پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری چیست مدیریت ۱۶ ***1 nنوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه به حجم معاملات دارد و نتیجه ان نیل به سود اوری بیشتر برای سازمان و افزایش رضایت مشتری است . nایجاد ارتباط با تک تک مشتریان ارزشمندازطریق استفاده موثر از اطلاعات حساب او((kotler,2003. nCRMواژه ای برای مجموعه متدولوژیها و فرایند ها و نرم افزارها و سیستم هایی استکه به موسسات و سازمان ها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با ...
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) دانشگاهی ۲۹ ***2 در هزاره سوم همگام با تغییرات سریع در تکنولوژی خصوصاً تکنولوژیهای اطلاعاتی و ارتباطی بازارها نیز تغییر میکرده اند. امروزه سازمانها در دورافتادهترین کشورهای افریقایی نیز از روند فراگیر تجارت جهانی در امان نیستند و اگر نتوانند وارد بازارهای جهانی شوند و با سازمانهای بینالمللی رقابت کنند، در منطقه خود نیز از رقبای جهانی مصون نیستند. فشار رقابت جهانی و دسترسی مشتریان به ...
پاورپوینت کارآفرینی، تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات، جنسیت و سازمان های یادگیرنده (دانشگاه) دانشگاهی ۳۲ ***2 شهروند محوري شهروندان آينده خود را مي سازند. قدرت دولت هاي ملي در حال تقليل است. دولت هاي ملي مانند گذشته توان پاسداري از قانون را ندارند. جمع آوري ماليات، کارآفريني و توسعه تکنولوژي براي دولت ها روز به روز مشکل تر مي شود. دولت هاي ملي ديگر نمي توانند پاسخگوي نيازهاي شهروندان خود از نقطه نظر علائق، منافع و اولويت هاي آنها باشند. اين در حالي است که شهروندان نياز مبرم به ...
پاورپوینت هدف ارتباطات دانشگاهی ۲۶ ***1 هدف از ارتباطات بوجود آوردن تغييرات لازم در رفتار يا تغيير در آن دسته از شرايطي است که سازمان بر آنها کنترل دارد ***2 انواع ارتباطات يک طرفه : ارسال پيام از ناحيه فرستنده بدون انتظار دريافت بازخورد دو طرفه : ارسال پيام و دريافت بازخورد از گيرنده پيام ***3 موانع ارتباطات اثربخش اختلاف در ادراک 2- اختلاف زبان 3- صدا ( شلوغي ) 4- عواطف 5- نا ...
پاورپوینت ریزپردازنده عنوان کتاب : ریز پردازنده Z80 سخت افزار ، نرم افزار ، برنامه ریزی و ارتباط دهی مولف : باری بی . بری ترجمه : سعید حسن نیا دانشگاهی ۲۸۹ ***3 تاريخچه ريزپردازنده اولين ريزپردازنده به وسيله شرکت اينتل که يک ريز کنترل کننده4 بيتي بوده ابداع شد. اولين ريزپردازنده تک تراشهاي، ريزپردازنده Intel 4004 بود که توانست دو عدد چهاربيتي دودويي را جمع کرده و اعمال متعددي را انجام دهد. امکانات ريزپردازنده 4004 بسيار محدود بود به همين علت ريزپردازنده 8 بيتي (8000) توليد شد. ***4 Intel 8008 Intel 8008 توانست اعداد 8 بيتي را به ...
پاورپوینت آشنایی مختصری با شبکه های ارتباطی موبایل و بی سیم دانشگاهی ۱۸ ***3 شبکه تلفن همراه : امروزه میلیونها نفر در سراسر جهان از تلفنهای سلولی (همراه) استفاده میکنند . در واقع تلفنهای همراه نوع پیشرفته رادیو تلفنهای دهه 1880 هستند که در آن زمان روی خودروها نصب و استفاده میشد . این سامانه دارای یک یا چند دکل آنتن مرکزی برای هر شهر بود وهر دکل میتوانست تا 25 کانال ارتباطی را تا شعاع 40 الی 50 مایل پوشش دهد . اما به علت محدودیت کانالهای ...
