کاربر گرامی  خوش آمدید ... 

دانلود پاورپوینت رضایت مشتری

شما عبارت رضایت مشتریرا در سایت جستجو کرده اید. براساس درخواست جستجوی شما برای دانلود پاورپوینت رضایت مشتری درباره پاورپوینت رضایت مشتری و پاورپوینت آماده رضایت مشتری، دانلود قالب پاورپوینت رضایت مشتری و یا تم پاورپوینت، دانلود تم پاورپوینت و پس زمینه پاورپوینت رضایت مشتریتعداد 131 مورد در سایت یافت گردید که در لیست زیر نمایش داده شده اند:

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری چیست

***1 nنوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه به حجم معاملات دارد و نتیجه ان نیل به سود اوری بیشتر برای سازمان و افزایش رضایت مشتری است . nایجاد ارتباط با تک تک مشتریان ارزشمندازطریق استفاده موثر از اطلاعات حساب او((kotler,2003. nCRMواژه ای برای مجموعه متدولوژیها و فرایند ها و نرم افزارها و سیستم هایی استکه به موسسات و سازمان ها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با ...

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)

***2 در هزاره سوم همگام با تغییرات سریع در تکنولوژی خصوصاً تکنولوژی‌های اطلاعاتی و ارتباطی بازارها نیز تغییر می‌کرده اند. امروزه سازمان‌ها در دورافتاده‌ترین کشورهای افریقایی نیز از روند فراگیر تجارت جهانی در امان نیستند و اگر نتوانند وارد بازارهای جهانی شوند و با سازمان‌های بین‌المللی رقابت کنند، در منطقه خود نیز از رقبای جهانی مصون نیستند. فشار رقابت جهانی و دسترسی مشتریان به ...

پاورپوینت عوامل مؤثر در کیفیت دوره های آموزشی و سطح رضایت کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ایذه در نیمه اول سال 1387

***3 مقدمه: تربيت نيروي انساني مورد نياز جوامع در قالب آموزش هاي فني و حرفه اي از اواخر قرن نوزدهم و اوايل قرن بيستم مورد توجه بسياري از کشورهاي جهان قرار گرفت، به طوري که توسعه برنامه هاي آموزش فني و حرفه اي، از اهداف ملي بيشتر کشورها شد و امروزه يکي از شاخص هاي موفقيت هر کشوري، توسعه آن در سه بخش صنعت، کشاورزي و خدمات مي باشد. توسعه اين بخش نيازمند تربيت نيروي انساني ماهر و ...

پاورپوینت رضایت شغلی و پیامد های آن

***2 علی (ع): قِیمَهُ کُلِ اِمراءُ مایَحسَنه ارزش هر انسانی به آن چیزی است که آن‌را نیکو می‌دارد و به کار می‌برد. ***4 هر سازمانی با نیروی انسانی ایجاد و بدون آن هیچ سازمانی قادر به ادامه حیات نخواهد بود. بنابراین شناخت نیازها، انگیزه‌ها، تمایلات، عوامل رضایت و عدم رضایت کارمندان نه تنها لازم است بلکه جهت اتخاذ سیاست‌های صحیح، راهبردهای مناسب و برنامه‌های مؤثر ضروری می‌باشد. ...

پاورپوینت شبکه های بی سیم Wi-Fi

***3 نياز روز افزون به پويايي کارها ، استفاده از تجهيزاتي مانند تلفن همراه ، پيجرها و ... بواسطه وجود شبکه هاي بي سيم امکان پذير شده است. اگر کاربر يا شرکت يا برنامه کاربردي خواهان آن باشد که داده و اطلاعات مورد نياز خود را به صورت متحرک در هر لحظه در اختيار داشته باشند شبکه هاي بي سيم جواب مناسبي براي آنها ست. ***4 شبکه هاي محلي (LAN ) براي خانه و محيط کار مي توانند به دو صورت ...

