پاورپوینت لیزر دانشگاهی ۱۲ ***1 مقدمه لیزر کشفی علمی میباشد که به عنوان یک تکنولوژی در زندگی مدرن جا افتاده است. لیزرها به مقدار زیاد در تولیدات صنعتی ، ارتباطات ، نقشه برداری و چاپ مورد استفاده قرار میگیرند. همچنین لیزر در پژوهشهای علمی و برای محدوده وسیعی از دستگاههای علمی ، موارد مصرف پیدا کرده است. برتری لیزر در این است که از منبعی برای نور و تابشهای کنترل شده ، تکفام و پرتوان تولید میکند. تابش ...
پاورپوینت کاربرد های نظامی لیزر دانشگاهی ۳۹ ***2 کاربرد های نظامی لیزر 1-لیزر به عنوان تکنولوژی پشتیبان برای بالا بردن کارایی سلاح های دیگر 2-لیزر به عنوان یک سلاح لیزر به عنوان تکنولوژی پشتیبان برای بالا بردن کارایی سلاح های دیگر 1-فاصله یاب لیزری 2-مسیر یاب لیزری 3-رادار لیزری 4-تعیین کننده هدف لیزری Beam rider 5 6-شبیه ساز لیزری ***3 •فاصله یاب لیزری •فاصله یابی اولین کاربرد نظامی از تکنولوژی لیزر بود. •برای رسیدن به ...
پاورپوینت ارزشیابی آموزشی دانشگاهی ۱۸۷ ***1 کرنباخ(1963) فرايند نظامدار جمع آوري اطلاعات و کاربرد اطلاعات به منظور داوري ارزشي در خصوص يک طرح يا برنامه است. فرايند نظامدار مبتني بر اطلاعات است نه باورها و احساسات تاکيد بر استفاده عملي از نتايج ارزشيابي ***2 بيباي(1978) فرايند نظامدار جمع آوري اطلاعات و تفسير شواهدي است که منجر به داوري ارزشي مي شود و در نهايت به عمل مي انجامد. ***3 منظور از نظامدار بودن: اطلاعات بايد ...
پاورپوینت ارائه ساختار فایل ها (ذخیره و بازیابی اطلاعات) - ترجمه : مهندس عین ا... جعفرنژاد قمی و ابراهیم محرابی دانشگاهی ۲۷۴ ***7 ساختار فايل ترکيبي از نحوه نمايش داده ها در فايل ها و عمليات لازم براي دستيابي به داده ها است. ساختار فايل به برنامه کاربردي اين امکان را مي دهد که داده ها را بخواند ،بنويسد و اصلاح کند. ***8 مشکل اصلي در طراحي ساختار فايل زمان نسبتاً زيادي است که براي گرفتن تطلاعات از ديسک مورد نياز است. در همه طراحي هاي ساختار فايل آنچه مورد توجه است به حد اقل رساندن دفعات دستيابي به ديسک ...
پاورپوینت پایان نامه مقایسه سبک های هویت و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان دختر دبیرستانی نابینا و ناشنوای شهر اردبیل دانشگاهی ۳۰ پايان نامه جهت دريافت درجه کارشناسي ارشد روان شناسي باليني ***3 بيان مسئله رفتارهاي اجتماعي بر تمامي جنبه هاي زندگي کودکان و نوجوانان سايه مي افکند و بر سازگاري و شادکامي بعدي آنها تأثير ميگذارد. توانايي فرد از نظر کنار آمدن با ديگران و انجام رفتارهاي اجتماعي مطلوب، ميزان محبوبيت او را ميان همسالان و نزد معلمان، والدين وديگر بزرگسالان مشخص ميکند. ميزان توانايي فرد در مهارتهاي ...
پاورپوینت انواع ارزشیابی دانشگاهی ۱۰ ***3 اصطلاحات و مفاهيم مربوط به ارزشيابي اندازه گيري آزمون آزمودن سنجش ارزشيابي ارزشيابي پيشرفت تحصيلي ***4 ارزشيابي سنتي و کاستي هاي آن vسطحي سنجي vاعتبار و روايي اندک vاندازه گيري کمّي و غير مستقيم vمغالطه ي هدف و وسيله vمغالطه ي جزء و کل vاضطراب امتحان vفشار نهادي براي کسب نمره vايجاد رقابت نا مطلوب vامتحان ابزار تهديد و ارعاب vحذف يا کاهش خلاقيت vتقلّب vايجاد نگرش منفي نسبت ...
