کاربر گرامی  خوش آمدید ... 

دانلود پاورپوینت مراحل توسعۀ مدیریت

شما عبارت مراحل توسعۀ مدیریترا در سایت جستجو کرده اید. براساس درخواست جستجوی شما برای دانلود پاورپوینت مراحل توسعۀ مدیریت درباره پاورپوینت مراحل توسعۀ مدیریت و پاورپوینت آماده مراحل توسعۀ مدیریت، دانلود قالب پاورپوینت مراحل توسعۀ مدیریت و یا تم پاورپوینت، دانلود تم پاورپوینت و پس زمینه پاورپوینت مراحل توسعۀ مدیریتتعداد 505 مورد در سایت یافت گردید که در لیست زیر نمایش داده شده اند:

پاورپوینت مراحل توسعۀ مدیریت

***2 پيدايش اين علم در حقيقت به توسع? علم مديريت باز ميگردد.مديريت به معناي حرفه اي از لحاظ زماني نهايتا ًبه يک قرن ونيم قبل بازميگردد امّا معناي عام مديريت به ابتداي تشکيل جوامع مربوط ميشود. جوامع تاکنون ? دوره راگذرانده اند: 1- خوراکجو(عصر کشاورزي): مواد مورد نياز مستقيم تهّيه ومصرف ميشد. ?- عصرکشاورزي : توليد از مصرف بيشتر بود براي مازاد توليد بايد سازو کارهائي ارائه ميشد ...

پاورپوینت مدیریت منابع انسانی

***2 مقدمه پيدايش اين علم در حقيقت به توسع? علم مديريت باز ميگردد.مديريت به معناي حرفه اي از لحاظ زماني نهايتا ًبه يک قرن ونيم قبل بازميگردد امّا معناي عام مديريت به ابتداي تشکيل جوامع مربوط ميشود. جوامع تاکنون ? دوره راگذرانده اند: 1- خوراکجو(عصر کشاورزي): مواد مورد نياز مستقيم تهّيه ومصرف ميشد. ?- عصرکشاورزي : توليد از مصرف بيشتر بود براي مازاد توليد بايد سازو کارهائي ارائه ...

پاورپوینت مدیریت اسناد و بایگانی

***2 مديريت امور دفتري: مجموعه اصول و روشهايي است که ناظر بر دريافت و ثبت، تهيه و صدور نامه هاي اداري مي باشد و موجب هماهنگي، کنترل و بهبود روشهاي گردش نامه هاي اداري در کليه سطوح سازماني مي باشد. امور دفتري يا سيستم گردش نامه هاي اداري دريافت،ثبت، ارجاع ،پيگيري وصدور مي شودو هر کدام از مداحل مذکور نيز از اقدامها و مراحل جزيي تري برخوردارمي باشد. ***3 دبير خانه: دبيرخانه و دفاتر ...

پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت TQM

***2 nفلسفه مديريت ارتقاي کيفيت از انتخاب فلسفه مديريتي شروع مي شود. در سفر بي پايان ارتقاي کيفيت نقطه شروع براي تلاشهاي ارتقاي کيفيت در يک سازمان انتخاب آگاهانه يک فلسفه مديريتي است. ابتدا بايد مديران ارشد سازمان از ميان فلسفه هاي مديريتي رايج فلسفه اي را براي جهت دادن به تلاشهاي سازمان خود انتخاب نمايند ***3 بايد توجه کرد که انتخاب درست اگر چه بسيار حائز اهميت است ،ولي اگر ...

پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه PROJECT MANAGEMENT

***5 اصول مدیریت و کنترل پروژه تعریف پروژه یک پروژه را می توان بصورت زیر تعریف نمود : ” مجموعه ای از فعالیتها که برای دستیابی به منظور یا هدفی خاص انجام می گیرند.” ”پروژه به مجموعه ای از فعالیت ها با روابط وابستگی و زمان خاص که برای دستیابی به هدف مشخصی باید انجام شوند اطلاق می گردد“ بعبارت دیگر پروژه شامل فعالیتهایی می باشد که می بایست در تاریخهای معین , با هزینه هایی معین و با ...