پاورپوینت طرح کسب و کار

***11 •شرح کسب و کار مشخص کنيد ايده شما چيست؟ آيا فکر اين کسب و کار، عملي است ؟ ايده کسب وکار دقيقا آن چيزي است که مي خواهيد انجام دهيد . در اين قسمت، خواننده بايد دقيقا بفهمد که ايده کسب و کار شما چيست؟ شکل کسب و کار نوع کسب و کار نوع محصولات يا خدمات جنبه هاي منحصر به فرد و خصوصيات ويژه ***12 با پاسخ به سؤالات زير، توجيه اقتصادي و اجرايي براي ايده خود خواهيد داشت: •ايده شما چه ...

پاورپوینت ماکارونی رشته به رشته

***3 •مقدمه •مجتمع غذائي رشته به رشته توليد کننده انواع ماکاروني واقع در کيلومتر 17 جاده سنتو مشهد قوچان در سال 1357 تأسيس گرديده است ، مالکيت مجتمع غذائي رشته به رشته خصوصي بوده و ماشين آلات آن توسط شرکت ايتاليايي Braibanti نصب و راه اندازي شده است که کليه مراحل توليد و بسته بندي محصول اتوماتيک مي باشد . و با نام تجارتي رشته به رشته که کيفيت بالاي آن موجبات رضايت مشتريان را ...

پاورپوینت ماکارونی رشته به رشته

***3 •مقدمه •مجتمع غذائي رشته به رشته توليد کننده انواع ماکاروني واقع در کيلومتر 17 جاده سنتو مشهد قوچان در سال 1357 تأسيس گرديده است ، مالکيت مجتمع غذائي رشته به رشته خصوصي بوده و ماشين آلات آن توسط شرکت ايتاليايي Braibanti نصب و راه اندازي شده است که کليه مراحل توليد و بسته بندي محصول اتوماتيک مي باشد . و با نام تجارتي رشته به رشته که کيفيت بالاي آن موجبات رضايت مشتريان را ...

پاورپوینت اندازه گیری اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت

***2 nاگر توانستید چیزی را بصورت کمی اندازه گیری نمایید ،موفق به کسب شناخت در مورد آن پدیده خواهید شد سیستم مدیریت کیفیت سازمان را قادر می سازد تا کیفیت را بطور اقتصای ایجاد کرده ، حفظ و بهبود بخشد سیستمهای مدیریت کیفیت مانند ISO 9001 در صورتی کاربردی و اثر بخش خواهند بود که مدیریت کیفیت جامع ایجاد و در مسیر بهبود مستمر با انجام کارگروهی هدفدار و آموزش مداوم به سمت نقص صفر و ...

پاورپوینت اندازه گیری اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت

***2 اگر توانستید چیزی را بصورت کمی اندازه گیری نمایید ،موفق به کسب شناخت در مورد آن پدیده خواهید شد سیستم مدیریت کیفیت سازمان را قادر می سازد تا کیفیت را بطور اقتصای ایجاد کرده ، حفظ و بهبود بخشد سیستمهای مدیریت کیفیت مانند ISO 9001 در صورتی کاربردی و اثر بخش خواهند بود که مدیریت کیفیت جامع ایجاد و در مسیر بهبود مستمر با انجام کارگروهی هدفدار و آموزش مداوم به سمت نقص صفر و حرکت ...

پاورپوینت جوایز کیفیت چه هستند ؟

***1 تعریف : جوایز کیفیت ؛ جوایزی هستند که برای برخی نتایج حاصل از اجرای کیفیت در یک شرکت از سوی سازمان اعطاء کننده اهدا میشود ؛ معمولاً آن سازمان هیچ گونه مسئولیت یا وظیفه ای درقبال اجرای کیفیت نداشته است . ***2 جوایز کیفیت به چه کسانی اهدا می شود ؟ جوایز کیفیت با توجه به نوع جایزه ، یا به افراد یا به شرکت ها و مؤسسات اهدا می شود ***3 به هنگام اهدای جوایز کیفی چه موضوعاتی را ...

پاورپوینت اصول بازاریابی تلفنی

***1 اصول بازاریابی تلفنی یکی از تاکتیک های مهم متقاعد کردن مشتریان آگاه امروزی که حق انتخاب آنان به علت گسترش رقابت، پیوسته روبه افزایش است، ترویج (PROMOTION) است که خود از پنج ابزار تبلیغات، پیشبرد فروش، روابط عمومی، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم تشکیل می شود. ازطرفی، باتوجه به بالارفتن ارزش وقت و لزوم مدیریت زمان برای نیل به اهداف بنگاههای اقتصادی و همچنین اثربخشی بیشتر شیوه ...

