پاورپوینت ابزارهای مالی در بازار سرمایه دانشگاهی ۲۶ ***3 ابزارهاي مالي مشتقه در بازار سرمايه هدف از اين مقاله بيشتر تشريح ابزار مشتقه و طراحي ابزار نوين براي بازار سرمايه است. شايان ذکر است که اين ابزارهاي مالي در بسياري از نقاط دنيا سخت مورد توجه افکار عمومي واقع شده و اميد است که در آينده نزديک بتوان از اين ابزار در بازار سرمايه ايران نيز بهره گرفت. ***4 مشتقه: گونه اي از ابزار مالي است که فقط، متخصصان فن، از چندوچون عملکرد ...
پاورپوینت ابزار های مالی در بازار سرمایه دانشگاهی ۲۸ ***3 •ابزارهاي مالي مشتقه در بازار سرمايه مقدمه هدف از اين مقاله بيشتر تشريح ابزار مشتقه و طراحي ابزار نوين براي بازار سرمايه است. شايان ذکر است که اين ابزارهاي مالي در بسياري از نقاط دنيا سخت مورد توجه افکار عمومي واقع شده و اميد است که در آينده نزديک بتوان از اين ابزار در بازار سرمايه ايران نيز بهره گرفت ***4 •م ...
پاورپوینت طراحی محصولات از ایده تا تولید مهندسی صنایع ۴۴ ***1 طراحی محصولات از ایده تا تولید طراحی محصولات جدید در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی فرایند پیچیده ای است که متضمن عبور از مراحل مختلف بوده و نیازمند مطالعات گسترده و صرف زمان مناسب است. این عملیات در واحدهایی تحت عنوان واحدهای تحقیق و توسعه انجام می پذیرد. واحدهای طراحی و توسعه در هر سازمان بعنوان مغز متفکر سازمان محسوب شده و مهمترین اهداف آن ها بشرح زیر است: 1- توسعه ...
پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی دانشگاهی ۱۸ ***2 مقدمه vشاید بزرگترین و مهم ترین نمادهای پیشرفت های دوران تازه، ابزاری به نام رایانه و فن آوری های نوین اطلاعاتی باشند. این پدیده ها افزون بر این که خود یک شگفتی بزرگ به حساب می آیند، بزرگترین منشا اثر دیگر جهش های شگفت انگیز نیز بوده اند. بازرگانی و بازاریابی نیز به همین ترتیب تحت تأثیر واقع شده اند و در شرایطی که مدون شدن خود این مباحث از جمله پیشرفت های سده اخیر به حساب ...
پاورپوینت طراحی و ساخت برج خنک کن فشرده با استفاده از شبکه های متخلخل دانشگاهی ۴۰ ***2 چکیده با توجه به اهمیت برج های خنک کن به عنوان چاه حرارتی در سیستم های برودتی و فضای اشغال شده توسط آنها ،سعی شده است که با طراحی یک نوع پکینگ فشرده ،از حجم برج خنک کن ها ،به خصوص در مناطق مسکونی کاسته شود. مقاله حاضر نتیجه یک تحقیق تجربی است در مورد یک سیستم کامپوزیت که می توان آن را به عنوان پکینگ،در برج های خنک کن استفاده کرد. این پکینگ در یک برج خنک کن آزمایشگاهی که به ...
پاورپوینت بازار در تمدن های مختلف دانشگاهی ۲۸ ***2 بازار واژه بازار بازار به عنوان پیکره اصلی که از مرکز آغاز شده و در جهات اصلی گسترش می یابد به دو شکل زیر تقسیم می شود: کوی وراسته هایی که در دو سوی آن دکه هایی ساخته می شده و توسط سقف به هم متصل می شدند. میدان گاه هایی که به صورت محل تجمع و خرید و فروش بوده است. بازار ذاتأ پیکره ای خطی با گسترش طولی است که سلسله مراتب فضاهای شهری،گذرها،بازارچه ها و میدان ها را در بر می ...
