري يا سيستم گردش نامه هاي اداري دريافت،ثبت، ارجاع ،پيگيري وصدور مي شودو هر کدام از مداحل مذکور نيز از اقدامها و مراحل جزيي تري برخوردارمي باشد. ***3 دبير خانه: دبيرخانه و دفاتر ...
پاورپوینت مدیریت انگیزه و مدیرت کار و زمان و مدیریت خلاقیت دانشگاهی ۵۹ ***4 مديريت توليد انگيزه به گفته امام امت (ره) «رزمندگان ما در جبهه ها در سلوک معنوي و عرفاني خويش ره صد ساله را يک شبه طي مي کردند .» سبب چه بود؟ در حالي که مباني معرفتي و مباحث فلسفه اخلاقي در قم تبيين و تدريس مي شد و دروس اخلاق مصطلح در حوزه قم رايج و داير بود و توصيه به اخلاق از اولين روزهاي آغاز زندگي طلبگي در دروس رسمي و در جلسات مختلف تکرار مي شد و علي الاصول در فضاي ...
پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت TQM دانشگاهی ۵۱ ***2 nفلسفه مديريت ارتقاي کيفيت از انتخاب فلسفه مديريتي شروع مي شود. در سفر بي پايان ارتقاي کيفيت نقطه شروع براي تلاشهاي ارتقاي کيفيت در يک سازمان انتخاب آگاهانه يک فلسفه مديريتي است. ابتدا بايد مديران ارشد سازمان از ميان فلسفه هاي مديريتي رايج فلسفه اي را براي جهت دادن به تلاشهاي سازمان خود انتخاب نمايند ***3 بايد توجه کرد که انتخاب درست اگر چه بسيار حائز اهميت است ،ولي اگر ...
پاورپوینت مدیریت دانش دانشگاهی ۵۵ ***3 مديريت دانش – معرفي اگر ميدانستيم که چه چيزهايي را نمي دانيم ، موفقيتي صد چندان داشتيم . دانش مي داندکه چه چيزهايي را نمي داند . کسي خردمند و بابصيرت است که مطالب مفيدي را بداند نه مطالب زيادي را . فناوري با تغييري که در منطق رقابت بوجود مي آورد يگر نمي تواند بعنوان منبعي پايدار براي رسيدن به ميت رقابتي مطرح باشد . دانش برخلاف اطلاعات به باورها و اعتقادات و عهدات مربوط است ...
پاورپوینت مدیریت منابع انسانی دانشگاهی ۴۳ ***2 مقدمه پيدايش اين علم در حقيقت به توسع? علم مديريت باز ميگردد.مديريت به معناي حرفه اي از لحاظ زماني نهايتا ًبه يک قرن ونيم قبل بازميگردد امّا معناي عام مديريت به ابتداي تشکيل جوامع مربوط ميشود. جوامع تاکنون ? دوره راگذرانده اند: 1- خوراکجو(عصر کشاورزي): مواد مورد نياز مستقيم تهّيه ومصرف ميشد. ?- عصرکشاورزي : توليد از مصرف بيشتر بود براي مازاد توليد بايد سازو کارهائي ارائه ...
پاورپوینت مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک دانشگاهی ۲۶ ***2 •تعريف استراتژي: •واژه استراتژي به چهار مقوله استناد مي کند: .1نهادينه ساختن خشونت .2فعال سازي ذهن .3بهبود بخشيدن به تصويرگري ذهن .4روش شناسي منفک بودن از زمان ***3 •توجه به عامل زمان و تفکيک آن به دو سطح: •زمان تاکتيک، که گردش آن بدون توقف و پيوسته است و انجام امور خرد و بي نهايت مولد در حيات يک موسسه، شرکت و سازمان را شامل مي شود. • •زمان استراتژيک، که گردش آن ناپيوسته ...
پاورپوینت مقدمات مدیریت آموزشی دانشگاهی ۲۴۷ ***3 nسازمان عبارت است از هماهنگي معقول تعدادي از افراد که براي تحقق هدف يا منظور مشترکي از طريق تقسيم وظايف و برقراري روابط منظم و منطقي به طور مستمر فعاليت مي کنند. ***4 عناصر و ويژگيهاي مشترک سازمانها - سازمانها هدف دارند .يعني براي دستيابي به هدفها و مقاصد معيني به وجود آمده اند . - سازمانها از ترکيب اجتماعي افرادي که به طور گروهي کار ميکنند تشکيل مي شوند . فعاليت سازمانها ...
پاورپوینت نظام روابط کار در سازمان دانشگاهی ۲۴ ***5 ¬مقدمه روابط کارعبارت است ازچگونگي تنظيم روابط کارگرو کارفرما و يا روابط کارکنان و مديريت و باتوجه به اين که روابط اززمان ورود افراد به سازمان تا جدا شدن و حتي بعد از جدا شدن آنها از سازمان مورد توجه است . ***6 ¬روابط کار قبل از انقلاب صنعتي تا قبل از انقلاب صنعتي ، بعلت سادگي و کم حجم بودن توليدات صنعتي و کشاورزي ، روابط کارگر و کارفرما از پيچيدگي چنداني برخوردار نبود و ...