پاورپوینت بازاریابی بین المللی دانشگاهی ۲۹۴ ***4 هدف کلي هدف کلي اين فصل، آشنايي دانشجو با فرآيند بازاريابي بينالمللي و تفاوت آن با بازاريابي داخلي است. همچنين به دانشجو کمک ميکند تا عضو بهتر و موفقتري در بازاريابي بينالمللي باشد. اين هدف از طريق تهيهکردن اطلاعات در مورد اينکه چه اتفاقي در بازار بينالمللي ميافتد و با کمک آنها در انتقال دانش در زمينه معاملات تجاري موفق به انجام ميرسد. ***5 هدفهاي رفتاري شما ...
پاورپوینت مدیریت مالی 1 دانشگاهی ۳۰۵ ***6 •هدف مدیریت مالی: هدف اصلی مدیریت مالی، بکارگیری مهارتهائی است که با استفاده از آن مهارتها هدف اصلی بنگاههای اقتصادی، که همانا حداکثر کردن ثروت صاحبان بنگاه است، محقق گردد. ***7 •هدف اصلی بنگاههای اقتصادی: §برخی افراد هدف اصلی بنگاههای اقتصادی را حداکثر کردن سود می دانند. اما این دیدگاه به دلایل زیر اشکال دارد: •کلمه سود دارای تعاریف مختلفی است. •سودی که در حسابداری تعریف ...
پاورپوینت طرح توجیهی خیار درختی دانشگاهی ۳۳ ***2 خلاصه طرح: موضوع طرح: کشت گیاهان گلخانه ای نوع تولیدات: خیاردرختی تعداد شاغلین: 10 مشخصات سرمایه گذاری طرح (ارقام به میلیون ریال) سرمایه گذاری کل طرح: 000/000/080/2 سرمایه گذاری ثابت: 000/000/026/2 سرمایه در گردش: 000/000/30 درآمد سالیانه: 000/000/120 سود ویژه: 000/000/482 دوره بازگشت سرمایه: 50 ماه نرخ بازدهی سرمایه: 24% ***3 مقدمه: یکی از اقدامات مهم جهت بالا بردن کیفیت و ...
پاورپوینت حسابداری مالیاتی دانشگاهی ۲۲۱ ***2 جایگاه درس این در نیمسال ششم توسط دانشجویان حسابداری خوانده می شود ***3 هد ف کلی هدف کلی این درس آشنایی دانشجویان با نحوه محاسبه مالیات می باشد ***4 اهداف رفتاری بعد از خواندن این درس باید بتوانید مالیات بر دارایی ها ومالیات بر انواع درآمد را محاسبه نمایید ***5 فصل اول تعریف مالیات و انواع آن مالیات مبلغی است که افراد و مؤسسات برای تأمین بخشی از هزینه ها و تحقق برخی از ...
پاورپوینت بازار های مصرف کننده عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده دانشگاهی ۱۹ ***2 nمقدمه : بازار مصرف کننده از افراد و خانوارهایی تشکیل می شود که کالاها و خدمات را برای مصارف شخصی می خواهند ، بازار مصرف کننده آمریکا از 250 میلیون نفر تشکیل می شود که مصر ف کننده های آن بیش از 30 تریلیون دلار کالا و خدمات خریداری می کنند . مصرف کنندگان آمریکایی از نظر سن و درآمد ، سطح تحصیلات و سلیقه با هم متفاوت هستند و با این وصف این بازرا یکی از بزرگترین بازارهای مصرفی ...
پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی دانشگاهی ۱۴ ***3 •سیستم اطلاعات بازاریابی شامل افراد، تجهیزات و روش های جمع آوری ، طبقه بندی ، تجزیه و تحلیل ، ارزیابی و توزیع به موقع اطلاعات صحیح به تصمیم گیرندگاه بازاریابی است . ***4 •تعیین اطلاعات مورد نیاز یک سیستم اطلاعات بازاریابی خوب ، سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آن عملاً ممکن است ، از سوی دیگر تعامل برقرار کند . ***5 •تهیه اطلاعات ...