پاورپوینت مبانی سازمان و مدیریت

***5 • اهداف درسی: آشنایی با مفاهیم عملیاتی و فنی سازمان و مدیریت 2- آشنایی با سازمان ها و نقش حیاتی آنها در جوامع امروز 3- آگاهی از اهمیت جایگاه مدیریت در سازمان ها 4- اطلاع از کاربرد اصول مدیریت در زمینه رفع نیازهای جامعه 5- طرح سیر تحولات دانش مدیریت و سازمان در طول چند قرن اخیر 6- آشنایی با نظریه ها و مکاتب مختلف مدیریت 7- توصیف فرایند مدیریت و نقش های مدیر در مراحل مختلف ...

پاورپوینت مدیریت پروژه در RUP

***3 مقدمه ای بر مدیریت پروژه مهمترین دیسیپلین در RUP و هر متدلوژی دیگری، دیسیپلین مدیریت پروژه است. در نهایت مدیر پروژه مسئول موفقیت پروژه است. مدیریت پروژه های نرم افزاری، هنر متوازن ساختن اهداف متضاد، مدیریت ریسک و غلبه بر محدودیتهای تحویل موفقیت آمیز محصولی است که هم نیازهای مشتریان (کسانیکه برای سیستم پول می پردازند) و هم نیازهای کاربران را برآورده کند. این حقیقت که پروژه ...

پاورپوینت بلوغ سازمانی در مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات

***5 مسئولیت‌های مدیر پروژه –جوابگوی مدیران شرکت مشاور و مشتری هستند و نیروها را ‌باید تأمین نمایند، –اهداف پروژه را از دیدگاه های مختلف درک نموده ، مسئولیت بهره ‌وری، کارائی و اثر بخشی نیروها به عهده وی می باشد –برخورد بین اهداف مختلف در پروژه را هدایت می نماید و از دخالت آثار منفی مسائل سیاسی و حاشیه ای ، در پروژه اجتناب می نماید. –مسئولیت برنامه‌ریزی، زمانبندی و تأمین منابع، ...

پاورپوینت مدیریت تولید -نویسنده : بابک کاظمی

***4 اکثر قریب به اتفاق محصولات مختلف مورد نیاز و مورد استفاده بشر برای ادامه حیات به طور طبیعی وجود ندارند و باید انها را(( به وجود)) آورد. چنانچه برای دستیابی به مطلوبیت ها و قابلیت هایی که خواستهای انسان را برآورد نیاز به ترکیب عوامل تولید باشد لازم است کسی پیشقدم شود و این مهم را به انجام برساند. امروزه در کشورهای پیشرفته پیچیدگی تولید باعث همکاری افراد متبحر بسیاری در رده ...

پاورپوینت مدیریت پروژه در RUP

***3 مقدمه ای بر مدیریت پروژه مهمترین دیسیپلین در RUP و هر متدلوژی دیگری، دیسیپلین مدیریت پروژه است. در نهایت مدیر پروژه مسئول موفقیت پروژه است. مدیریت پروژه های نرم افزاری، هنر متوازن ساختن اهداف متضاد، مدیریت ریسک و غلبه بر محدودیتهای تحویل موفقیت آمیز محصولی است که هم نیازهای مشتریان (کسانیکه برای سیستم پول می پردازند) و هم نیازهای کاربران را برآورده کند. این حقیقت که پروژه ...

پاورپوینت بلوغ سازمانی در مدیریت پروژه های فناوری اطلاات

***3 مسئولیت‌های مدیر پروژه –جوابگوی مدیران شرکت مشاور و مشتری هستند و نیروها را ‌باید تأمین نمایند، –اهداف پروژه را از دیدگاه های مختلف درک نموده ، مسئولیت بهره ‌وری، کارائی و اثر بخشی نیروها به عهده وی می باشد –برخورد بین اهداف مختلف در پروژه را هدایت می نماید و از دخالت آثار منفی مسائل سیاسی و حاشیه ای ، در پروژه اجتناب می نماید. –مسئولیت برنامه‌ریزی، زمانبندی و تأمین منابع، ...

پاورپوینت تدریس کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت 1

رشته مدیریت 3 واحد درسی منبع : آمار وکاربرد آن در مدیریت مؤلف : دکتر عادل آذر - دکتر منصور مومنی انتشارات سمت - تهران 1383 ***4 •طرح درس کلیات مطالعه توصیفی داده های طبقه بندی شده طبقه بندی و توصیف هندسی مشاهدات آماری توصیف مقداری مشاهدات طبقه بندی شده مبادی احتمال توابع احتمال گسسته توابع احتمال پیوسته توزیع نرمال نظریه تصمیم ***5 •اهداف درس معرفی علم آمار آشنایی با داده های ...