پاورپوینت عنوان طرح کسب و کار لوگو یا آرم تجاری

***11 مشخص کنید ایده شما چیست؟ آیا فکر این کسب و کار، عملی است ؟ ایده کسب وکار دقیقا آن چیزی است که می خواهید انجام دهید . در این قسمت، خواننده باید دقیقا بفهمد که ایده کسب و کار شما چیست؟ شکل کسب و کار نوع کسب و کار نوع محصولات یا خدمات جنبه های منحصر به فرد و خصوصیات ویژه ***12 با پاسخ به سؤالات زیر، توجیه اقتصادی و اجرایی برای ایده خود خواهید داشت: •ایده شما چه نیازی را ...

پاورپوینت معرفی شرکت به اندیشی و فناوری فردا (بافکو)

***2 شرکت به اندیشی و فناوری فردا (بافکو) با هدف، ورود به عرصه فناوری های نوین صنعتی و بومی سازی، تطبیق و معادل سازی آنها با فرهنگ کاری و محیطهای صنعتی ایران تأسیس گردید. از آنجا که تحقق این مهم قبل از هر چیز نیازمند داشتن نیروی انسانی با انگیزه، پرتلاش و آگاه به دانش فنی روز می باشد و با توجه به دیدگاه نوین جهانی که سرمایه اصلی یک مؤسسه را افراد آن می داند، این شرکت وجهه همت ...

پاورپوینت ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری

***4 مشتری گرائی چیست؟ نوعی از فرهنگ سازمانی است که به کارامدترین و موثرترین شکل رفتارهای لازم به منظور خلق ارزش برای خریداران را ایجاد می کند مجموعه باورهایی که منافع مشتری را نسبت به سایر ذینفعان نظیر صاحبان سازمان، مدیران و کارکنان به منظور ایجاد شرکتی سودآور در صدر قرار می دهد. ***5 مشتری کیست؟ v مشتری کسی است که نیازش را خود تعریف می کند، کالاها و خدمات تولیدی ما را مصرف می ...

پاورپوینت ابزار های راه اندازی اینترنت ، اینترانت ، اکسترانت

***2 دو نمونه از مهمترين گستره هاي اينترنت، " اينترانت ها و اکسترانت ها " هستند که شايد کمتر به آنها توجه شده است. گاهي وجود "اينترانت " و " اکسترانت " در مشاغل کوچک در راستاي اجراي برنامه هاي مربوط به اين گونه کسب و کارها تعجب آور است. البته شايد بتوان گفت بهره گيري از اين خدمات، صرفا براي کسب و کارهاي محدود امکان پذير است و ناگفته پيداست که کار با اين شبکه ها در شرکت هاي بزرگ ...

پاورپوینت بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی

***2 مقدمه بازارهاي مالي مانند بازار سهام و اوراق قرضه مکانهايي هستند که در آنها مازادهاي پس اندازکنندگان به وام گيرندگان انتقال مي يابد . پس انداز کنندگان مي توانند سهام و اوراق قرضه خريداري کنند و وام گيرندگان مي توانند از طريق انتشار سهام و اوراق قرضه منابع مالي بدست آورند . ***3 بازار پول بازار مبادله ابزارهاي مالي با سر رسيد کتر از يک سال مي باشد ، ابزار بدهي مبادله شده در ...

پاورپوینت بانکداری الکترونیک

***2 مقدمه دسترسي تعداد زيادي از مردم جهان به شبکه جهاني اينترنت و گسترش ارتباطات الکترونيک بين افراد و سازمان هاي مختلف از طريق دنياي مجازي بستر مناسبي براي برقراري مراودات تجاري و اقتصادي فراهم کرده است. به طوري که با گسترش فناوري اطلاعات تمامي ابعاد زندگي بشر دچار تحولي بنيادين شده و دنياي کنوني در جريان يک دگرديسي کامل قرار گرفته است. ***3 استفاده از اين فناوري موجب توسعه ...

