پاورپوینت مدیریت تولید -نویسنده : بابک کاظمی دانشگاهی ۹۹ ***4 اکثر قریب به اتفاق محصولات مختلف مورد نیاز و مورد استفاده بشر برای ادامه حیات به طور طبیعی وجود ندارند و باید انها را(( به وجود)) آورد. چنانچه برای دستیابی به مطلوبیت ها و قابلیت هایی که خواستهای انسان را برآورد نیاز به ترکیب عوامل تولید باشد لازم است کسی پیشقدم شود و این مهم را به انجام برساند. امروزه در کشورهای پیشرفته پیچیدگی تولید باعث همکاری افراد متبحر بسیاری در رده ...
پاورپوینت تدریس از کتاب مدیریت تولید دانشگاهی ۹۹ ***2 هدف هدف آشنا کردن دانشجویان با مفاهیم و نحوه مدیریت در واحد های تولیدی و فنون افزایش میزان تولید و کیفیت محصولات تولید است و ضمن بررسی مسائل و مشکلات یک سازمان صنعتی علت های آن ریشه یابی شود. ***3 فصل اول شناخت تولید و فعالیت های تولیدی ***4 مقدمه : اکثر قریب به اتفاق محصولات مختلف مورد نیاز و مورد استفاده بشر برای ادامه حیات به طور طبیعی وجود ندارند و باید انها را(( به ...
پاورپوینت گزارش افزایش تولید محصولات زراعی در سال زراعی 81-1380 دانشگاهی ۶۳ ***2 واقع در سالن کنفرانس حافظيه کاخ سعد آباد توسط آقاي دکتر بخشنده (معاون برنامه ريزي و اقتصادي) که با همکاري آقايان مهندس مجتبي پالوج و جهانبخش امامي تنظيم و تدوين گرديده ، ارائه شده است گرارش فوق بر اساس مستندات مشروح زير تهيه ، تنظيم ، تدوين و ارائه گرديده است ***4 بخش کشاورزي کشور با عنايات خاص خداوند متعال و پشتيباني مجلس محترم شوراي اسلامي و هيأت محترم دولت و با همت ...
پاورپوینت مدیریت تغییر و نوآوری مدیریت ۳۰ ***3 مديريت به فرايند انجام فعاليت ها بطور اثربخش و کارآمد توسط ديگر افراد اشاره مي کند. اين فرايند، وظايف يا فعاليت هاي برنامه ريزي، سازماندهي، رهبري و کنترل را دربر مي گيرد. مفهوم مديريت ***4 •مديريت تغيير و نوآوري شرکتهاي بزرگ، تجارتخانههاي کوچک، دانشگاهها، ادارات دولتي در ايالات و شهرها، بيمارستانها و حتي ادارات نظامي زير فشار قرار دارند تا تغيير و تحولي را در شيوه ...
پاورپوینت ویژگیهای مدیریت کارآفرینی دانشگاهی ۱۰۶ ***4 (مهارتهاي کارآفرينانه) انقلاب کارآفريني (مهارتهاي دانش محور) جامعه صنعتي به جامعه اطلاعاتي (مهارتهاي کسب و کار) اقتصاد ملي به اقتصاد جهاني 2- کسب و کارگرا بودن 1- همگام بودن با تغييرات جهاني 4- مديريت استراتژيک 3- بازارگرا بودن 5- دانايي – مديريت دانش 6- نوآوري 7- رشد هفت اصل موفقيت کارآفريني ***5 تعاريف کارآفرين واژه کارآفرين : از کلمه فرانسوي Entreprendre به معناي متعهد ...
پاورپوینت مراحل توسعۀ مدیریت دانشگاهی ۴۳ ***2 پيدايش اين علم در حقيقت به توسع? علم مديريت باز ميگردد.مديريت به معناي حرفه اي از لحاظ زماني نهايتا ًبه يک قرن ونيم قبل بازميگردد امّا معناي عام مديريت به ابتداي تشکيل جوامع مربوط ميشود. جوامع تاکنون ? دوره راگذرانده اند: 1- خوراکجو(عصر کشاورزي): مواد مورد نياز مستقيم تهّيه ومصرف ميشد. ?- عصرکشاورزي : توليد از مصرف بيشتر بود براي مازاد توليد بايد سازو کارهائي ارائه ميشد ...
پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت دانشگاهی ۴۵ ***3 ظهور سازمانها و گسترش آنها مديريت متناسب با ساختار ملاک درستي هر عمل نتيجه ***4 مديريت، فراگرد به کارگيري موثر و کارآمد منابع مادي و انساني بر مبناي يک نظام ارزشي پذيرفته شده است. اهداف تعيين شده ***6 مديريت يک فراگرد است؛ مديريت بر هدايت تشکيلات انساني دلالت دارد؛ مديريت موثر مبتني بر تصميمگيري مناسب و دستيابي به نتايج مطلوب است؛ مديريت کارآ، متضمن تخصيص و مصرف مدبرانه ...
پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار - مولف: حسن الوداری دانشگاهی ۲۸۰ ***4 اهداف درس آشنايي دانشجويان با: مفاهيم و تعاريف مديريت بازار و جايگاه آن انواع بازار و محيط بازاريابي تقسيم بازار و تعيين بازار هدف نيازها و رفتار خريداران ***5 اهداف درس اندازه گيري کمي بازار و پيش بيني فروش (آشنايي با مدلهاي کمي و کيفي اهداف بازرگاني و سازمان بازاريابي برنامه ريزي بازاريابي عمومي و بازاريابي بيمه تحقيقات بازاريابي سيستمهاي بازاريابي و انواع مدلهاي ...
پاورپوینت مدیریت انگیزه و مدیرت کار و زمان و مدیریت خلاقیت دانشگاهی ۵۹ ***4 مديريت توليد انگيزه به گفته امام امت (ره) «رزمندگان ما در جبهه ها در سلوک معنوي و عرفاني خويش ره صد ساله را يک شبه طي مي کردند .» سبب چه بود؟ در حالي که مباني معرفتي و مباحث فلسفه اخلاقي در قم تبيين و تدريس مي شد و دروس اخلاق مصطلح در حوزه قم رايج و داير بود و توصيه به اخلاق از اولين روزهاي آغاز زندگي طلبگي در دروس رسمي و در جلسات مختلف تکرار مي شد و علي الاصول در فضاي ...
پاورپوینت مدیریت جامع کیفیت TQM دانشگاهی ۵۱ ***2 nفلسفه مديريت ارتقاي کيفيت از انتخاب فلسفه مديريتي شروع مي شود. در سفر بي پايان ارتقاي کيفيت نقطه شروع براي تلاشهاي ارتقاي کيفيت در يک سازمان انتخاب آگاهانه يک فلسفه مديريتي است. ابتدا بايد مديران ارشد سازمان از ميان فلسفه هاي مديريتي رايج فلسفه اي را براي جهت دادن به تلاشهاي سازمان خود انتخاب نمايند ***3 بايد توجه کرد که انتخاب درست اگر چه بسيار حائز اهميت است ،ولي اگر ...
پاورپوینت مدیریت دانش دانشگاهی ۵۵ ***3 مديريت دانش – معرفي اگر ميدانستيم که چه چيزهايي را نمي دانيم ، موفقيتي صد چندان داشتيم . دانش مي داندکه چه چيزهايي را نمي داند . کسي خردمند و بابصيرت است که مطالب مفيدي را بداند نه مطالب زيادي را . فناوري با تغييري که در منطق رقابت بوجود مي آورد يگر نمي تواند بعنوان منبعي پايدار براي رسيدن به ميت رقابتي مطرح باشد . دانش برخلاف اطلاعات به باورها و اعتقادات و عهدات مربوط است ...
پاورپوینت مدیریت منابع انسانی دانشگاهی ۴۳ ***2 مقدمه پيدايش اين علم در حقيقت به توسع? علم مديريت باز ميگردد.مديريت به معناي حرفه اي از لحاظ زماني نهايتا ًبه يک قرن ونيم قبل بازميگردد امّا معناي عام مديريت به ابتداي تشکيل جوامع مربوط ميشود. جوامع تاکنون ? دوره راگذرانده اند: 1- خوراکجو(عصر کشاورزي): مواد مورد نياز مستقيم تهّيه ومصرف ميشد. ?- عصرکشاورزي : توليد از مصرف بيشتر بود براي مازاد توليد بايد سازو کارهائي ارائه ...