پاورپوینت صادرات در صنعت زعفران دانشگاهی ۱۲ ***3 مقدمه الف ) تاریخچه مصارف زعفران : زعفران خودروی ، با نام گویش کهن « کرکمیس » و اسم قدیمی « کرکمینسه » و نام گویشی کنون « جد قاسم » ریشه از دامنه های زاگرس بویژه الوند دارد . ب ) نخستین زعفران زارهای جهان : نخستین زعفران زارهای جهان در نواحی همدان و کرمانشاه دایر شده و با نام پارسی کهن و میانه کرکم و نام گویشی کرکیماس شهرت داشته است . و با نام علمی کرکوس ساتیوس ( Crocus ...
پاورپوینت سمینار درس ریز پردازنده - تراشه PIC دانشگاهی ۴۹ ***2 مقدمه با توجه به اهمیت و گسترش روزافزون کاربردهای میکروکنترلرها و محدودیت هایی که میکروکنترلرهای خانواده ی MCS51 ایجاد می کرد،شرکت Microchip نسل جدیدی از میکروکنترلرها به عنوان PIC به بازار عرضه کرد.با توجه به قابلیت بسیار زیاد این میکروکنترلرها،به سرعت مورد استقبال قرار گرفت وتحول بزرگی در استفاده از میکروکنترلرها ایجاد کرد. با ارائه نسل جدید میکروکنترلرها توسط شرکت ...
پاورپوینت نقش و بررسی گوشت حلال در بازار جهانی علوم تغذیه ۲۴ ***3 ای مومنان :غذاهای پاکیزه ای که خدا بر شما حلال کرده است حرام نکنید و از حدود (احکام خدا) تجاوز ننماییدزیرا خداوند متجاوزان را دوست ندارد. از نعمتهای حلال و پاکیزه ای که خدا به شما روزی داده است بخورید و از مخالفت خدایی که به او ایمان دارید بپرهیزید از آنچه خدا روزی شما قرار داده است ،حلال و پاکیزه بخورید. یکی از شاخص های اساسی تو سعه در دنیای امروز افزایش متوسط عمر یا امید ...
پاورپوینت مدیریت استراتژیک درصنایع کوچک و متوسط (SMEs) مدیریت ۲۹ ***4 موسساتی هستند که با میزان متفاوتی از سرمایه ،نیروی کار،وحجم محصولات یا گردش جاری بعنوان اجزای حیاتی رشد در اقتصاد جهانی ایفای نقش می نمایند .این بنگاهها اغلب بر منابع داخلی متکی بوده برروند رشد اشتغالزایی کمک می نمایند بنگاههای کوچک و متوسط در اقتصاد کشورها از اهمیت ویژه ایی برخوردار می باشد . نقش این بنگاهها نه فقط به جهت تعدد و تنوع فعالیت آنها ، بلکه بدلیل مشارکت اینگونه ...
پاورپوینت تبدیل توصیف UML معماری نرمافزار به مدل کارایی شبکههای صف (QN) و تولید بازخورد از نتایج ارزیابی کارایی دانشگاهی ۵۸ ***3 •انگیزههای تحلیل کارایی نرم افزار هزینه های هنگفت مالی، انسانی و زمانی تولید و توسعه یک سیستم نرم افزاری بزرگ کیفیت نرمافزار تا حدود زیادی توسط مشخصههای کارایی مثل زمان پاسخ، توان عملیاتی، و بهرهوری منابع تعیین میشود شناسایی زود هنگام مشکلات کارایی در سطح معماری نرمافزار افزایش هزینه تغییر طراحی با جلو رفتن در فرایند تولید تأیید اعتبار انتخابهای طراحی یا مقایسه طراحی ...
پاورپوینت رجیستری ویندوز دانشگاهی ۲۷ ***3 تا قبل از سیستم عامل ویندور که از سیستم عامل DOS استفاده میشد به منظور پیکره بندی و ذکر تعاریف اولیه از چند فایل ساده متنی استفاده میشد این فایل ها به منظور سامان بخشی یکنواخت تعاریف کاربر به کار برده میشد که مهمترین آنها عبارت بودند از Config.SYS Autoexec.Bat بعد از ایجاد و ابداع سیستم عامل ویندوز توسط شرکت مایکروسافت این ایده که تمامی تعاریف کاربر و همچنین تعاریف برنامه ...
