پاورپوینت بهبود نظام آموزشی، تنها از طریق اصلاح ارزشیابی تحصیلی امکان پذیر نیست دانشگاهی ۱۰ ***3 •اهداف اساسي طرح ارزشيابي توصيفي •بهبود کيفيت فرايند ياددهي- يادگيري •فراهم نمودن زمينه مناسب براي حذف فرهنگ 20 گرايي •تاکيد بر اهداف آموزش و پرورش به جاي تاکيد بر محتواي کتاب ها •فراهم نمودن زمينه مناسب براي حذف حاکميت مطلق امتحانات پاياني در تعيين سرنوشت تحصيلي دانش آموزان •افزايش بهداشت رواني محيط ياد دهي - يادگيري با کاهش فشارهاي رواني ناشي از نظام ارزشيابي موجود ***4 ...
پاورپوینت ارزشیابی آموزشی دانشگاهی ۱۸۷ ***1 کرنباخ(1963) فرايند نظامدار جمع آوري اطلاعات و کاربرد اطلاعات به منظور داوري ارزشي در خصوص يک طرح يا برنامه است. فرايند نظامدار مبتني بر اطلاعات است نه باورها و احساسات تاکيد بر استفاده عملي از نتايج ارزشيابي ***2 بيباي(1978) فرايند نظامدار جمع آوري اطلاعات و تفسير شواهدي است که منجر به داوري ارزشي مي شود و در نهايت به عمل مي انجامد. ***3 منظور از نظامدار بودن: اطلاعات بايد ...
پاورپوینت انواع ارزشیابی دانشگاهی ۱۰ ***3 اصطلاحات و مفاهيم مربوط به ارزشيابي اندازه گيري آزمون آزمودن سنجش ارزشيابي ارزشيابي پيشرفت تحصيلي ***4 ارزشيابي سنتي و کاستي هاي آن vسطحي سنجي vاعتبار و روايي اندک vاندازه گيري کمّي و غير مستقيم vمغالطه ي هدف و وسيله vمغالطه ي جزء و کل vاضطراب امتحان vفشار نهادي براي کسب نمره vايجاد رقابت نا مطلوب vامتحان ابزار تهديد و ارعاب vحذف يا کاهش خلاقيت vتقلّب vايجاد نگرش منفي نسبت ...
پاورپوینت پایان نامه تحصیلی و پروژه کارآفرینی بررسی و تهیه طرح تولید صندلی پلاستیکی دانشگاهی ۹۸ دوره کارداني رشته مکانيک خودرو ***10 پيشگفتار: کارآفريني: واژه کارآفريني از کلمه فرانسوي Entreprender به معناي "متعهدشدن" نشأت گرفته است. بنابراين تعريف واژنامه دانشگاهي و بستر: کارآفريني کسي است که متعهد ميشود مخاطرههاي يک فعاليت اقتصادي را سازماندهي، اداره و تقبل کند. اقتصاددانان نخستين کساني بودند که در نظريههاي اقتصادي خود به تشريح کارآفرين و کارآفريني پرداختند. ژوزف ...
پاورپوینت روش های ارزشیابی آموزشی دانشگاهی ۲۴۱ ***3 ?هدفهاي درس هدف نهايي درس:دانشجويان رشته علوم تربيتي با مطالعه اين درس روشهاي مختلف ارزشيابي آموزشي و چگونگي کاربرد آنها را ياد مي گيرند ***4 ?هدفهاي کلي درس دانشجويان رشته علوم تربيتي پس از مطالعه مطالب اين درس .1با روند تکويني ارزشيابي آموزشي آشنا مي شوند. .2الگوهاي مختلف ارزشيابي را مورد بررسي قرار مي دهند. .3رابطه ارزشيابي را مورد بررسي قرار مي دهند .4رابطه ارزشيابي و ...
پاورپوینت برنامه سازی پیشرفته دانشگاهی ۲۳۷ ***2 مقدمه و معرفي درس برنامهسازي پيشرفته: بيان مفاهيم پيشرفته برنامهسازي با استفاده از زبان C ***3 منبع اصلي جهت مطالعه دانشجويان کتاب: برنامهنويسي به زبان C (ويرايش دوم) ***4 سابقه تاريخي زبان C زبان B زبان BCPL زبان C : در سال 1972 توسط دنيس ريچي طراحي شد. ***5 ويژگيهاي بارز زبان C .1C يک زبان مياني است ***6 سطوح زبان هاي برنامه سازي زبانهاي سطح پايين Assembl ...