پاورپوینت تدریس مبانی مدیریت دولتی (1)

منبع : مبانی مدیریت دولتی (جلد اول) مؤلف: طاهره فیضی تعداد واحد : 2 پیش نیاز: مبانی سازمان و مدیریت ***3 هدف درس : آشنایی دانشجویان با مدیریت دولتی و مبانی سیاسی قابل تأمل در تصمیم گیری ***4 بخش اول : مفاهیم و تعاریف ***5 هدف کلی بخش اول : آشنایی با تعریف اداره و چگونگی ارتباط آن با سازمان و مدیریت ، تفاوت و تشابه بین اداره امور عمومی و اداره امور خصوصی و آشنایی با مفهوم و ...

پاورپوینت تدریس مباحث ویژه در مدیریت

منبع : مباحث ویژه در مدیریت دولتی مولف: دکتر مهدی الوانی دکترشمس السادات زاهدی ***2 فصل اول هدف کلی: آشنایی با روش مورد پژوهی به عنوان یکی از روش های آموزشی در مدیریت و چگونگی تنظیم قضایای مربوط به مدیریت و آشنایی با نحوه نجزیه و تحلیل قضایای سازمانی ***3 قضیه: شرح یک سلسله حقایق در زمینه رویدادهایی واقعی و توصیف مشکلات آنها جهت تجزیه و تحلیل‌‌‌‍ ، نتیجه گیری و راه حل یا بی قضیه ...

پاورپوینت خلاصه ای از مباحث ویژه در مدیریت دولتی جهت تدریس

(رشته مدیریت دولتی) تعداد واحد:3 « دانشگاه پیام نور » ***2 مقدمه مورد پژوهی درمباحث ویژه مدیریت دولتی تعریف قضیه: شرح یک سسله حقایق درزمینه رویدادهائی واقعی و توصیف مشکلات آنها به منظورتجزیه و تحلیل . نتیجه گیری و راه حل یابی . ***3 (فصل اول ) قضیه سازمانی : عبارت از موضوع یا مسأله ای که از برش یا مقطعی از زندگی سازمانی ،گزینش شده و مورد توجه و تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و برای ...

پاورپوینت مباحث ویژه در مدیریت دولتی

***2 هدف هدف از این درس آشنائی دانشجویان با ویژگی ها و موقعیت ها ومسائل جاری سازمان های دولتی و پیوندی بین نظر وعمل و افزایش دانش و مهارت عقلی دانشجویان است در این راستا ضمن تعاریف قضیه سازمانی تعدادی از قضایا ومسائل و مشکلات سازمانها همراه با ارائه راه حلها پرداخته خواهد شد ***3 •مقدمه امروزه دگرگونی شایان توجهی در روندی که ثقل آن بیشتر به سوی نظریه پردازی متمایل بوده رخ داده ...

پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت (MIS) - بر اساس کتاب: MANAGEMENT INFORMATION SYSTEMS 8/E 2001 Raymond McLeod, Jr. and George Schell

رشته مهندسي و علوم کامپيوتر ***2 مقدمه اي بر سيستم هاي اطلاعاتي مبتني بر کامپيوتر ***3 اطلاعات مديريت Informationاطلاعات منابع مهم سازماني ***4 اطلاعات(داده) نيروي انساني مواد اوليه لوازم وماشين ها (شامل تسهيلات و انرژي) پول مفهومي فيزيکي پنج منبع اصلي ***5 چگونگي مديريت منابع اکتساب آماده کردن وجمع بندي استفاده بهينه جايگزيني ***6 انواع کاربران ...

پاورپوینت پایان نامه مدیریت شبکه های کامپیوتری با استفاده از تلفن ثابت

پايان‌نامه براي دريافت درجه کارشناسي در رشته مهندسي فناوري اطلاعات (IT) ***2 مقدمه امروزه اکثر تکنولوژي هاي جديد به دنبال راه هايي هستند که منجر به صرفه جويي در زمان، هزينه و انرژي شوند. طرح پيشنهادي ما که در اين پروژه به آن مي پردازيم نيز به دنبال رسيدن به چنين هدفي است در اين ارائه خواهيم ديد که چگونه مديريت يک شبکه کامپيوتري که از ارکان اصلي آن است از راه دور و تنها با فشار ...

