کاربر گرامی  خوش آمدید ... 


پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

دانشگاهی
مشخص نشده
29
پاورپوینت
151 KB
1198
قیمت: ۶,۵۰۰ تومان
افزودن به سبد خرید
  • خلاصه
  • فهرست و منابع
  • خلاصه پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

    ***2

    در هزاره سوم همگام با تغییرات سریع در تکنولوژی خصوصاً تکنولوژی‌های اطلاعاتی و ارتباطی بازارها نیز تغییر می‌کرده اند. امروزه سازمان‌ها در دورافتاده‌ترین کشورهای افریقایی نیز از روند فراگیر تجارت جهانی در امان نیستند و اگر نتوانند وارد بازارهای جهانی شوند و با سازمان‌های بین‌المللی رقابت کنند، در منطقه خود نیز از رقبای جهانی مصون نیستند.
          فشار رقابت جهانی و دسترسی مشتریان به اینترنت و انواع رسانه‌های ارتباط جمعی انتظارات مشتریان را افزایش داده است و این روند عرصه رقابت را بر شرکتهای مبتنی بر تفکرات قدیمی تنگ کرده است.
         درک درست مشتریان، مشتری مداری، پیروی از فلسفه بازاریابی که ستون فقرات آن درک نیازها و خواسته‌های مشتریان و ایجاد رابطه بلندمدت و سودآور با آن‌ها است، شریان حیات سازمان‌ها در اقتصاد نوین است.

     

    ***3

    تاریخچه و ابعاد فلسفه مدیریت ارتباط با مشتری :

    دوره انقلاب صنعتی:
       به‌کارگیری روش تولید انبوه به جای روش تولید دستی، یکی از مهمترین شاخص‌های این دوره می‌باشد. محصولات تولید شده بروش جدید از قیمت تمام شده پایین‌تری برخوردار شدند.،بعبارت دیگرافزایش کارایی و صرفه اقتصادی از مهم‌ترین اهداف پیش‌بینی شده بوندد.
    2) دوره انقلاب کیفیت:
      این دوره هم‌زمان با ابتکار شرکت‌های ژاپنی مبنی بر بهبود مستمر فرایندها آغاز شد. این امر به نوبه خود به تولید کم هزینه­تر و باکیفیت­تر محصولات منجر شد.
    3) دوره انقلاب مشتری:
      در این دوره با توجه افزایش توقع مشتریان، تولیدکنندگان ملزم شدند محصولات خود را با هزینه کم، کیفیت بالا و تنوع زیاد تولیدکنند

     

    ***5

    مقدمه ای بر مدیریت ارتباط با مشتری:

    در روندهای کسب و کاری جدید، به دست آوردن رضایت مشتری جایگاهی مهم و حیاتی در اهداف سازمان‌ها به خود اختصاص داده است و مدیران ارشد به خوبی می‌دانند موفقیت آن‌ها در راه رسیدن به اهداف کلان سازمان در گرو جلب رضایت مشتریان است.
        از سوی دیگر همه مشتریان به یک اندازه در موفقیت سازمان نقش ندارند بنابراین جلب رضایت مشتریان کلیدی از حساسیت بیشتری خواهد بود بنابراین در سازمان‌ها لازم است سیستمی برای جذب و حفظ مشتریان طراحی و پیاده‌سازی شود، سیستمی که بتواند روابط سازمان و مشتریان را به خوبی مدیریت کند.
     امروزه CRM به عنوان سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان مشهور شده‌اند

     

    ***6

    تعریف CRM :

    مدیریت ارتباط با مشتریان عبارتست از مجموعه کارهایی که به منظور ایجاد، توسعه، نگهداری و حفظ مشتری و بهینه سازی روابط طولانی‌مدت و ارزشمند بین مشتریان و سازمان‌ها برداشته می‌شود این اصطلاح از ده 1990 پدیدآمده و در قالب یک راهبرد کسب و کار به منظور انتخاب و مدیریت ارزشمندترین ارتباطات با مشتریان تدوین شد.

     

     

  • فهرست و منابع پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

    فهرست:

    ندارد.
     

    منبع:

    ندارد.

پاورپوینت درسی CRM, پاورپوینت درسی ارتباط با مشتری, پاورپوینت درسی مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت دانشگاهی CRM, پاورپوینت دانشگاهی ارتباط با مشتری, پاورپوینت دانشگاهی مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت پایان نامه CRM, پاورپوینت پایان نامه ارتباط با مشتری, پاورپوینت پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری, دانلود پاورپوینت CRM, دانلود پاورپوینت ارتباط با مشتری, دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری, دانلود نمونه پاورپوینت CRM, دانلود نمونه پاورپوینت ارتباط با مشتری, دانلود نمونه پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت آماده درسی CRM, پاورپوینت آماده درسی ارتباط با مشتری, پاورپوینت آماده درسی مدیریت ارتباط با مشتری, پاورپوینت آماده دانشگاهی CRM, پاورپوینت آماده دانشگاهی ارتباط با مشتری, پاورپوینت آماده دانشگاهی مدیریت ارتباط با مشتری, دانلود قالب پاورپوینت CRM, دانلود قالب پاورپوینت ارتباط با مشتری, دانلود قالب پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

دریافت لینک دانلود به صورت خودکار بلافاصله پس از پرداخت

امکان پرداخت آنلاین از طریق کلیه کارت های عضو شتاب

ثبت سفارش
تعداد
عنوان