پاورپوینت مدیریت مالی 2 - موئلف : دکتر مهدی تقوی دانشگاهی ۶۱۶ ***5 مديريت دارايي هاي جاري مقدمه : براي بسياري از شرکتها سهم سرمايه گذاري در دارايي هاي جاري از کل دارايي ها بيش از 50% است . مديريت دارايي هاي جاري بيشتر از مديريت هزينه ماشين آلات و تجهيزات نيازمند دقت است . ***6 جنبه هريک از دارايي ها : 1- ويژگيهاي اصلي دارايي مورد نظر و چگونگي کاربرد آن در شرکت 2- هزينه و فايده سرمايه گذاري در دارايي ها 3- مخاطره سرمايه گذاري در دارايي ها ...
پاورپوینت طراحی محصولات از ایده تا تولید مهندسی صنایع ۴۴ ***1 طراحی محصولات از ایده تا تولید طراحی محصولات جدید در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی فرایند پیچیده ای است که متضمن عبور از مراحل مختلف بوده و نیازمند مطالعات گسترده و صرف زمان مناسب است. این عملیات در واحدهایی تحت عنوان واحدهای تحقیق و توسعه انجام می پذیرد. واحدهای طراحی و توسعه در هر سازمان بعنوان مغز متفکر سازمان محسوب شده و مهمترین اهداف آن ها بشرح زیر است: 1- توسعه ...
پاورپوینت استراتژی در مدیریت مدیریت ۴۰ ***2 nاستراتژی ،یک بازی جدی ، دقیق و اغلب رویایی است که مدیران همه روزه به آن مشغولند. نوعی بازی که مدیران با دیگرگروه ها در سازمان خود یا دیگر سازمانها ویا با افراد درون یا بیرون سازمان انجام می دهند. کوچکترین بازیکنان این بازی را مدیران ، سهامداران ، بازرگانان ، و.... تشکیل می دهند وبزرگترین بازیکنان نیز از تیمهای قدرتمند مدیران ارشد در شرکتهای بین المللی و سازمانهای دولتی شکل ...
پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر مدیریت ۲۹ ***2 با سه کلمه زیر سر و کار داریم : TQM در تجزیه لغت فراگیر: نشان دهنده همه گیر بودن آن است کیفیت: درجه تطابق کالای تولید شده یا خدمت ارایه شده با نیاز مشتری بیان می کند مدیریت: فن –هنر- یا روش اداره کردن –کنترل کردن و... است . ***3 lفراهم آوردن محصول با کیفیت برای مشتریان است که انجام این کار افزایش بهره وری و کاهش هزینه را در بر دارد lبا کیفیت بالاتر محصول و قیمت کمتر آن ...
پاورپوینت مدیریت مدیریت ۲۷ ***2 ظهورسازمانهای اجتماعی وگسترش روزافزون انها یکی از خصیصه های بارز تمدن بشری است . وبه این ترتیب وبا توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی و ویژگیها و نیازهای خاص هر جامعه هر روز بر تکامل و توسعه این سازمانها افزوده می شود .بدیهی است هر سازمان اجتماعی برای نیل به اهدافی طراحی شده و با توجه به ساختارش نیازمند نوعی مدیریت است . یکی از پیامدهای مهم در هم ریخته شدن نظام ارزشی غرب ...
پاورپوینت مدیریت دانش مدیریت ۲۹ ***3 بیان دقیق تاریخچه پیدایش و نزج مدیریت دانش امکان پذیر نمی باشد. در حقیقت ، مدیریت دانش از نخستین سالهای زندگی بشر وحتی در عصر شکارنیز وجود داشته است وبشر به جمع آوری و انتقال اطلاعات و دانش مرتبط با موضوع شکار و گسترش درک و شناخت خود از محیط پیرامونشان در زمینه های میزان منابع غذایی و فرصتها وخطرات موجود در قلمروشان می پرداختند. انسانها بطور مستمر بدنبال دستیابی به علم ...