پاورپوینت طراحی و ساخت دانشگاهی ۱۵ ***2 فرایند طراحی و ساخت طراحی و ساخت به عنوان یک سیستم یکپارچه (تلفیقی): در برنامهریزی یک سازه، تشخیص ارتباط نزدیک بین فرایند طراحی وساخت بسیار اهمیت دارد. این مراحل را به عنوان یک سیستم یکپارچه میتوان به بهترین نحو مورد بررسی و بازدید قرار داد. طراحی عبارتست از شرح مراحل ساخت یک سازه جدید که معمولأ با نقشهها و مشخصات مفصلی ارایه میگردد و طراحی سازه، در واقع فرایند شناسایی ...
پاورپوینت بازار پول و بازار اوراق قرضه اروپایی دانشگاهی ۱۰ ***2 مقدمه بازارهاي مالي مانند بازار سهام و اوراق قرضه مکانهايي هستند که در آنها مازادهاي پس اندازکنندگان به وام گيرندگان انتقال مي يابد . پس انداز کنندگان مي توانند سهام و اوراق قرضه خريداري کنند و وام گيرندگان مي توانند از طريق انتشار سهام و اوراق قرضه منابع مالي بدست آورند . ***3 بازار پول بازار مبادله ابزارهاي مالي با سر رسيد کتر از يک سال مي باشد ، ابزار بدهي مبادله شده در ...
پاورپوینت پروژه بررسی رنگ در طراحی اتاق بازی کودکان 3تا 6 سال کودکستان های بلوار سجاد مشهد دانشگاهی ۴۴ ***2 خلاصه مطالب: فرآیند رشد انسانها , در کودکی , تاثیر بسزایی در شخصیت آنان دارد.عقیده بسیاری از متخصصان تعلیم و تربیت بر این است که شخصیت هر انسان در ۷ سال اول زندگی او شکل می گیرد , فرآیند رشد کودک در سالهای اولیه زندگی متاثر از عوامل بسیاری است.فعالیت , به عنوان عامل اصلی رشد و یادگیری کودک فرآیندی است که در ارتباط با فضا و محیط کودک , رشد همه جانبه او را موجب می گردد.فضاهای ...
پاورپوینت طراحی و مدیریت مراکز داده Data Center Management & Design دانشگاهی ۳۴ ***2 مرکز داده محلي براي نگهداري سيستمهاي کامپيوتري و تکنولوژي هاي وابسته مانند سيستمهاي ارتباطي و سيستمهاي ذخيره سازي اطلاعات است. اين مراکز معمولا شامل سيستمهاي پشتيباني تامين منبع؛ پشتيباني شبکه هاي ارتباطي و سيستمهاي امنيتي مخصوص ميباشد. و و مفاهيم تعاريف ***4 •کاربرد مرکز داده •اصلي ترين کاربرد مرکز داده ارايه خدمات نرم افزاري جهت پيشبرد اهداف سازمان ميباشد. •نرم افزارهايي ...
پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار - مولف: حسن الوداری دانشگاهی ۲۸۰ ***4 اهداف درس آشنايي دانشجويان با: مفاهيم و تعاريف مديريت بازار و جايگاه آن انواع بازار و محيط بازاريابي تقسيم بازار و تعيين بازار هدف نيازها و رفتار خريداران ***5 اهداف درس اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش (آشنايي با مدلهاي کمي و کيفي اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه تحقيقات بازاريابي سيستمهاي بازاريابي و انواع مدلهاي ...
پاورپوینت طراحی سایت دانلود کتاب دانشگاهی ۱۲ ***2 امکانات سايت بطور کلي سايت براي دريافت کتابها برنامه ريزي شده است همچنين امکان قرار دادن فايل را براي کاربران فراهم نموده است که براي اين کار بازديد کنندگان بايد عضو سايت باشند ***3 پروژه داراي 21 صفحه بوده که در آن از کدهاي HTML و زبان برنامه نويسي Asp.net همچنين کدهاي VB.net استفاده شده است.Asp.net و Vb.net جزء جديد ترين زبانهاي برنامه نويسي بوده که از طرف شرکت مايکروسافت ...