پاورپوینت برنامه سازی پیشرفته ++C دانشگاهی ۵۶۷ ***4 مقدمه: زبان C يک زبان همه منظوره است. دستورالعملهاي اين زبان بسيار شبيه عبارات جبري و نحو آن شبيه جملات انگليسي مي باشد. اين امر سبب ميشود که C يک زبان سطح بالا باشد که برنامه نويسي در آن آسان است ***5 ++C که از نسل C است، تمام ويژگيهاي C را به ارث برده است. اما برتري فني ديگري هم دارد: C++ اکنون «شيگرا» است. ميتوان با استفاده از اين خاصيت، برنامههاي شيگرا توليد ...
پاورپوینت حسابداری پیشرفته 2 - موئلف : دکتر حسین کرباسی یزدی دانشگاهی ۳۱۵ ***2 •جايگاه درس •درس حسابداري پيشرفته 2در نيمسال هفتم وبعداز گذراندن درس حسابداري پيشرفته يک بايد خوانده شود ***3 •هدف کلي •هدف اصلي ا ز گذراندن درس حسابداري پيشرفته 2 آ شنا شدن دانشجويان حسابداري با نحوه تلفيق حسابهاي شرکت اصلي وشرکتهاي فرعي ميباشد ***4 •اهداف رفتاري •بعد از گذراندن درس حسابداري پيشرفته 2 بايد بتوانيد کليه ثبت هاي حذفي در تلفيق حسابهاي شرکت اصلي وشرکت •هاي ...
پاورپوینت حسابداری پیشرفته 2 دانشگاهی ۳۱۴ ***2 •جایگاه درس •درس حسابداری پیشرفته 2در نیمسال هفتم وبعداز گذراندن درس حسابداری پیشرفته یک باید خوانده شود ***3 •هدف کلی •هدف اصلی ا ز گذراندن درس حسابداری پیشرفته 2 آ شنا شدن دانشجویان حسابداری با نحوه تلفیق حساب های شرکت اصلی وشرکتهای فرعی میباشد ***4 •اهداف رفتاری •بعد از گذراندن درس حسابداری پیشرفته 2 باید بتوانید کلیه ثبت های حذفی در تلفیق حسابهای شرکت اصلی وشرکت •های ...
پاورپوینت ارزشیابی شایستگی کارکنان دانشگاهی ۴۶ ***3 •تعاریف ، مفاهیم واهداف ارزشیابی کارکنان . •معیارهای مورد نظر در ارزشیابی کارکنان. •عوامل عینی وذهنی در ارزشیابی کارکنان . •انحرافات در ارزشیابی کارکنان . •کسانی که باید در ارزشیابیها دخالت داشته باشند. •روشهای ارزشیابیکارکنان . •کاربرد ارزشیابی . •تنگناهای ارزشیابی شایستگی کارکنان . ***4 •مقدمه •میزان موفقیت درنیل به اهداف سازمانی در • ارتباط مستقیم با نحوه عملکرد نیروهای ...
پاورپوینت برنامه سازی پیشرفته دانشگاهی ۵۶۷ ***4 زبان C یک زبان همه منظوره است. دستورالعملهای این زبان بسیار شبیه عبارات جبری و نحو آن شبیه جملات انگلیسی می باشد. این امر سبب میشود که C یک زبان سطح بالا باشد که برنامهنویسی در آن آسان است ››› ***5 ++C که از نسل C است، تمام ویژگیهای C را به ارث برده است. اما برتری فنی دیگری هم دارد: C++ اکنون «شیگرا» است. میتوان با استفاده از این خاصیت، برنامههای شیگرا تولید نمود. ...
پاورپوینت برنامه سازی پیشرفته (C) دانشگاهی ۲۵۰ ***2 lطرح درس: lدرس 4 واحدی جهت دانشگاه پیام نور l40 ساعت (20 جلسه 2 ساعته در سایت یا (1+1) ساعته در کلاس و سایت. lتوصیه می شود که کلاس در سایت کامپیوتر بر گزار شود, در غیر این صورت پیشنهاد می شود قسمت اول هر جلسه در کلاس و قسمت دوم در سایت, جهت تمرین عملی مطالب تدریس شده, برگزار شود. ***3 lجایگاه درس lاین درس یکی از اصلی ترین دروس رشته های مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر می ...