پاورپوینت مراوده و ارتباط دانشگاهی ۱۶ ***2 •مدیریت=رهبری=نفوذ •نفوذ:ترغیب فرد به همکاری و همدلی با یکدیگر و با بصیرت کامل •موقیت هر کسب و کار در گرو برقراری ارتباط موثر یک مدیر با کارکنانش است که نفوذ عامل حیاتی در موقیتهای رفتاری یک مدیر است. •3 مهارت اساسی نفوذ: شناخت انطباق مهارت برقراری ارتباط راغبانه ***3 •ارتقاء مهارت تشخیص وشناخت هرچه بیشتر مدیران از طریق تجزیه و تحلیل مراودهای صورت میگیرد: •تجزیه و تحلیل ...
پاورپوینت ایجاد ارتباط بین کامپیوتر ها در ویندوز xp دانشگاهی ۳۱ ***2 انواع ارتباط بین کامپیوتر ها ارتباط از طریق شماره گیری(Dial-up Connection) ارتباط از طریق شبکه های محلیLocal Area Network Connection (LAN) ارتباط از طریق شبکه های خصوصی مجازی Virtual Private Net-Work Connection (VAN) ارتباط از طریق پذیرش ورودی (Incoming Connection) ارتباط مستقیم(Direct Connection) ***3 ¯روش های ایجاد ارتباط مستقیم بین کامپیوترها ارتباط مستقیم کابلی بین ...
پاورپوینت فن آوری ارتباطات و اطلاعات و تحولات آموزشی دانشگاهی ۲۸ ***3 •عصر ديجيتال: عصر جامعه دانش پايه -وقوع ” پديده شبکه“ -متحول شدن عميق، وسيع و پيگير کليه شئون آموزشي، پژوهشي، فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي: تحولي عميقتر از پيدايش صنعت چاپ، ماشين بخار، برق -ابزاري برابرساز، و توانمندکننده. -حق دسترسي به سپهر اطلاعاتي (Cyber Space) بايد در اعلاميه حقوق بشر گنجانده شود. (يونسکو) ***4 توانمند سازي و برابرسازي انقلاب نوين آموزشي = ?- دسترسي به ...
پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط دانشگاهی ۴۵ ***4 •مديريت رفتار امروزه تأکيد بر مهارت هاي انساني از اولويتهاي ويژهاي برخوردار است. گفته شده است که در مديريت ، توانايي رفتار کردن با مردم بيشتر از هر نوع توانايي ديگر اهميت دارد. به موجب گزارش انجمن آمريکايي مديريت ، اکثر قريب به اتفاق 200 نفر از مديراني که در يک بررسي پرسشي شرکت کردند، بر اين رأي توافق داشتند که مهمترين مهارت يک مدير ، توانايي در سازگاري و رفتار با مردم ...
پاورپوینت اشاعه ترک خستگی و ارتباط آن با ریز ساختار شکست دانشگاهی ۸ ***2 گسترش ترک خستگی: برخی از شکستهای سیستمهای مهندسی را میتوان بهوجود ریزشیارهای ازپیش موجودی نسبت داد که پس از اعمال تنش بحرانی معین باعث شکست میشوند. بهعلاوه، ممکن است این نواقص قبل از شکست تا ابعاد بحرانی رشد کنند. ***3 ضریب شدت تنش-که خود تابعی از طول ترک و تنش است- کنترل کنندهی فرایندFCP است. این ادعا معقول بهنظر میرسد، زیرا میتوان انتظار داشت k، که شکست استاتیکی ...
پاورپوینت طرح درس در ارتباط با الگو های برتر تدریس دانشگاهی ۱۴ ***3 " مقدمه " " چون سرو کارت با کودک فتاد پس زبان کودکی باید گشاد “ چون آخرین یافته های تکنوژی تعلیم و تربیت گواه این مطلب است که یادگیری عمیق و پایدارزمانی اتفاق می افتد که ضمن ایجاد انگیزش لازم در دانش آموزان برای دریافت مفهوم آموزشی مورد نظر، محوریت کار باید مبتنی بر روشهای فعال و دانش آموز محور باشد، بجاست که معلم هنگام استفاده از هر کدام از روشهای سه گانه فرایند یاددهی و ...