پاورپوینت طراحی و پیاده سازی زبان های برنامه سازی بر اساس کتاب اصول طراحی و پیاده سازی زبان های برنامه سازی - ترجمه : جعفرنژاد قمی دانشگاهی ۲۵۸ ***2 فصل اول اصول طراحي زبان ها ***3 چرا زبان هاي برنامه سازي را مطالعه مي کنيم؟ براي بهبود توانايي خود در توسعه الگوريتمهاي کارآمد استفاده بهينه از زبان برنامه نويسي موجود مي توانيد با اصلاحات مفيد ساختارهاي برنامه نويسي آشنا شويد. انتخاب بهترين زبان برنامه سازي آموزش زبان جديد ساده مي شود. طراحي زبان جديد ساده مي شود. ***4 تاريخچه مختصري از زبان هاي برنامه سازي توسعه زبانهاي ...
پاورپوینت بازاریابی بین المللی دانشگاهی ۲۹۴ ***4 هدف کلي هدف کلي اين فصل، آشنايي دانشجو با فرآيند بازاريابي بينالمللي و تفاوت آن با بازاريابي داخلي است. همچنين به دانشجو کمک ميکند تا عضو بهتر و موفقتري در بازاريابي بينالمللي باشد. اين هدف از طريق تهيهکردن اطلاعات در مورد اينکه چه اتفاقي در بازار بينالمللي ميافتد و با کمک آنها در انتقال دانش در زمينه معاملات تجاري موفق به انجام ميرسد. ***5 هدفهاي رفتاري شما ...
پاورپوینت نقش بازاریابی در توسعه تجارت ایران دانشگاهی ۱۷ ***3 nمقدمه روند تجارت طي سال هاي آينده تغيير خواهد کرد، نرخ رشد اقتصادي کشورهاي عضو سازمان همکاري هاي اقتصادي (OECD) طي 20 سال آينده حدود 3% و نرخ رشد اقتصادي در کشورهاي در حال توسعه در اين دوره به حدود 5/7 % خواهد رسيد. در اين دوره سهم کشورهاي در حال توسعه از توليد جهاني از حدود 6/1 به حدود 3/1 خواهد رسيد. در نتيجه، قدرت و تأثير گذاري اقتصادي ازکشورهاي صنعتي مثل ژاپن، آمريکا و ...
پاورپوینت اصول طراحی پایگاه داده ها دانشگاهی ۴۱۶ ***6 اهداف این درس در این درس به بخشی از مفاهیم مبنایی دانش و تکنولوژی پایگاه دادهها و اصول مدلسازی و طراحی آن پرداخته میشود. پایگاه داده و عناصر اصلی محیط آن معرفی میشود. با مدلسازی معنایی دادهها و محیط انتزاعی آشنا میشویم. سطوح معماریهای پایگاه دادهها بیان میشود. سیستم مدیریت پایگاه دادهها (DBMS) و اجزاء آن شرح داده میشود. به انواع معماریهای سیستم پایگاهی و مفاهیم ...
پاورپوینت بازاریابی صنعت توریسم در ایران دانشگاهی ۲۷ ***3 •مقدمه : •جهانگردی یکی از صنایع در حال رشد جهان بوده و عموماً کشورها در تمام مراحل توسعه به طور فزاینده ای به آن وابسته هستند . توسعه ی این صنعت به ویژه در کشورهایی که بدنبال دستیابی به رشد پایدار می باشند از اهمیت ویژه ای برخوردار است . ***4 •تاریخچه و تعریف گردشگری •ایران بویژه از قرن هفدهم میلادی اوج دوران حکومت صفویان بعنوان یک کشور جذاب نظر بسیاری از گردشگران اروپایی ...
پاورپوینت مدیریت صادرات و بازاریابی بین الملل روش ها و راهکار ها دانشگاهی ۵۸ ***4 بازاریابی چیست ؟ بازاریابی عبارت است از شناخت نظام بازار و انجام مبادله مطلوب از طریق : - محصول مناسب - قیمت مناسب - توزیع مناسب - ترویج و تبلیغ مناسب ***11 اهداف اساسی بازار یابی عبارتند از: تشویق و ترغیب مشتریان فعلی برای خرید به مقدار و دفعات زیاد تر. جذب و جلب خریداران و مشتریان مر بوط به رقبا به سوی خود. جذب و جلب مشتریان و مصرف کنندگان جدید. ایجاد زمینه و روحیه ...