پاورپوینت بهبود نظام آموزشی، تنها از طریق اصلاح ارزشیابی تحصیلی امکان پذیر نیست دانشگاهی ۱۰ ***3 •اهداف اساسي طرح ارزشيابي توصيفي •بهبود کيفيت فرايند ياددهي- يادگيري •فراهم نمودن زمينه مناسب براي حذف فرهنگ 20 گرايي •تاکيد بر اهداف آموزش و پرورش به جاي تاکيد بر محتواي کتاب ها •فراهم نمودن زمينه مناسب براي حذف حاکميت مطلق امتحانات پاياني در تعيين سرنوشت تحصيلي دانش آموزان •افزايش بهداشت رواني محيط ياد دهي - يادگيري با کاهش فشارهاي رواني ناشي از نظام ارزشيابي موجود ***4 ...
پاورپوینت روش های ارزشیابی آموزشی دانشگاهی ۲۴۱ ***3 ?هدفهاي درس هدف نهايي درس:دانشجويان رشته علوم تربيتي با مطالعه اين درس روشهاي مختلف ارزشيابي آموزشي و چگونگي کاربرد آنها را ياد مي گيرند ***4 ?هدفهاي کلي درس دانشجويان رشته علوم تربيتي پس از مطالعه مطالب اين درس .1با روند تکويني ارزشيابي آموزشي آشنا مي شوند. .2الگوهاي مختلف ارزشيابي را مورد بررسي قرار مي دهند. .3رابطه ارزشيابي را مورد بررسي قرار مي دهند .4رابطه ارزشيابي و ...
پاورپوینت آبیاری قطره ای دانشگاهی ۱۶ ***2 آبياري قطره اي : سيستم آبياري قطره اي عبارت است از شبکه وسيعي از لوله هاي معمولاً باريک که آب تصفيه شده را به خاک نزديک گياه هدايت مي کند و طي آن ، آب با فشار کم از روزنه يا وسيله اي به نام گسيلنده از شبکه خارج و به صورت قطراتي در پاي بوته ريخته مي شود . آبياري قطره اي تجارتي از اواسط دهه 1960 و بعد از پيدايش و وفور شيلنگها و ضمايم پلاستيکي ارزان قيمت آغاز شد . انواع سيستم ...
پاورپوینت آبیاری بارانی دانشگاهی ۱۸ ***3 ابياري تحت فشار دراين روش جريان اب بااستفاده از مو تورو پمپ در شبکه اي از لوله هاي اصلي وفرعي به صورت فشار جريان مي يابد. ابياري باراني ابياري باراني روشي است که در ان ابياري را با سرعتي مساوي وياکمتر از نفوذ پذيري خا ک به صورت باران بر سطح زمين پخش مي کنند مجموعه وسايل ولوله هاي کهاين اب را از منبع ابي تا دهانه منتقل مي شبکه ابياري ناميده مي شود ***4 ابياري باراني به خاطر ...
پاورپوینت استفاده از ارزیابی مدفوع برای کمک به تغذیه ی گاوهای شیرده دانشگاهی ۳۳ ***3 •مقدمه •ابزارهاي زيادي وجود دارد که متخصصان تغذيه ممکن است از آنها براي ارزيابي و کنترل وضعيت تغذيه اي گاوهاي توليده کننده ي شير فراوان استفاده کنند. ارزيابي و بررسي مدفوع يا کود، مي تواند اطّلاعاتي در مورد سلامت کلي، تخمير در سيرابي و عملکرد هضمي در گاوها به ما بدهد. گاوهاي بالغ فرصت زيادي براي مشاهده و بررسي مدفوع در آنها ايجاد مي کنند زيرا آنها تقريباً هر 5/1 تا 2 ساعت ...
پاورپوینت اسپکتروفتومتر ماورای بنفش مرئی دانشگاهی ۱۷ ***3 بکار گرفته شده در شاخه هاي: ژئو شيمي ژئو شيمي معدني ژئوشيمي آلي ژئوشيمي اکتشافي ژئوشيمي ايزوتوپي ژئوشيمي زيست محيطي هيدرو ژئو شيمي ***4 lاين دستگاه براي آشکارسازهايي که به نور حساس مي باشد استفاده مي شود که نتايج رنج طول موج را در کمتر از يک ثانيه نشان مي دهد. اين دستگاه داراي يک لامپ زنون به عنوان منبع نوري مي باشد که حدود 100000 ساعت مي تواند کار انجام دهد. طراحي نوري اين ...
پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار - مولف: حسن الوداری دانشگاهی ۲۸۰ ***4 اهداف درس آشنايي دانشجويان با: مفاهيم و تعاريف مديريت بازار و جايگاه آن انواع بازار و محيط بازاريابي تقسيم بازار و تعيين بازار هدف نيازها و رفتار خريداران ***5 اهداف درس اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش (آشنايي با مدلهاي کمي و کيفي اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه تحقيقات بازاريابي سيستمهاي بازاريابي و انواع مدلهاي ...
پاورپوینت سیستم های هزینه یابی دانشگاهی ۱۰۰ ***2 برخي از توليد کنندگان قبل از سفارش مشتري توليد نميکنند. اين محصولات داراي ويژگيهاي خاص خود هستند يا ممکن است آنها فضاي کافي و يا پول کافي براي انبار کردن نداشته باشند. و يا در نظر داشته باشند امکانات را به نحو بهينه استفاده کنند و از رکود آنها جلوگيري نمايند. ***3 برخي ديگر از توليد کنندگان در خطوط توليدي که براي 24 ساعت کار در شبانهروز طراحي شدهاند و در دو شيفت 12 ...
پاورپوینت بازاریابی بین المللی دانشگاهی ۲۹۴ ***4 هدف کلي هدف کلي اين فصل، آشنايي دانشجو با فرآيند بازاريابي بينالمللي و تفاوت آن با بازاريابي داخلي است. همچنين به دانشجو کمک ميکند تا عضو بهتر و موفقتري در بازاريابي بينالمللي باشد. اين هدف از طريق تهيهکردن اطلاعات در مورد اينکه چه اتفاقي در بازار بينالمللي ميافتد و با کمک آنها در انتقال دانش در زمينه معاملات تجاري موفق به انجام ميرسد. ***5 هدفهاي رفتاري شما ...
پاورپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران دانشگاهی ۱۷ ***3 nمقدمه روند تجارت طي سال هاي آينده تغيير خواهد کرد، نرخ رشد اقتصادي کشورهاي عضو سازمان همکاري هاي اقتصادي (OECD) طي 20 سال آينده حدود 3% و نرخ رشد اقتصادي در کشورهاي در حال توسعه در اين دوره به حدود 5/7 % خواهد رسيد. در اين دوره سهم کشورهاي در حال توسعه از توليد جهاني از حدود 6/1 به حدود 3/1 خواهد رسيد. در نتيجه، قدرت و تأثير گذاري اقتصادي ازکشورهاي صنعتي مثل ژاپن، آمريکا و ...
پاورپوینت روش تحقیق کاربرد تکنیک های تشخیص الگو در ارزیابی تغییرات زمانی و مکانی کیفیت رودخانه دانشگاهی ۹۵ ***3 افزایش جمعیت و کمبود آب آلودگی رودخانه تغذیه گرایی دریاچه سد لتیان طراحی قبلی تصفیه خانه ها ***4 بررسی وضعیت کیفی موجود تعیین روابط متغیرها بررسی تغییرات زمانی و مکانی کیفیت آب رودخانه تعیین سهم منابع مختلف آلودگی ارزیابی کاآمدی الگوهای کاهش داده ***5 1983 و1988 ویتفیلد و اسریواستاوا CAمنطقه بندی کیفی رودخانه ها 1955 لیمبراندو PCA طبقه بندی ایستگاه ها و تعیین پارامتر مهم ...
پاورپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران دانشگاهی ۲۷ ***3 •مقدمه : •جهانگردی یکی از صنایع در حال رشد جهان بوده و عموماً کشورها در تمام مراحل توسعه به طور فزاینده ای به آن وابسته هستند . توسعه ی این صنعت به ویژه در کشورهایی که بدنبال دستیابی به رشد پایدار می باشند از اهمیت ویژه ای برخوردار است . ***4 •تاریخچه و تعریف گردشگری •ایران بویژه از قرن هفدهم میلادی اوج دوران حکومت صفویان بعنوان یک کشور جذاب نظر بسیاری از گردشگران اروپایی ...
پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روش ها و راهکار ها دانشگاهی ۵۸ ***4 بازاریابی چیست ؟ بازاریابی عبارت است از شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق : - محصول مناسب - قیمت مناسب - توزیع مناسب - ترویج و تبلیغ مناسب ***11 اهداف اساسی بازار یابی عبارتند از: تشویق و ترغیب مشتریان فعلی برای خرید به مقدار و دفعات زیاد تر. جذب و جلب خریداران و مشتریان مر بوط به رقبا به سوی خود. جذب و جلب مشتریان و مصرف کنندگان جدید. ایجاد زمینه و روحیه ...
پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی دانشگاهی ۱۴ ***3 •سیستم اطلاعات بازاریابی شامل افراد، تجهیزات و روش های جمع آوری ، طبقه بندی ، تجزیه و تحلیل ، ارزیابی و توزیع به موقع اطلاعات صحیح به تصمیم گیرندگاه بازاریابی است . ***4 •تعیین اطلاعات مورد نیاز یک سیستم اطلاعات بازاریابی خوب ، سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آن عملاً ممکن است ، از سوی دیگر تعامل برقرار کند . ***5 •تهیه اطلاعات ...
پاورپوینت تحقیقات بازاریابی دانشگاهی ۲۹ ***2 مقدمه تاریخچه ***3 تعریف تحقیقات بازار یابی « فرایند نظامند و هدفدار مشخص کردن ، جمع آوری ،تجزیه و تحلیل و انتشار اطلاعات که به منظور یاری رساندن به مدیریت در تصمیم گیری های مرتبط با تشخیص یا حل مسئله یا فرصتها در بازار انجام می گیرد. نقش و کاربرد تحقیقات بازاریابی ***4 فعالیتهای اصلی در بازار یابی : ( تجزیه و تحلیل محیط و تحقیقات بازار یابی ) ***5 آمیخته بازاریابی جزء ...
پاورپوینت الگوریتم های مسیریابی و پروتکل های مسیریابی دانشگاهی ۲۸ ***2 مقدمه : برای برقراری ارتباط بین یک مبدائ و مقصد ،به مکانیزمی نیاز است تا اهداف اساسی هر پروتکل مسیریابی محقق گردد .این اهداف عبارتند از : 1: بیشینه ساختن کارایی شبکه 2: کمینه کردن هزینه شبکه با توجه به ظرفیت آن سیکل مسیریابی به شرح زیر میباشد : تولید مسیر : مسیرها را مطابق با اطلاعات جمع آوری و توزیع شده از وضعیت شبکه تولید میکند . انتخاب مسیر : مسیرهای مناسب را بر اساس ...
پاورپوینت ذخیره و بازیابی اطلاعات دانشگاهی ۳۳۲ ***2 مهمترین مراجع درس به ترتیب اولویت: lFile Structures: An Object-Oriented Approach With C++ Authors: Folk, Michael J. Zoellick, Bill Riccardi, Greg lسیستم و ساختار فایلها(مهندسی فایلها) ، روحانی رنکوهی ***6 lآشنایی با محتوای درس ذخیره وبازیابی اطلاعات (File Management) ین درس با درس ساختمان داده ها چه تفاوتها یا تشابه هایی دارد؟ تشابه : هر دو درس در مورد ساختار داده ها و ...
پاورپوینت تبدیل توصیف UML معماری نرمافزار به مدل کارایی شبکههای صف (QN) و تولید بازخورد از نتایج ارزیابی کارایی دانشگاهی ۵۸ ***3 •انگیزههای تحلیل کارایی نرم افزار هزینه های هنگفت مالی، انسانی و زمانی تولید و توسعه یک سیستم نرم افزاری بزرگ کیفیت نرمافزار تا حدود زیادی توسط مشخصههای کارایی مثل زمان پاسخ، توان عملیاتی، و بهرهوری منابع تعیین میشود شناسایی زود هنگام مشکلات کارایی در سطح معماری نرمافزار افزایش هزینه تغییر طراحی با جلو رفتن در فرایند تولید تأیید اعتبار انتخابهای طراحی یا مقایسه طراحی ...