پاورپوینت سمینار درس ریزپردازنده دانشگاهی ۴۹ ***2 توجه به اهمیت و گسترش روزافزون کاربردهای میکروکنترلرها و محدودیت هایی که میکروکنترلرهای خانواده ی MCS51 ایجاد می کرد،شرکت Microchipنسل جدیدی از میکروکنترلرها به عنوان PIC به بازار عرضه کرد.با توجه به قابلیت بسیار زیاد این میکروکنترلرها،به سرعت مورد استقبال قرار گرفت وتحول بزرگی در استفاده از میکروکنترلرها ایجاد کرد. با ارائه نسل جدید میکروکنترلرها توسط شرکت میکروچیپ،برنامه ...
پاورپوینت کتاب درسی و کاربردی کنترل پروژه (به روش گام به گام) دانشگاهی ۲۳ ***2 •تاریخچه قدمت مدیریت پروژه ها بدون توجه به دانش مدیرت پروژه به حداقل 4500 سال پیش بر میگردد. پیدایش مدیریت پروژه به عنوان یک علم از جنگ جهانی اول آغاز شد به طوری که در سال1917 آقای هنری ال . گانت نمودار معروف گانت را ابداع کرد. مدیرت پروژه با دیدگاه امروزی به برنامه ریزی و کنترل و مدیریت پروژه هایی اتلاق می شود که غیر تکراری و منحر به فرد و موقتی بوده و قابل شکسته شدن به ...
پاورپوینت اصول بازاریابی تلفنی دانشگاهی ۱۹ ***1 اصول بازاریابی تلفنی یکی از تاکتیک های مهم متقاعد کردن مشتریان آگاه امروزی که حق انتخاب آنان به علت گسترش رقابت، پیوسته روبه افزایش است، ترویج (PROMOTION) است که خود از پنج ابزار تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم تشکیل می شود. ازطرفی، باتوجه به بالارفتن ارزش وقت و لزوم مدیریت زمان برای نیل به اهداف بنگاههای اقتصادی و همچنین اثربخشی بیشتر شیوه ...
پاورپوینت اصول حسلبداری 3 دانشگاهی ۴۸۰ ***3 شرکتها جهت دستیابی به یک بازار گسترده فروش و منابع مالی جدید سرمایه در نقاط مختلف وبا حتی خارج از کشور اقدام به ایجاد شعبی می نماید . ***4 شعبه : واحد تجاری یا بازرگانی است که دور از مرکز با اداره مرکزی قرار دارد وطبق دستورالعمل های صادره از سوی اداره مرکزی نسبت به انجام عملیات تجاری اقدام می نماید. ***5 شعبه کلیه وجوه دریافتی خود را به یک بانک شعبه واریز می نماید و در ...
پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار دانشگاهی ۲۶۸ ***2 بازاریابی و مدیریت بازار یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت است که وظیفه اصلی آن شناخت نیازها و خواسته های انسانی و رفع آنها از طریق فرایند مبادله منابع میباشد. ***5 تعریف نیاز نیاز کمبودی است که توسط فرد احساس می شود یا به عبارت دیگر نیاز عبارت است از حالت محرومیت احساس شده در فرد که این محرومیت آرامش و تعادل آدمی را بر هم زده و در او انگیزه ای برای ارضای آن پدید می ...
پاورپوینت حسابداری مالیاتی دانشگاهی ۲۲۱ ***5 فصل اول تعریف مالیات و انواع آن مالیات مبلغی است که افراد و مؤسسات برای تأمین بخشی از هزینه ها و تحقق برخی از اهداف دولت می پردازند و معمولاً متناسب با میزان درآمد ، و یا ثروت آن ها تعیین می گردد. که دولت ها مالیات را برای رسیدن به اهدافی وضع می کنند. ***6 فصل اول تعریف مالیات و انواع آن اهداف وضع مالیات تحقق بخشی از درآمدهای دولت تعدیل توزیع درآمد و ثروت جامعه کنترل و ...