پاورپوینت بازار های مصرف کننده عوامل مؤثر در رفتار مصرف کننده دانشگاهی ۱۹ ***2 nمقدمه : بازار مصرف کننده از افراد و خانوارهایی تشکیل می شود که کالاها و خدمات را برای مصارف شخصی می خواهند ، بازار مصرف کننده آمریکا از 250 میلیون نفر تشکیل می شود که مصر ف کننده های آن بیش از 30 تریلیون دلار کالا و خدمات خریداری می کنند . مصرف کنندگان آمریکایی از نظر سن و درآمد ، سطح تحصیلات و سلیقه با هم متفاوت هستند و با این وصف این بازرا یکی از بزرگترین بازارهای مصرفی ...
پاورپوینت تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی دانشگاهی ۱۴ ***3 •سیستم اطلاعات بازاریابی شامل افراد، تجهیزات و روش های جمع آوری ، طبقه بندی ، تجزیه و تحلیل ، ارزیابی و توزیع به موقع اطلاعات صحیح به تصمیم گیرندگاه بازاریابی است . ***4 •تعیین اطلاعات مورد نیاز یک سیستم اطلاعات بازاریابی خوب ، سیستمی است که بین اطلاعات مورد نیاز مدیران از یک سو و اطلاعاتی که فراهم کردن آن عملاً ممکن است ، از سوی دیگر تعامل برقرار کند . ***5 •تهیه اطلاعات ...
پاورپوینت تحقیقات بازاریابی دانشگاهی ۲۹ ***2 مقدمه تاریخچه ***3 تعریف تحقیقات بازار یابی « فرایند نظامند و هدفدار مشخص کردن ، جمع آوری ،تجزیه و تحلیل و انتشار اطلاعات که به منظور یاری رساندن به مدیریت در تصمیم گیری های مرتبط با تشخیص یا حل مسئله یا فرصتها در بازار انجام می گیرد. نقش و کاربرد تحقیقات بازاریابی ***4 فعالیتهای اصلی در بازار یابی : ( تجزیه و تحلیل محیط و تحقیقات بازار یابی ) ***5 آمیخته بازاریابی جزء ...
پاورپوینت نقش و بررسی گوشت حلال در بازار جهانی علوم تغذیه ۲۴ ***3 ای مومنان :غذاهای پاکیزه ای که خدا بر شما حلال کرده است حرام نکنید و از حدود (احکام خدا) تجاوز ننماییدزیرا خداوند متجاوزان را دوست ندارد. از نعمتهای حلال و پاکیزه ای که خدا به شما روزی داده است بخورید و از مخالفت خدایی که به او ایمان دارید بپرهیزید از آنچه خدا روزی شما قرار داده است ،حلال و پاکیزه بخورید. یکی از شاخص های اساسی تو سعه در دنیای امروز افزایش متوسط عمر یا امید ...
پاورپوینت تحلیل و طراحی و پیاده سازی طراحی سیستم رزرواسیون هتل پردیس دانشگاهی ۲۲ ***3 مقدمه تعریف مساله نحوهی یافتن مساله .1ملاحظات داخلی .2ملاحظات خارجی طراحی وامکان سنجی نمودار بستر مودارهای DFD فیزیکی و منطقی س نمودار ER نمودار LRS ***4 lدر هتل هاوموسسه هایی که ارتباطات درون شهری و برون شهری دارند قسمت رزروازاهمیت زیادی برخورداراست چون ارتباط بین متقاضی وهتل اولین اهم است همچنین نوع ارتباط بامتقاضی درموفقیت هتل تاثیرگذاراست. ***5 تعریف مسِِِاله موضوع ...
پاورپوینت طراحی در سطح مؤلفه دانشگاهی ۴۴ ***2 طراحی در سطح مؤلفه ، که طراحی رویه ای نیز نامیده می شود ، بعد از انجام طراحی های داده ، معماری ، و رابط انجام می شود . هدف ، ترجمه مدل طراحی به نرم افزار عملیاتی است . اما سطح مجرد سازی مدل طراحی موجود نسبتا بالاست، و سطح مجرد سازی عملیاتی پایین است . این ترجمه می تواند راهی باشد برای باز نمودن در به سمت مقدمه خطاهای پنهانی که یافتن و اصلاح آنها در مراحل آخر فرآیند نرم ...