پاورپوینت کارگاه آموزشی تولید ناب

***3 مشخصه هاي توليد دستي 1 - توليد محصول طبق سفارش مشتري 2 - انعطاف زياد 3 - کارگران بسيار ماهر 4 - ابزار و ماشين آلات ساده اما چند کاره 5 - حجم پايين توليد 6 - قيمت بالاي محصول 7 - تقسيم ناچيز در فعاليت ها 8 - Fitting ***4 مشخصه هاي توليد انبوه 1 – تعويض پذيري کارگر 2 – وجود نيروي غير مستقيم فراوان 3 – وجود م ...

پاورپوینت طرح استانداردسازی ،ساماندهی فرایندها و اصلاح ساختار سازمانی مبتنی بر فناوری اطلاعات

***3 سيستمهاي اولويت دار جهت پياده سازي در سازمانها سيستم جامع وبانکهاي اطلاعاتي اختصاصي : اين سيستم ها معمولا در سازمانها و شرکتهاي مختلف با توجه به اهداف ، وظايف و سياستهاي سازماني متفاوت خواهد بود . براي طراحي ، پياده سازي و نصب راه اندازي اينگونه سيستم ها يا بانکهاي اطلاعاتي مستلزم نياز و درخواست سازمان مربوطه و شناخت کامل ميباشد . سيستم هاي جامع عمومي مالي و اداري : ...

پاورپوینت شبکه های کامپیوتری

***3 شبکه چيست؟ شبکه هاي کامپيوتري مجموعه اي از کامپيوترها ي مستقل و متصل به هم است که امکان تبادل اطلاعات با يکديگر را دارند. ***4 •مزاياي شبکه •اشتراک منابع (تقسيم منابع) •قابليت اطمينان بالا •توزيع پردازش ها (load sharing) •اقتصادي •ايجاد ارتباط بين افراد •کنفرانس ويديويي (Video Conferencing) •تجارت الکترونيکي(E-Commerce) ***5 انواع شبکه از نظر وسعت: شبکه هاي محلي LAN Ethern ...

پاورپوینت کارآفرینی سازمانی Corporate Entrepreneurship

***2 تشخيص و استفاده خلاقانه از فرصتهاي موجود براي تبديل اين فرصتها به موقعيتهاي تجاري سود آور فرايند خلق محصول جديد از طريق فعاليت تجاري با صرف زمان و انرژي لازم و در نظر گرفتن ريسکهاي مالي و رواني و اجتماعي است که در نهايت به دريافت پاداشهاي مالي و رضايت شخصي مي انجامد. ***4 اهميت کارآفريني سازماني در ايران سازمان هاي بزرگ ايراني دولت کارآفرين سازمان هاي بزرگ ايراني درصد قابل ...

پاورپوینت کارآفرینی تعمیرات سخت افزار

***4 مقدمه با توجه به تعريفي که امروزه از کار آفرِين به عنوان فردي داراي ايده و فکر جديد و از طريق ايجاد يک کسب و کار کسب مثل کار منزل، کسب و کار مجازي ، کسب و کار مغازه يا شرکت که توأم با منابع و مخاطره انگيز مالي و اجتماعي است و با هدف ارائه محصول يا خدمت جديد به بازار ارايه مي نمايد و همين طور نقش به سزايي که اين افراد در نظام کاري يک جامعه دارند توجه بيشتري را به اين مقوله ...

پاورپوینت کارآفرینی، تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات، جنسیت و سازمان های یادگیرنده (دانشگاه)

***2 شهروند محوري شهروندان آينده خود را مي سازند. قدرت دولت هاي ملي در حال تقليل است. دولت هاي ملي مانند گذشته توان پاسداري از قانون را ندارند. جمع آوري ماليات، کارآفريني و توسعه تکنولوژي براي دولت ها روز به روز مشکل تر مي شود. دولت هاي ملي ديگر نمي توانند پاسخگوي نيازهاي شهروندان خود از نقطه نظر علائق، منافع و اولويت هاي آنها باشند. اين در حالي است که شهروندان نياز مبرم به ...

ثبت سفارش
تعداد
عنوان