کاربر گرامی  خوش آمدید ... 

دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

شما عبارت مدیریت ارتباط با مشتریرا در سایت جستجو کرده اید. براساس درخواست جستجوی شما برای دانلود پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری درباره پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری و پاورپوینت آماده مدیریت ارتباط با مشتری، دانلود قالب پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری و یا تم پاورپوینت، دانلود تم پاورپوینت و پس زمینه پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتریتعداد 700 مورد در سایت یافت گردید که در لیست زیر نمایش داده شده اند:

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری چیست

***1 nنوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه به حجم معاملات دارد و نتیجه ان نیل به سود اوری بیشتر برای سازمان و افزایش رضایت مشتری است . nایجاد ارتباط با تک تک مشتریان ارزشمندازطریق استفاده موثر از اطلاعات حساب او((kotler,2003. nCRMواژه ای برای مجموعه متدولوژیها و فرایند ها و نرم افزارها و سیستم هایی استکه به موسسات و سازمان ها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با ...

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

***2 در هزاره سوم همگام با تغییرات سریع در تکنولوژی خصوصاً تکنولوژی‌های اطلاعاتی و ارتباطی بازارها نیز تغییر می‌کرده اند. امروزه سازمان‌ها در دورافتاده‌ترین کشورهای افریقایی نیز از روند فراگیر تجارت جهانی در امان نیستند و اگر نتوانند وارد بازارهای جهانی شوند و با سازمان‌های بین‌المللی رقابت کنند، در منطقه خود نیز از رقبای جهانی مصون نیستند. فشار رقابت جهانی و دسترسی مشتریان به ...

پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط

***4 •مديريت رفتار امروزه تأکيد بر مهارت هاي انساني از اولويت‌هاي ويژه‌اي برخوردار است. گفته شده است که در مديريت ، توانايي رفتار کردن با مردم بيشتر از هر نوع توانايي ديگر اهميت دارد. به موجب گزارش انجمن آمريکايي مديريت ، اکثر قريب به اتفاق 200 نفر از مديراني که در يک بررسي پرسشي شرکت کردند، بر اين رأي توافق داشتند که مهمترين مهارت يک مدير ، توانايي در سازگاري و رفتار با مردم ...

پاورپوینت کارآفرینی، تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات، جنسیت و سازمان های یادگیرنده (دانشگاه)

***2 شهروند محوري شهروندان آينده خود را مي سازند. قدرت دولت هاي ملي در حال تقليل است. دولت هاي ملي مانند گذشته توان پاسداري از قانون را ندارند. جمع آوري ماليات، کارآفريني و توسعه تکنولوژي براي دولت ها روز به روز مشکل تر مي شود. دولت هاي ملي ديگر نمي توانند پاسخگوي نيازهاي شهروندان خود از نقطه نظر علائق، منافع و اولويت هاي آنها باشند. اين در حالي است که شهروندان نياز مبرم به ...

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار - مولف: حسن الوداری

***4 اهداف درس آشنايي دانشجويان با: مفاهيم و تعاريف مديريت بازار و جايگاه آن انواع بازار و محيط بازاريابي تقسيم بازار و تعيين بازار هدف نيازها و رفتار خريداران ***5 اهداف درس اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش (آشنايي با مدلهاي کمي و کيفي اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه تحقيقات بازاريابي سيستمهاي بازاريابي و انواع مدلهاي ...

پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روش ها و راهکار ها

***4 بازاریابی چیست ؟ بازاریابی عبارت است از شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق : - محصول مناسب - قیمت مناسب - توزیع مناسب - ترویج و تبلیغ مناسب ***11 اهداف اساسی بازار یابی عبارتند از: تشویق و ترغیب مشتریان فعلی برای خرید به مقدار و دفعات زیاد تر. جذب و جلب خریداران و مشتریان مر بوط به رقبا به سوی خود. جذب و جلب مشتریان و مصرف کنندگان جدید. ایجاد زمینه و روحیه ...