پاورپوینت برنامه سازی پیشرفته دانشگاهی ۵۶۷ ***4 زبان C یک زبان همه منظوره است. دستورالعملهای این زبان بسیار شبیه عبارات جبری و نحو آن شبیه جملات انگلیسی می باشد. این امر سبب میشود که C یک زبان سطح بالا باشد که برنامهنویسی در آن آسان است ››› ***5 ++C که از نسل C است، تمام ویژگیهای C را به ارث برده است. اما برتری فنی دیگری هم دارد: C++ اکنون «شیگرا» است. میتوان با استفاده از این خاصیت، برنامههای شیگرا تولید نمود. ...
پاورپوینت برنامه سازی پیشرفته دانشگاهی ۲۴۰ ***4 •برنامهسازی پیشرفته سابقه تاریخی زبان C زبان B زبان BCPL زبان C : در سال 1972 توسط دنیس ریچی طراحی شد. ***6 سطوح زبانهای برنامهسازی زبانهای سطح پایین Assembly زبانهای میانی Java، C زبانهای سطح بالا Pascal، Ada، Cobol، Basic ***7 •برنامهسازی پیشرفته ویژگیهای بارز زبان C .2C یک زبان ساختیافته است. .3C زبان برنامهنویسی سیستم است. .4C یک زبان قابل حمل است. .5C زبانی ...
پاورپوینت تدریس شیمی معدنی پیشرفته دانشگاهی ۲۴۲ ***2 این درس 3 واحدی است. منبع: کتاب شیمی معدنی پیشرفته تالیف :دکتر عزیز الله بهشتی ***8 فصل اول: تقارن مولکولی و نظریه گروه ***9 عناصر تقارن و اعمال تقارنی: 1-محور چرخش ساده یا متعارفC n) ): عمل تقارنی این عنصر یک حرکت چرخشی است که سیستم را بعد از انجام یک دورکامل (360) به حالت اولیه خود بر میگرداند. ***10 عناصر تقارن و اعمال تقارنی 2-عمل تقارن یکسانی (E ) 3-مرکز تقارن یا مرکز ...
پاورپوینت برنامه سازی پیشرفته دانشگاهی ۵۶۷ ***4 مقدمه زبان C یک زبان همه منظوره است. دستورالعملهای این زبان بسیار شبیه عبارات جبری و نحو آن شبیه جملات انگلیسی می باشد. این امر سبب میشود که C یک زبان سطح بالا باشد که برنامهنویسی در آن آسان است ››› ***5 ++C که از نسل C است، تمام ویژگیهای C را به ارث برده است. اما برتری فنی دیگری هم دارد: C++ اکنون «شیگرا» است. میتوان با استفاده از این خاصیت، برنامههای شیگرا تولید ...
پاورپوینت فرایند جوشکاری اصطکاکی - اغتشاشی درس: جوشکاری پیشرفته دانشگاهی ۲۷ درس: جوشکاری پیشرفته ***2 معرفی فرایند: این روش از جوشکاری جزجوشکاری حالت جامد محسوب می شود که نخستین بار در سال 1945مورد استفاده قرار گرفت. اساس فرایند: اساس فرایند جوشکاری اصطکاکی بر اصل تبدیل انرژی مکانیکی (جنبشی)به انرژی گرمایی استوار است.در این روش سطوح دو قطعه ای که باید به متصل شوند با اعمال یک فشار اولیه در تماس با هم قرار میگیرند. با حرکت دورانی سریع یکی از قطعات بر روی ...
پاورپوینت تکنولوژی پیشرفته در صنعت خودرو دانشگاهی ۳۴ ***3 مقدمه : امروزه برای پایداری خودرو در شرایط بحرانی از سیستم های پیشرفته ای استفاده می کنند . پایداری خودرو باعث ثبات حرکت خودرو در جادهای مارپیچ و در شرایط بد آب و هوایی می شود که در نتیجه باعث کاهش تصادفات و تلفات جانی رانندگان و افراد می شود. امروزه برای ایجاد پایداری از سیستم های پیشرفته الکترونیکی ، مکانیکی استفاده میکنند. در صفحات بعدی به معرفی و عملکرد بیشتر آنها می ...