پاورپوینت بانکداری الکترونیک دانشگاهی ۴۸ ***2 مقدمه دسترسي تعداد زيادي از مردم جهان به شبکه جهاني اينترنت و گسترش ارتباطات الکترونيک بين افراد و سازمان هاي مختلف از طريق دنياي مجازي بستر مناسبي براي برقراري مراودات تجاري و اقتصادي فراهم کرده است. به طوري که با گسترش فناوري اطلاعات تمامي ابعاد زندگي بشر دچار تحولي بنيادين شده و دنياي کنوني در جريان يک دگرديسي کامل قرار گرفته است. ***3 استفاده از اين فناوري موجب توسعه ...
پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روش ها و راهکار ها دانشگاهی ۵۸ ***4 بازاریابی چیست ؟ بازاریابی عبارت است از شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق : - محصول مناسب - قیمت مناسب - توزیع مناسب - ترویج و تبلیغ مناسب ***11 اهداف اساسی بازار یابی عبارتند از: تشویق و ترغیب مشتریان فعلی برای خرید به مقدار و دفعات زیاد تر. جذب و جلب خریداران و مشتریان مر بوط به رقبا به سوی خود. جذب و جلب مشتریان و مصرف کنندگان جدید. ایجاد زمینه و روحیه ...
پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی دانشگاهی ۱۴ ***3 •سیستم اطلاعات بازاریابی شامل افراد، تجهیزات و روش های جمع آوری ، طبقه بندی ، تجزیه و تحلیل ، ارزیابی و توزیع به موقع اطلاعات صحیح به تصمیم گیرندگاه بازاریابی است . ***4 •تعیین اطلاعات مورد نیاز یک سیستم اطلاعات بازاریابی خوب ، سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آن عملاً ممکن است ، از سوی دیگر تعامل برقرار کند . ***5 •تهیه اطلاعات ...
پاورپوینت اصول بازاریابی تلفنی دانشگاهی ۱۹ ***1 اصول بازاریابی تلفنی یکی از تاکتیک های مهم متقاعد کردن مشتریان آگاه امروزی که حق انتخاب آنان به علت گسترش رقابت، پیوسته روبه افزایش است، ترویج (PROMOTION) است که خود از پنج ابزار تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم تشکیل می شود. ازطرفی، باتوجه به بالارفتن ارزش وقت و لزوم مدیریت زمان برای نیل به اهداف بنگاههای اقتصادی و همچنین اثربخشی بیشتر شیوه ...
پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی دانشگاهی ۱۸ ***2 مقدمه vشاید بزرگترین و مهم ترین نمادهای پیشرفت های دوران تازه، ابزاری به نام رایانه و فن آوری های نوین اطلاعاتی باشند. این پدیده ها افزون بر این که خود یک شگفتی بزرگ به حساب می آیند، بزرگترین منشا اثر دیگر جهش های شگفت انگیز نیز بوده اند. بازرگانی و بازاریابی نیز به همین ترتیب تحت تأثیر واقع شده اند و در شرایطی که مدون شدن خود این مباحث از جمله پیشرفت های سده اخیر به حساب ...
پاورپوینت معرفی شرکت به اندیشی و فناوری فردا (بافکو) دانشگاهی ۳۷ ***2 شرکت به اندیشی و فناوری فردا (بافکو) با هدف، ورود به عرصه فناوری های نوین صنعتی و بومی سازی، تطبیق و معادل سازی آنها با فرهنگ کاری و محیطهای صنعتی ایران تأسیس گردید. از آنجا که تحقق این مهم قبل از هر چیز نیازمند داشتن نیروی انسانی با انگیزه، پرتلاش و آگاه به دانش فنی روز می باشد و با توجه به دیدگاه نوین جهانی که سرمایه اصلی یک مؤسسه را افراد آن می داند، این شرکت وجهه همت ...