پاورپوینت فناوری اطلاعات مفاهیم و مدیریت دانشگاهی ۷۲ ***6 بنای تجارت الکترونیکی در شرکت FedEx ایجاد تجارت الکترونیک (E-Business) در شرکت FedEx در سال 1973 با مدیریت Fred Smit آغاز شد ، امروزه با یک ساختار کاملا مجتمع فیزیکی و مجازی مدل تجارت FedEx پست 48 -24 ساعته را به هر جایی از جهان حمایت می کند. FedEx یکی از فعال ترین پایگاه داده های مرکزی است با بیش از صد میلیون اطلاعات در روز و بیش از 3000 پایگاه داده و بیش از 50000 فایل ...
پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار دانشگاهی ۲۶۸ ***2 بازاریابی و مدیریت بازار یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت است که وظیفه اصلی آن شناخت نیازها و خواسته های انسانی و رفع آنها از طریق فرایند مبادله منابع میباشد. ***5 تعریف نیاز نیاز کمبودی است که توسط فرد احساس می شود یا به عبارت دیگر نیاز عبارت است از حالت محرومیت احساس شده در فرد که این محرومیت آرامش و تعادل آدمی را بر هم زده و در او انگیزه ای برای ارضای آن پدید می ...
پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه PROJECT MANAGEMENT دانشگاهی ۵۳ ***5 اصول مدیریت و کنترل پروژه تعریف پروژه یک پروژه را می توان بصورت زیر تعریف نمود : ” مجموعه ای از فعالیتها که برای دستیابی به منظور یا هدفی خاص انجام می گیرند.” ”پروژه به مجموعه ای از فعالیت ها با روابط وابستگی و زمان خاص که برای دستیابی به هدف مشخصی باید انجام شوند اطلاق می گردد“ بعبارت دیگر پروژه شامل فعالیتهایی می باشد که می بایست در تاریخهای معین , با هزینه هایی معین و با ...
پاورپوینت مدیریت و کنترل پروژه PROJECT MANAGEMENT دانشگاهی ۵۳ ***5 اصول مدیریت و کنترل پروژه تعریف پروژه یک پروژه را می توان بصورت زیر تعریف نمود : ” مجموعه ای از فعالیتها که برای دستیابی به منظور یا هدفی خاص انجام می گیرند.” ”پروژه به مجموعه ای از فعالیت ها با روابط وابستگی و زمان خاص که برای دستیابی به هدف مشخصی باید انجام شوند اطلاق می گردد“ بعبارت دیگر پروژه شامل فعالیتهایی می باشد که می بایست در تاریخهای معین , با هزینه هایی معین و با ...
پاورپوینت سیستم های اطلاعات مدیریت دانشگاهی ۲۷۷ ***7 •اهداف دوره آموزشی: آشنایی با مفاهیم عملیاتی و سازمانی داده و اطلاعات 2- آگاهی از کارکردهای سازمانی مدیریت اطلاعات و منابع اطلاعاتی 3- آشنایی با مفهوم سیستم های اطلاعاتی و جایگاه آنها در سازمان 4- آشنایی با کارکرد روش های مختلف تبادل اطلاعات با تاکید بر شبکه های اطلاع رسانی 5- تشریح انواع سیستم های اطلاعاتی 6- توصیف نحوه طراحی فرایندهای یک سیستم اطلاعاتی 7- موارد عملیاتی ...
پاورپوینت مدیریت پروژه در RUP دانشگاهی ۶۲ ***3 مقدمه ای بر مدیریت پروژه مهمترین دیسیپلین در RUP و هر متدلوژی دیگری، دیسیپلین مدیریت پروژه است. در نهایت مدیر پروژه مسئول موفقیت پروژه است. مدیریت پروژه های نرم افزاری، هنر متوازن ساختن اهداف متضاد، مدیریت ریسک و غلبه بر محدودیتهای تحویل موفقیت آمیز محصولی است که هم نیازهای مشتریان (کسانیکه برای سیستم پول می پردازند) و هم نیازهای کاربران را برآورده کند. این حقیقت که پروژه ...