پاورپوینت مدیریت تغییر و نوآوری

***3 مديريت به فرايند انجام فعاليت ها بطور اثربخش و کارآمد توسط ديگر افراد اشاره مي کند. اين فرايند، وظايف يا فعاليت هاي برنامه ريزي، سازماندهي، رهبري و کنترل را دربر مي گيرد. مفهوم مديريت ***4 •مديريت تغيير و نوآوري شرکت‌هاي بزرگ، تجارتخانه‌هاي کوچک، دانشگاه‌ها، ادارات دولتي در ايالات و شهرها، بيمارستان‌ها و حتي ادارات نظامي زير فشار قرار دارند تا تغيير و تحولي را در شيوه ...

پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی

***2 ارتباطات بدون شک ارتباطات نقش مهمي در اثربخشي مديريت و سازمان ايفا مي کند. از طرف ديگر،ارتباطات معمولاً بعنوان ريشه هاي واقعي هم? مشکلات جهان است. ***3 نقش ارتباطات سنتي به عقيد? ”هنري فايول“ اگر در يک سازمان فرضي، کانالهاي رسمي براي تبادل اطلاعات دنبال شود و طبق نمودار زير فرد F بخواهد با فرد P ارتباط برقرار کند، از طريق: E-D-C-B-A-L-M-N-O-P بايستي ارتباط برقرار شده و سپس ...

پاورپوینت مراحل و قوانین ثبت اختراع

***2 پروانه ثبت اختراع و مراحل ثبت آن مقدمه : پروانه ثبت اختراع عبارت اند از يک سند قانوني از طرف دولت به مخزن اعطا مي گردد و به وي حقوق کاملي در رابطه با ساخت بهره برداري و فروش يک اختراع براي سالهاي مشخص واگذار مي نمايد. اين زمان معمولاً بين 4 تا 20 سال است که بستگي به ارزش علمي – تجاري اختراع دارد. ***3 تأليف کتب و مقالات و ساخت فيلم ها ثبت و حفظ اختراعات هدف پروانه ثبت ...

پاورپوینت ویژگی‌های مدیریت کارآفرینی

***4 (مهارتهاي کارآفرينانه) انقلاب کارآفريني (مهارتهاي دانش محور) جامعه صنعتي به جامعه اطلاعاتي (مهارتهاي کسب و کار) اقتصاد ملي به اقتصاد جهاني 2- کسب و کارگرا بودن 1- همگام بودن با تغييرات جهاني 4- مديريت استراتژيک 3- بازارگرا بودن 5- دانايي – مديريت دانش 6- نوآوري 7- رشد هفت اصل موفقيت کارآفريني ***5 تعاريف کارآفرين واژه کارآفرين : از کلمه فرانسوي Entreprendre به معناي متعهد ...

پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک مراحل و متدها

***2 (Management) مديريّت فرآيند انجام کارها به‏طور اثربخش و کارآ به ‏وسيله ديگران ***3 تعريف مديريت مديريت فعاليتي است منظم درجهت تحقق اهداف معين ازطريق ايجادروابط ميان منابع موجود، انجام دادن کاربامشارکت افراد ديگروشرکت فعال در تصميم گيري ***4 برنامه ‏ريزي(Planning) تعيين اهداف و روش دستيابي به آن‏ها سازمان‏دهي (Organizing) تنظيم کارها، اختيارات و منابع بين کارکنان .رهبري ...

پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط

***4 •مديريت رفتار امروزه تأکيد بر مهارت هاي انساني از اولويت‌هاي ويژه‌اي برخوردار است. گفته شده است که در مديريت ، توانايي رفتار کردن با مردم بيشتر از هر نوع توانايي ديگر اهميت دارد. به موجب گزارش انجمن آمريکايي مديريت ، اکثر قريب به اتفاق 200 نفر از مديراني که در يک بررسي پرسشي شرکت کردند، بر اين رأي توافق داشتند که مهمترين مهارت يک مدير ، توانايي در سازگاري و رفتار با مردم ...

ثبت سفارش
تعداد
عنوان