پاورپوینت درس ریز پردازنده دانشگاهی ۵۱ ***2 مقدمه با توجه به اهمیت و گسترش روزافزون کاربردهای میکروکنترلرها و محدودیت هایی که میکروکنترلرهای خانواده ی MCS51 ایجاد می کرد،شرکت Microchipنسل جدیدی از میکروکنترلرها به عنوان PIC به بازار عرضه کرد.با توجه به قابلیت بسیار زیاد این میکروکنترلرها،به سرعت مورد استقبال قرار گرفت وتحول بزرگی در استفاده از میکروکنترلرها ایجاد کرد. با ارائه نسل جدید میکروکنترلرها توسط شرکت ...
پاورپوینت معرفی اجمالی شهرستان خواف دانشگاهی ۳۱ ***2 lموقعیت جغرافیایی شهرستان خواف lشهرستان خواف یکی از شهرستانهای مرزی استان خراسان رضوی است که با کشور افغانستان حدود 91 کیلومتر مرز مشرک دارد . گستردگی این شهرستان در بین 59 درجه و 21 دقیقه تا 60 درجه و 56 دقیقه طول و 33 درجه و 53 دقیقه تا 34 درجه و 57 دقیقه عرض جغرافیایی می باشد شهرستان خواف از شمال به شهرستان تربت حیدریه و تایباد و شرق به کشور افغانستان و از جنوب به ...
پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای دانشگاهی ۵۱ ***4 مقدمه بودجه بندی سرمایه ای جزیی از بودجه بندی مالی (بخش دوم بودجه بندی جامع )می باشد . بخش دیگر بودجه بندی جامع ، بودجه بندی عملیاتی است . ***5 تعریف بودجه بندی سرمایه ای بودجه بندی سرمایه ای عبارت از فرایند تصمیم گیری برالی تامین مخارج سرمایه ای در دوره بودجه است . به عبارت دقیق تر ، بودحه بندی سرمایه ای فرایند تشخیص ، ارزیابی ، طرح ریزی و پشتیبانی مالی پروژه های عمده ...
پاورپوینت حسابداری مالیاتی دانشگاهی ۲۲۱ ***5 فصل اول تعریف مالیات و انواع آن مالیات مبلغی است که افراد و مؤسسات برای تأمین بخشی از هزینه ها و تحقق برخی از اهداف دولت می پردازند و معمولاً متناسب با میزان درآمد ، و یا ثروت آن ها تعیین می گردد. که دولت ها مالیات را برای رسیدن به اهدافی وضع می کنند. ***6 فصل اول تعریف مالیات و انواع آن اهداف وضع مالیات تحقق بخشی از درآمدهای دولت تعدیل توزیع درآمد و ثروت جامعه کنترل و ...
پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی دانشگاهی ۱۸ ***2 مقدمه vشاید بزرگترین و مهم ترین نمادهای پیشرفت های دوران تازه، ابزاری به نام رایانه و فن آوری های نوین اطلاعاتی باشند. این پدیده ها افزون بر این که خود یک شگفتی بزرگ به حساب می آیند، بزرگترین منشا اثر دیگر جهش های شگفت انگیز نیز بوده اند. بازرگانی و بازاریابی نیز به همین ترتیب تحت تأثیر واقع شده اند و در شرایطی که مدون شدن خود این مباحث از جمله پیشرفت های سده اخیر به حساب ...
پاورپوینت تجارت الکترونیکی در اینترنت دانشگاهی ۳۶ ***2 تعریف ساده تجارت الکترونیک (E-Commerce): به عملیات خرید و فروش اطلاعات، کالا و خدمات از طریق شبکه های رایانه ای، اینترنت وWWW گفته می شود. تعریف کاملتر: استفاده از رایانه و فناوری اطلاعات و ارتباطات که باعث سادگی انتقال دادهها بین دو طرف یک معامله تجاری میشود. ***4 •کلیه عملیات تجارت سنتی فیزیکی است و حضور دو طرف معامله لازم است. •در تجارت الکترونیکی حداقل یکی از عوامل ...