پاورپوینت آشنایی با استاندارد ISO 10006 دانشگاهی ۱۷ ***1 وظیفه اصلی کمیته های فنی تهیه استاندارد های بین المللی است نویس استانداردهای . پیش بین المللی که توسط کمیته های فنی مورد پذیرش واقع شده باشند ، برای رأی گیری بین اعضا با گردش در می آیند . انتشار یک استاندارد بین المللی نیازمند تأیید دست کم 75% از اعضای دارای حق رأی می باشد . استاندارد ایزو 10006 توسط کمیته فنی 176 ISO/TC ، (مدیریت کیفیت و تضمین کیفیت) و توسط زیر کمیته 2 SC ...
پاورپوینت بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی دانشگاهی ۱۰ ***2 مقدمه بازارهاي مالي مانند بازار سهام و اوراق قرضه مکانهايي هستند که در آنها مازادهاي پس اندازکنندگان به وام گيرندگان انتقال مي يابد . پس انداز کنندگان مي توانند سهام و اوراق قرضه خريداري کنند و وام گيرندگان مي توانند از طريق انتشار سهام و اوراق قرضه منابع مالي بدست آورند . ***3 بازار پول بازار مبادله ابزارهاي مالي با سر رسيد کتر از يک سال مي باشد ، ابزار بدهي مبادله شده در ...
پاورپوینت چهار زبان برنامه نویسی دانشگاهی ۱۴ ***2 زبان BASIC .1زبان برنامه نويسي BASIC زبان ساده اي است که ميتوان با استفاده از ان به راحتي با يک ميکروکامپوتر ارتباط برقرار کرد . در يک برنامه ي BASIC هر خط برنامه دستورالعملي که از يک شماره ي خط .يک واژه ي اصلي (KEY WORD ) يا فعل BASIC و يک پيکره ساخته شده است . در مثال ساده اي از يک برنامه نويسي BASIC ديده مي شود : REM THIS IS A SAMPL PROGR 10 20 LEF A=50 30 PRINT A ---- ...
پاورپوینت ارائه ساختار فایل ها (ذخیره و بازیابی اطلاعات) - ترجمه : مهندس عین ا... جعفرنژاد قمی و ابراهیم محرابی دانشگاهی ۲۷۴ ***7 ساختار فايل ترکيبي از نحوه نمايش داده ها در فايل ها و عمليات لازم براي دستيابي به داده ها است. ساختار فايل به برنامه کاربردي اين امکان را مي دهد که داده ها را بخواند ،بنويسد و اصلاح کند. ***8 مشکل اصلي در طراحي ساختار فايل زمان نسبتاً زيادي است که براي گرفتن تطلاعات از ديسک مورد نياز است. در همه طراحي هاي ساختار فايل آنچه مورد توجه است به حد اقل رساندن دفعات دستيابي به ديسک ...
پاورپوینت پروژه بررسی رنگ در طراحی اتاق بازی کودکان 3تا 6 سال کودکستان های بلوار سجاد مشهد دانشگاهی ۴۴ ***2 خلاصه مطالب: فرآیند رشد انسانها , در کودکی , تاثیر بسزایی در شخصیت آنان دارد.عقیده بسیاری از متخصصان تعلیم و تربیت بر این است که شخصیت هر انسان در ۷ سال اول زندگی او شکل می گیرد , فرآیند رشد کودک در سالهای اولیه زندگی متاثر از عوامل بسیاری است.فعالیت , به عنوان عامل اصلی رشد و یادگیری کودک فرآیندی است که در ارتباط با فضا و محیط کودک , رشد همه جانبه او را موجب می گردد.فضاهای ...
پاورپوینت سیستم های خرید انبارداری و توزیع دانشگاهی ۲۹ ***4 üمقدمه üخريد واهميت آن üبخش خريد ومديريت خريد üخريد به عنوان تدارکات ونقش سيستماتيک آن üروند سيستمي درتهيه مواد اوليه üتبادل سيستماتيک اطلاعات وارتباطات بخش خريد üتعريف مديريت خريد üاصول خريد عاقلانه üاهداف بخش خريد üارتباط بخش خريد با سايربخشها اصول خريد عاقلانه(مديريت خريد1) منابع 1- مديريت خريد دکتر رضا مهربان ازنشر البرز 2- سيستمهاي خريد وانبارداري دکترروستا انتشارات ...