پاورپوینت مدیریت بازرگانی مدیریت موفقیت

***2 oجهت ایجاد و انجام مدیریت بر امور بازرگانی در قدم نخست اشاره به دو نکته حائز اهمیت است: ◄ روشهایی که منجر به موفقیت در کسب و کار خواهند شد. ◄ پیاده سازی و مدیریت استراتژیک در چارچوب روشهای بکار گرفته شده. ***3 روشهایی که منجر به موفقیت در کسب و کار خواهند شد. -مشخص کردن هدف: چرا اقدام به انجام این کار می کنید و چگونه آنرا انجام خواهید داد؟ -استفاده از فرمول هدف گذاری هفت ...

پاورپوینت مدیریت بازرگانی و مدیریت موفقیت

***2 جهت ایجاد و انجام مدیریت بر امور بازرگانی در قدم نخست اشاره به دو نکته حائز اهمیت است: روشهایی که منجر به موفقیت در کسب و کار خواهند شد. پیاده سازی و مدیریت استراتژیک در چارچوب روشهای بکار گرفته شده. ***3 روشهایی که منجر به موفقیت در کسب و کار خواهند شد. -مشخص کردن هدف: چرا اقدام به انجام این کار می کنید و چگونه آنرا انجام خواهید داد؟ -استفاده از فرمول هدف گذاری هفت پله ای ...

پاورپوینت سیستم باز مدیریت استراتژیک و اثر بخشی سازمان (رویکرد های نوین و سنتی نسبت به اثر بخشی سازمانی)

***3 تعریف سیستم 1- سیستم به مجموعه ای از اجزاء به هم پیوسته و مرتبط به هم که به نحوی تنظیم گرایدهاند که یک کل مجزا از تک تک اجزا را به وجود میآورند. 2- سیستم منظومه یا مجموعه ای از عناصر و اجزای مرتبط و در حال کنش و واکنش متقابل که یک کل هدفمند را به وجود می آورند. انواع سیستم 1- سیستم‌های باز: رابطه‌ی متقابل (تعامل) با محیط دارد. 2- سیستم‌های بسته: به محیط وابسته نیست و به ...

پاورپوینت مراوده و ارتباط

***2 •مدیریت=رهبری=نفوذ •نفوذ:ترغیب فرد به همکاری و همدلی با یکدیگر و با بصیرت کامل •موقیت هر کسب و کار در گرو برقراری ارتباط موثر یک مدیر با کارکنانش است که نفوذ عامل حیاتی در موقیتهای رفتاری یک مدیر است. •3 مهارت اساسی نفوذ: شناخت انطباق مهارت برقراری ارتباط راغبانه ***3 •ارتقاء مهارت تشخیص وشناخت هرچه بیشتر مدیران از طریق تجزیه و تحلیل مراوده‌ای صورت می‌گیرد: •تجزیه و تحلیل ...

پاورپوینت خلاصه ای از کتاب مبانی مدیریت دولتی جلد یک جهت تدریس

***2 هدف های رفتاری: از شما انتظار می‌رود پس از مطالعه این قسمت بتوانید: 1)اداره، سازمان و مدیریت را با یکدیگر مقایسه کنید و چگونگی ارتباط میان آنها را شرح دهید. 2)عناصر تشکیل‌دهنده سازمان و مدیریت را برشمارید. 3)تفاوت‌های عمده میان اداره امور عمومی و اداره امور خصوصی را برشمارید. 4)سه تفاوت و سه شباهت میان نوع رهبری در اداره عمومی و اداره امور خصوصی را برشمارید. 5)تشابه میان ...

پاورپوینت تدریس مبانی مدیریت دولتی (1)

منبع : مبانی مدیریت دولتی (جلد اول) مؤلف: طاهره فیضی تعداد واحد : 2 پیش نیاز: مبانی سازمان و مدیریت ***3 هدف درس : آشنایی دانشجویان با مدیریت دولتی و مبانی سیاسی قابل تأمل در تصمیم گیری ***4 بخش اول : مفاهیم و تعاریف ***5 هدف کلی بخش اول : آشنایی با تعریف اداره و چگونگی ارتباط آن با سازمان و مدیریت ، تفاوت و تشابه بین اداره امور عمومی و اداره امور خصوصی و آشنایی با مفهوم و ...