پاورپوینت برنامه سازی پیشرفته دانشگاهی ۵۶۷ ***4 مقدمه: زبان C یک زبان همه منظوره است. دستورالعملهای این زبان بسیار شبیه عبارات جبری و نحو آن شبیه جملات انگلیسی می باشد. این امر سبب میشود که C یک زبان سطح بالا باشد که برنامهنویسی در آن آسان است ***5 که از نسل C است، تمام ویژگیهای C را به ارث برده است. اما برتری فنی دیگری هم دارد: C++ اکنون «شیگرا» است. میتوان با استفاده از این خاصیت، برنامههای شیگرا تولید نمود. ...
پاورپوینت اندازه گیری وسنجش در علوم تربیتی دانشگاهی ۳۱۸ ***7 §اهداف کلي آشنائي با تعريف آزمون ، اندازه گيري وارزشيابي در آموزش وپرورش وروانشناسي وانواع آزمونهاي رواني وپرورشي وانواع ارزشيابي پيشرفت تحصيلي ***8 §اهداف دقيق آموزشي فصل اول از دانشجويان انتظار مي رود پس از مطالعه اين فصل اصطلاحات زير را تعريف ،توضيح وبيان نمايند: آزمون، انواع آزمونها، اندازه گيري وارزشيابي وتفاوت آنها،ويژگيهاي ارزشيابي تشخيصي وتکويني وتراکمي، حوزه هاي ...
پاورپوینت وابستگی به مواد دانشگاهی ۲۸ ***2 توصيفات رفتاري 1-تغيير مشهود در رفتار؛يعني دوري گزيني از خانواده ودوستان نزديک،فقدان علاقه به انجام فعاليتهاي معمول،انرژي پايين،خواب زياد،افت نمره هاي تحصيلي. 2-مسموميت ويااستفاده از داروبراي دو يا چند موقعيت. 3-نوسان خلقي. 4-عدم حضور يا تاخيرمتوالي براي حضوردرمدرسه. 5-تغييرگروه همتاها به گروهي که به طورقابل توجهي در کار مصرف موادهستند. ***3 6-((تصويرخود))ضعيف،توصيف خودبه ...
پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 8 حسابداری موجودی مواد و کالا دانشگاهی ۲۵ ***2 دامنه کاربرد اين استاندارد نحوه ارزشيابي وانعکاس موجودي مواد و کالا در صورتهاي مالي را تشريح مي کند وموارد زير را در بر نمي گيرد: کار در جريان پيشرفت پيمانهاي بلند مدت ابزارهاي مالي پيچيده موجودي گله هاي دام، محصولات کشاورزي، جنگلي ومعدني در مواردي که اين اقلام در صنايع مربوط، به خالص ارزش فروش اندازه گيري مي شود. ***4 موجودي مواد وکالا به داراييهايي اطلاق مي شود که: براي ...
پاورپوینت روش تحقیق پیشرفته دانشگاهی ۲۸۷ ***3 فصل اول تحقيق چيست؟ ***4 برداشت شما از تحقيق چيست؟ چگونه به تحقيق نگاه ميکنيد؟ چه تعريفي از تحقيق در نظر داريد؟ اين جمله را حد اکثر با بيست کلمه تکميل کنيد. تحقيق عبارتست از: ***5 تعريف تحقيق تحقيق فرايندي است برنامه ريزي شده، هوشيارانه، نظام مند (systematic ) و قابل اعتماد براي يافتن حقايق يا فهم عميق مسايل. ***6 ده نکته در مورد تحقيق تحقيق خيلي وقت گير است. تحقيق يک پديده ...
پاورپوینت عوامل مؤثر در کیفیت دوره های آموزشی و سطح رضایت کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ایذه در نیمه اول سال 1387 دانشگاهی ۳۸ ***3 مقدمه: تربيت نيروي انساني مورد نياز جوامع در قالب آموزش هاي فني و حرفه اي از اواخر قرن نوزدهم و اوايل قرن بيستم مورد توجه بسياري از کشورهاي جهان قرار گرفت، به طوري که توسعه برنامه هاي آموزش فني و حرفه اي، از اهداف ملي بيشتر کشورها شد و امروزه يکي از شاخص هاي موفقيت هر کشوري، توسعه آن در سه بخش صنعت، کشاورزي و خدمات مي باشد. توسعه اين بخش نيازمند تربيت نيروي انساني ماهر و ...