پاورپوینت تدریس مبانی سازمان و مدیریت

***2 هدف دراین درس ضمن بیان تعریف سازمان و مدیریت و وظائف و نقش هاو مهارتهای مدیران به بیان نظریه های تاریخی مدیریت ( کلاسیک ها نئوکلاسیک ها و نظریه سیستم و استثنائی ) پرداخته خواهد شد. و وظائف تصمیم گیری برنامه ریزی سازماندهی هدایت و رهبری و انگیزش و ارتباطات و کنترل و خلاقیت پرداخته خواهد شد . ***3 مدیریت و برنامه ریزی ***4 مسئولیت برنامه ریزی دربرخی سازمانها بخصوص سازمان های ...

پاورپوینت هدف ارتباطات

***1 هدف از ارتباطات بوجود آوردن تغييرات لازم در رفتار يا تغيير در آن دسته از شرايطي است که سازمان بر آنها کنترل دارد ***2 انواع ارتباطات يک طرفه : ارسال پيام از ناحيه فرستنده بدون انتظار دريافت بازخورد دو طرفه : ارسال پيام و دريافت بازخورد از گيرنده پيام ***3 موانع ارتباطات اثربخش اختلاف در ادراک 2- اختلاف زبان 3- صدا ( شلوغي ) 4- عواطف 5- نا ...

پاورپوینت ریزپردازنده عنوان کتاب : ریز پردازنده Z80 سخت افزار ، نرم افزار ، برنامه ریزی و ارتباط دهی مولف : باری بی . بری ترجمه : سعید حسن نیا

***3 تاريخچه ريزپردازنده اولين ريزپردازنده به وسيله شرکت اينتل که يک ريز کنترل کننده4 بيتي بوده ابداع شد. اولين ريزپردازنده تک تراشه‌اي، ريزپردازنده Intel 4004 بود که توانست دو عدد چهاربيتي دودويي را جمع کرده و اعمال متعددي را انجام دهد. امکانات ريزپردازنده 4004 بسيار محدود بود به همين علت ريزپردازنده 8 بيتي (8000) توليد شد. ***4 Intel 8008 Intel 8008 توانست اعداد 8 بيتي را به ...

پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت

***3 ظهور سازمانها و گسترش آنها مديريت متناسب با ساختار ملاک درستي هر عمل نتيجه ***4 مديريت، فراگرد به کارگيري موثر و کارآمد منابع مادي و انساني بر مبناي يک نظام ارزشي پذيرفته شده است. اهداف تعيين شده ***6 مديريت يک فراگرد است؛ مديريت بر هدايت تشکيلات انساني دلالت دارد؛ مديريت موثر مبتني بر تصميم‌گيري مناسب و دستيابي به نتايج مطلوب است؛ مديريت کارآ، متضمن تخصيص و مصرف مدبرانه ...

پاورپوینت مدیریت

***3 •از زماني که بشر به زندگي اجتماعي روي آورد, براي رفع نيازهاي خود همواره در کارهاي دسته جمعي و گروهي نياز به هماهنگي و رهبري و در بسياري موارد برنامه ريزي و سازماندهي پيدا کرد. •در هر زمينه اي که براي تحقق اهداف دسته جمعي نياز به همکاري پيدا مي شد. •ولي واقعيتي که وجود دارد اين است که بدون وجود انديشه مديريتي از بدو زندگي اجتماعي انسانها, يا از بدو تاريخ, عمل مديريت وجود ...

پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی

***2 مديريت امور دفتري: مجموعه اصول و روشهايي است که ناظر بر دريافت و ثبت، تهيه و صدور نامه هاي اداري مي باشد و موجب هماهنگي، کنترل و بهبود روشهاي گردش نامه هاي اداري در کليه سطوح سازماني مي باشد. امور دفتري يا سيستم گردش نامه هاي اداري دريافت،ثبت، ارجاع ،پيگيري وصدور مي شودو هر کدام از مداحل مذکور نيز از اقدامها و مراحل جزيي تري برخوردارمي باشد. ***3 دبير خانه: دبيرخانه و دفاتر ...

پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی

***3 •سیستم اطلاعات بازاریابی شامل افراد،‌ تجهیزات و روش های جمع آوری ، طبقه بندی ، تجزیه و تحلیل ، ارزیابی و توزیع به موقع اطلاعات صحیح به تصمیم گیرندگاه بازاریابی است . ***4 •تعیین اطلاعات مورد نیاز یک سیستم اطلاعات بازاریابی خوب ، سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آن عملاً ممکن است ، از سوی دیگر تعامل برقرار کند . ***5 •تهیه اطلاعات ...

پاورپوینت مدیریت دانش

***3 بیان دقیق تاریخچه پیدایش و نزج مدیریت دانش امکان پذیر نمی باشد. در حقیقت ، مدیریت دانش از نخستین سالهای زندگی بشر وحتی در عصر شکارنیز وجود داشته است وبشر به جمع آوری و انتقال اطلاعات و دانش مرتبط با موضوع شکار و گسترش درک و شناخت خود از محیط پیرامونشان در زمینه های میزان منابع غذایی و فرصتها وخطرات موجود در قلمروشان می پرداختند. انسانها بطور مستمر بدنبال دستیابی به علم ...

پاورپوینت مهندسی نرم افزار تحلیل سیستم مدیریت امور بازرسی گاز اتحادیه گاز رسانان مشهد

***2 •بررسی فعالیتهای اتحادیه گازرسانان •اهمیت مدیریت امور بازرسی گاز اتحادیه گازرسانان •چگونگی فعالیت مدیریت امور بازرسی گاز این اتحادیه •رقبای مدیریت امور بازرسی گاز اتحادیه گازرسانان ***3 سیستم فعلی زمان اجرای بازرسی پرونده یک گازرسان تا زمان دریافت تایید نهایی مشخص نمیباشد (از یک هفته تا یک ماه به طول می انجامد). در سیستم فعلی گازرسانانی که فاقد صلاحیت فعالیت در این صنف ...

پاورپوینت فناوری اطلاعات مفاهیم و مدیریت

***6 بنای تجارت الکترونیکی در شرکت FedEx ایجاد تجارت الکترونیک (E-Business) در شرکت FedEx در سال 1973 با مدیریت Fred Smit آغاز شد ، امروزه با یک ساختار کاملا مجتمع فیزیکی و مجازی مدل تجارت FedEx پست 48 -24 ساعته را به هر جایی از جهان حمایت می کند. FedEx یکی از فعال ترین پایگاه داده های مرکزی است با بیش از صد میلیون اطلاعات در روز و بیش از 3000 پایگاه داده و بیش از 50000 فایل ...

پاورپوینت اصول بازاریابی تلفنی

***1 اصول بازاریابی تلفنی یکی از تاکتیک های مهم متقاعد کردن مشتریان آگاه امروزی که حق انتخاب آنان به علت گسترش رقابت، پیوسته روبه افزایش است، ترویج (PROMOTION) است که خود از پنج ابزار تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم تشکیل می شود. ازطرفی، باتوجه به بالارفتن ارزش وقت و لزوم مدیریت زمان برای نیل به اهداف بنگاههای اقتصادی و همچنین اثربخشی بیشتر شیوه ...

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

***2 بازاریابی و مدیریت بازار یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت است که وظیفه اصلی آن شناخت نیازها و خواسته های انسانی و رفع آنها از طریق فرایند مبادله منابع می‏باشد. ***5 تعریف نیاز نیاز کمبودی است که توسط فرد احساس می شود یا به عبارت دیگر نیاز عبارت است از حالت محرومیت احساس شده در فرد که این محرومیت آرامش و تعادل آدمی را بر هم زده و در او انگیزه ای برای ارضای آن پدید می ...

ثبت سفارش
تعداد
عنوان